29 Ocak 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

29 Ocak 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Sahife 2 italyada karışıklık şayiaları Harp tebliğleri İtalyan teb tebliği İngiliz tayyaroleri Napoli üzerine na, çok akınlar yaptı ğından AKŞAM Yunanlılar tazyiklerini arttırıyorlar İtalyanların zayiati ağırdır, mevziler cesedlerle doludur B. Chürchill, zevcesile birlikte Londrada doklar muntakasını or idare sine verilen suçlu Alman tebliği Polonya - Çokoslovakya İki hükümet sıki bir iş birliği yapacak İktisadi konferans Boşalan Avrupa piyasa- - larını telâfi çareleri görüşülecek tehlikesi Japonya - Çin Japon Hariciye ve Harbiye Nazırlarının beyanatı İki Stokholm Stureholm beheri teftiş ediy B. Willkie'nin ziyaretleri B. Churchill'le bir saat üç çeyrek görüştü Afrikadaki Belçika kıtaatı Deniz kazası Şirketi Hayriye vapuru bir motöra çarpar : batırdı Seylâp Karacabey ovasını yeniden su istilâ etti İngiliz prensesleri — 449 Kânunusani 1941 Dün Geceki ve Bu Sakahki Eliaberler Taksim gazinosu ne vaziyett ette? müdürlüğünü yapan türklerinden B. Sabri size eyer. dolayı Böyle müessesemiz mektep haline de girecek... Yörük Çelebi Beyaz evde büyük bir toplantı kanunu bu hafta meclisten çıkacak . Belçikada Bir aya kadar yiyecek İki küçük bir tamamen tükenecekmiş prenses bombardıman tayyare- sile seyahat ettiler Gördüklerim, > Duyduklarım Sermed da eski Tini, dar mıyarak samimi bir yazacaktır, İlk yazi yarinki nüshamızda hava Bir kaç Akika edeceği Ne demeli ? —— Tan gazetesinde gene şöyle e kanlar «Lord Halifax iile bir saat süren bir görüş- ms ei Söyliye söyliye dik- mizde tüy bitti, «Görüşme yaptı» dememeli; «Gürüştüz demeli!