7 Şubat 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 5

7 Şubat 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 5

» pe KUŞ BAKIŞI: General SÖZÜN GELİŞİ Fransız Milli | Metaksasın di, .. . Şerefinize,, yerine Meclisi ialari “Allaha ısmarladık,, ei son günleri ianede otururken nımızdaki boş lime me e etti, Yerleştir . Biraz sonra nasıl başladı ve Biralar geldi. İlk dübleleri biribirlerine doğru kimisi seyir takib etti? kimisi «Elveda» di; sonra yuvarladılar. Müteveffa Başvekilin «Şerefi âlinize!» yahud «Sıhhat I» demiyordu. ölürken son sözleri şu Gençlerin bu 5 «Ümidim ye Yunanlılardadır» . Biri on düble etiği hı henüz sikm rıhtımında bağlı dururken öteki beş düblede İpleri koparıp ufuklara doğru açılır. Bu bakımdan adele başlarken arkadaşların (o biribirlerine «Al demeleri pek yerinde buluş. «Elveda» ya ge- Tince bu, içel içenin sarhoşluk denizinde süratle açılacağını ha- ber veren eğe Netekim biraya «Elveda!» diyerek başi n biri daha üçüncü ve le şarkı söylemeğe teşebbüs hibi kı , üzerinde: «Hariçten okumak GE cümlesi yazılı bir tabelâ göstermek mecburiyetinde düblede ii ları onu evi ek üzere dışarı çıka; bir âlıbetti, Çünkü kendisi daha masaya oturur- lar. Bu ki edalı bulunuyordu. © en aklıselim ile vedalaşmış ıyord! Geri ade söylemiş ve ruhunu tes- Amerika ve Avrupada otomobil imali arttı ölüm haberi kıtaatı Satılmak cevabını vermiş. çare . Avrupada kadınlar erkeklerden fazladır Yalnız Bulgaristanda erkek nüfus kadınlara nisbetle fazladır Mirascı araştırılıyor Fransaya gittiği Amhari dili Santa FE nin güzel kızları bin erkeğe mukabil 88 milyon bin kadın vardır, Japon muhacirlerine evlenmek üzere