2 Ağustos 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

2 Ağustos 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Celepler et fiatlerinin yükseltilmesini im da alâkadarlar bun lüzum simüyoclar Ekmek pazartesi gününden ren yalnız buğday unu ile imal edilmege başlanacak e 8189 — Flatı her yerde 5 Kuruş CUMARTESİ 2 Ağustos 1041 Sahibi; Necmeddin Sadak — Neşriyat müdürü: Hikmet Feridun Es — Akşam matbaası hi N BU SABAHKI Alman tebliği TELGRAFLAR Dniester Sovyet tebliği Vaziyette değişiklik yok Baltık'da 2 Alman gemisi batırıldı Kanunların sıksık | “© tadili meselesi kısmın- da ağa Kief mıntakasında çok esir alındı, Rume, kuvvetleri ileilişör kanunları...» şu izahatı amlarını pütün Mfâk cilaj — berkes kanunlardan eden anane İngiliz taklide Yakat, itiraf etmelidir Harpten Ekmek mahsur Rus sonraki yeni kararı . 'azartesi em eri > diği kuvvetleri | söperen salsiz Avrupa emme ne iktisadiyat : oldu. ği Di yeni lünlarda . tecelli etmi İdi imha edildi bin esir alındi, rebe Times gazetesinin dikkate şayan bir kalesi rine evkii, mera çe enik esaslari Arasındaki #iye nisbetle, MAL aldı, yeni akın Apartımanlarda çıkan yangınlar çabuk kontrol altına alındı milli bayramı İsviçre başkumandanı radyoda bir nutuk söyledi Iktisad Vekili değişti her tadilâttır. denebilir ki (AA) —OFİ: muharriri gece hiçbir (Devamı sahife 2 sütun 6 da) Barbarosa heykel Polonya Kabinesi Üç nazir istifasını verdi en az Re divan şairi in ii büyük baba yok amma € şair çok ke müşterek Necmeddin . (Devam sahife 4 sütun 3 de) Devamı sahife 2 sütun 5 de)