28 Haziran 1942 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

28 Haziran 1942 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

0 MA Başvekil Dr. Refik Saydam, dün Koordinasyon bürosun- da meşgul oldu Sene 24 — No. 8508 — Fiatı her yerde 5 kuruş PAZAR 28 Haziran 1942 Sahibi: Necmeddin Sadak — Neşriyat müdürü: Hikmet Feridun Es — Akşam Matbaası 2 Herkes, kok kömüşğü efifğn İartmıyacağından emifolgrâk | ihtiyacı kadarını alabilir Sivastopol (| Mersa Matruh | Mi aden kömürü BU SABAHKEI TELGRAFLAR kayalıklarında istihkâmlarile fiati arttırıldı kömürü fiati temasa gelindi Kahire açık çetin savaşlar şimalide de | muharebe bir taarruz şimdilik Merkez kesiminde bir Alman şehir ilân İstanbul ve diğer 7 vilâyette elektrik fiatine muvaffakiyeti edilecekmiş havagazina 30 para kömür zammi yapilacak başladı yavaşladı azetesi) er Rusların, Kerçe yapmak İngiliz kuvvetleri doğu Tnti ile İş istedikleri çıkarma istikametinde daha kuvveti püskürtüldü ü geriye püskürtüldü 7 ve sik mukavemet münferit sonra buralarını kuvvetleri bir düşman denizaltı orduları Mersa batısındaki ıtaları unsurlarile Bulgaristanda Yahudiler meselesinin hükümete verildi Mussolini” teftiş seyahati ya nın B. Churchill | Almanyaya Amerika'ya Londra'da Hava akınları ir Ai çıkan Alman m ajanları evvel Sıhhiye bürosu bu iki yerde B. Churchill uzun ve şiddetli nutuk söylüyecek — Başvekil kargı veri cen (Devamı sahife 2 sütun 5 de) zamma (Radyoda, Bn, İclâl tarafından sabah Jimnastikleri * yaptırılacak! — Gazetelerden — — Allah iki evlilerin yardımcısı olsunl.,