8 Haziran 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

8 Haziran 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Yeni çeşnide ekmek Fırıncılar verilen bu sabahtan itibaren unları başka yere satamıyacaklar .. çıktı PAZAR 8 Haziran 1941 Sahibi: Necmeddin Sadak — Neşriyat müdürü: Hikmet Feridun Es — Akşam matbaasi Sene 23 — No, 8128 — Fiati her yerde 5 kuruş Türkiyenin BU SABAHEİ Amerikanın bugünkü — Fransaya vaziyeti Hür Fransız | kati cevabı kuvvetleri a ) , Journal de Genöve. gazetesinin bir makalesi Harbin ânü bitme: si. Türkiyenin verece, karara bağlı Sizin bunlara inüzaheret Romanyada Istiklâli ilân edildi (A) — tarafından bombardıman edilen üzerinde İngiliz deniz Alman yyareleri devriye gezerken Petrol mintakasında bir tren yoldan çıktı, 10 ölü, 30 yaralı var Amerika Balkanlarda Vichy erkânı arasında Fransa ihtilâf mı? münasebatı mil en buhranlı Kral iepii Hitler mülâkatı hakkında Berlinde hiçbir şey Weygand, Darlanla çıkan ihtilâf üzerine hareketini tehir etmiş General Weygand Şimali Afrikaya döndü devrede söy! enmiyor —(B.B.C.) — dün si 'den vdet Bu şayialara rağmen Petain ile Weygandın Macaristanın e tam Bemar sö kabul edecekleri sanilıyor Fatihte bir koca karısını öldürdü Katil yakalandı, “namusumu temizledim,, diyor deniz mahreci ilhakile 2 değil, Hani şeklinde ola ve Obersalzberr bildiriyor: B. Japonya ültimatom vermedi Hollanda, Japon sözcüsünün beyanatını protesto edecek Karikatürünü gören Amerikan vapurları Kömür, mekine we ilâç Yasak! yüklü olarak Mısır limanlarına | seldiler York ÜNEL SEBEP yi» Ea ea