November 3, 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

November 3, 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

| Sahife 3 id münevverler sanayimizi oplantısında Fatihin Meraklı sanatlar.. Yeni tramvay - heykeli “Turşuculuk hatları De zor bir iş al vayı indirilecek “Nerede 40 sene evvelki “Karnik ağa,, lar “Mustafa ağa, lar, “Halil usta,, lar seneler geçmiş... Ayni evlâdım ?.. yaklaştığı sıradaş okuyorsun!.. gider. Bugün da şu Amme- den başka bir mektebi tale- namına ne Okuyan kaç çeşid turşu var? sordum: Odun taşırken kavga ettiler meyvadan bu kadar Bugün Yek Şikâyetler olur. yel var? Salkım fasulye, bamya... da dut... Evet, dut «Tramvay beklerken ıslanıyoruz» Samsun şilebi neden battı? bazan porsiyon turşu içiyor. Ban (Vâ - Nâ) sahife 7 sütun 4 de) namma dahili pazarda, Hamzaname etmedikçe Belediye Bahçekapıda, İş Bankasının arkasındaki şemsiye tamircileri, bı boyası gibi malzeme satan dükkânları yıktır- etirmiştir. — Meydanın İş Dİ mış, caddeyi genişlettiği gibi evvelce yıkılmış olan hamam yerile birlikte burada bir meydan da vücuda geti piyasasmda tanıt (o tanzimine başlanmıştır, Yukardaki resimde bu meydan görünüyor. - Bay Amcaya göre.. — Resmi işlerde rütbeler kü-| ... Meselâ bir memur, âmir) .. Bir çok küçük rütbelerden| ... Fakat bu rütbe nehri sanat ... Meselâ bir şiir heveslisinel B. A, — Bir sanat ömrünün Sükten büyüğe doğru yükselir) oluncaya kadar... geçer... âleminde tersine akari, verilen ilk paye «Dâhi, dirl..İsonunda deha mertebesine er- bay Amcd.,. Neden böyledir dersin? (mek şüpheli olduğu için!..-