5 Haziran 1942 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

5 Haziran 1942 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Türk Hava Kurultayı Ankarada halk dağıtma bugün Başvekilin birlikleri bugünden itibaren nutku ile açılıyor a i faaliyete geçtiler Sene 24 — No, 8485 — Flat her yarda 3 kuruş CUMA 5 Haziran 1942 Sahibi: Neomşddin Sadak — Noşriyat süüdürü; Hikmet Feridun Es — Akşam Matbaasi : 1953 yılını Dün gece unan BU SABAHKİ kutlamak için Libyada muha- rebe İngilizlere Fransız sahil- lerine yapılan yardım edilecek Türkiye ile Büyük Britanya ve Mihver devletleri arasında | | elverişli şekilde (son baskın ey eğ si devam ediyor tafsilâtı - Beynelmilel Kızılhaç delegesi, Sakız, Sisam, Midilli ve Nikarya adalari halkına 600 ton iyecek ve 500 çuval İngiliz unu dağıtılacağini söyledi İngilizler, batıya doğru | Baskın esnasında bir mühim tank takviye Iman devriye gemisi batırılmış, bir ikincisi de kuvvetleri göndermişler tarihinde iz Bulgaristan Atlantik Portekiz Romanya ve | mukavelesi | tehlikeye mi Macaristan | değişecek mi? giriyor? Amerikan âyan meclisi; | Amerika, İigiltere harb ilâni takrirlerini Sovyetler arasında bul görüşmeler oluyormuş Portekiz Başvekili şimdiden tedbir alıyor Şimali Fransaya İngiliz akınları eser. Muhteşem bir meydan, bir cadde dediğimiz igimi Eminönünü, ne Beyoğlunu öl alıyoruz. Heidrich öldü Bu hususta bir tebliğ neşredilmesi bekleniyor Rhin havzası halkı boşaltılıyor. 5 eni mü hesabına 24 Çek'in idami Rus cephesinde nisbi sülü Amerikada bir ayda 58-gemi yapıldı e. Mİ EE Ville