15 Mayıs 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

15 Mayıs 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Dün Meeliste İnhisarlar müzakeresi yapıldı Sene 23 — No. 8104 — Fiatı her yerde 5 kuruş . ge *1“ Hitler'in Milli dostane bir mesajı Reisicümhurumuz, mesajı getiren Fon Papen'i dün kabul etti Mülâkatta Hariciye Vekilimiz B. Şükrü Saraçoğlu hazır bulundu Ankara 14 (A.A.) — Almanya Devlet Reisi Adolf bir ia zen Hess'in macerası arkasındaki sır nedir? İl ierede herkes bunu anlamak isi tiyür Hess'in Berlinde bıraktığı notlar İngiliz mahafiline göre essin İngiltereye gelmesi burasının ir edilmi yezeğine olduğunu kalan meği arzu etmi, 'miyor: bile bahsetmemiş 4 — Yarı İnhisarlar umum müdürlüğü teşkilâtı Kadrolara müteallik kanun nın birinci müzakeresi yapıldı AKŞAM Yeni bir kararnameye göre Toprak mahsulleri ofisi, köylüden mahlüt hububatı a satın alacak PERŞEMBE 15 Mayıs 1941 Sahibi: Necmeddin Sadak — Neşriyat müdürü: Hikmet Feridun Es — Akşam matbaası BU SABAHKİ : Amerikanın: Üniversiteye bir Pasifikte vasiyet hai Bu para ile fakir talebeye yardım edilecek, ilmi tedkikler yapılacak mektüp gönde rmış tayyare kuvvetleri gönderiliyor kamarasında beyanatta ER ak Doktor Ziya Gün, Cerrahpaşa hastanesinde bir bulunac. muharririmize hayatını anlatti ——— irak nazırları- nın seyahati B. Naci Şevket Ankara- dani avdetinde Tahrana gidecek B. Churchill ile görüş- MUŞ, Projelerinden ailesine (Devamı 3 üncü sahifede) Yeni Alman - Fransız anlaşması teklifimizi Fransa İsviçre gazetelerinin girmesini yasak el Şiddetli bir nutuk Londra (Devamı sahife 2 sütun 6 da) Kibrit meselesi il are oldu. B. Raif Kari leniz izahat ver: edilen