June 21, 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

June 21, 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

21 Hasiran 1941 Dün Geceki ve Bu Sabahki Elaberler - Alman paktı ve Italya Şam'd muharebe am ediyor İngiliz topçusu şehri bombardıman etti bulunan . define Tobi olğydi altınlar 34 ü buldu, daha binlercesi çi araniyor tebliği Yabancı coğraiya isimleri nasıl yazılacak? bu husustaki raporu, ve kitap işlerini görüştü İtalyan gazetesi pakti İtalya va demektir» Alman tebliği (AA, Darlanın Robin Moor'un torpillenmesi Timurlenk'in iskeleti Semerkand'de açılan eski mezarlarda bir lâhid bulundu B. Roosevelt bunu bir haydutluk hareketi olarak tavsif ediyor Almanyanın kararı Amerika konsolosh:-i italyan tebliği ve esajinda, hü- ticaret si eri” ne gibi tedbirler dü- emi münasebetleri ne vaziyette? 27 ene iğ ysa da ki leri çı be edildi. Fransız tebliği urdu daima hazırız,, Erkek ve kadın beden terbiyesi mükellefierinin remzi budur (AA. — Nevyork anavatan “sivil mü- için gönüllü kaydına Talimatname meriyete girdi devlet tarafın- dan verilen iktisadi te- şekküllerin mürakabesi Ankara 20 (Telefonla) — terbiyesi majısus kıyafet, önden cepli ve bulunacaktır. zamanda Gemi zayiatı Mükellefler konmuştur. beğen terbiyesi için örnek Bir ayda İngilizler 461 ve Mihverciler 300 bin ton kaybetmiş Bel kemerinin ğe bir mii eme tai en olacaktır, 20 No demeli ? Başmuharrirlerden biri («te şebbüs almamıştır» tabirini kul- lanıyor. «Teşebbüs bm dememeli; «Teşebbüse et giriş- meli ; teşebbüs elemi tir ilh.> > sekillrinden biri; eli Mevlüt