29 Ağustos 1945 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

29 Ağustos 1945 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

«Hürriyetsiz vatan» ve «Vatansız hürriyet» Saklı 2400 gömlek Marpuççularda bir ma- nifaturacı dükkânında bulundu da Şu iki şey Aşk ve hürriyet. ettiğim yegâne Aşk uğrunda icabederse, Fakat hürriyet Kimbilir hangi yakayı kurtarmak hürriyet uğrunda etmiş! Koca şair, da ne tatlı esareti Namık Kemal da, ki Ne efsunkâr imişsin, ah ey Esir-i aşkın olduk, gerçi 30 Ağustos Zafer Bayramı Günü gişelerimiz kapalıdır, Lâkin 3 1 Ağustos NE A almak son Si açık Nüfus sayımına hazırlı albaylığa terfi eden Orhan, Hayreddin Rebii Albay, Oker, Hilmi Sen, ey vatandan üstün! > Şerefeddin albaylığa terfi ne zım ne Yeni havalar, yeni saadetler, yari teşkilât, İstanbulda süt hayvan- Bire vatanına, larının yemini Ofis “Türkiyede şimdiye AY göremeyenlere iyilik diye arzu ve temenni hava Bayraktaroğlu, Mustafa yükselen hava Köker, Turgay, yüselen mühendis Zihni Kuşçu, Hasan yüksek İ. Nuri Akdikmen, yükselen istihkâm İşman, Abdülbaki ASKERi TERFİ LiSTESİ | İhsan Sonakın, Re- muadili askeri topçu çırpıda «Uçtu, uçtu» unu. uçtu» Hattâ H. Osman Kuntel, yükselen levazım kara yükselen o kurmay aynı 1 yükselen o demiryol ENE oy. bakıyorsunuz ki orta, yok, Fırçalar uçup defa yükselen eczacı gayet ustalıklı, gayet oynuyorlar, Uçurulan mükemmel bir tarzda yükselen Kılıçlı, Hüseyin yükselen Celâleddin harita pi. Sizi Cemil Menokan, A, Kâzım > yükselen eczacı korkunç bir «Uçtu. oyunu var,, Hikmet Feridun Es Karim: *«bu — a Arıpek, ” yükselen diş tabibi Bir semt halkının Fatih kaymakam- lığından ricası —— diş Oralkan, terfi a0 yüksek A. yükselen hava yer Hulki hava yer Akyar. tüğgeneralliğe Dirik, Seyfi Alok, M. Kâzım İldiğ, Günsev, Yarbaylıktan albaylığa yüselen . veteriner Tarabya yangını tahkikatı Üsküdar ikinci erkek okulu yükselen süvari parlamasile Binbaşılığa yükselen süyari H AT Tabletleri ri Piyasaya bol miktarda babası, annesi ve i | EHIR HABERLERİ