15 Haziran 1946 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

15 Haziran 1946 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

Türk telgrafcılığı (Baş tarafı 6 ncı sahifede) Kaiser, ri ihtiva Amerika konseyinin Cocuk hekimi doktor Taksim - Talimhane palas Inşaat ilânı Ereğli Kömürleri İşletmesi Genel Müdürlüğünden: ve Kilimli bölgesinde usulü ve vahidi fiat pazartesi günü nie 5 işletmesi imar ve Türkiye Demir ve Doktor ve sıhhat memuru alınacak Fabrikaları üessesesi Müdürlüğünden: kulak burun ve boğaz doktoru 120 lira aylıklı vazifesi bulunanların yazılı muvafakat Limanları Devlet Deniz Genel İlânları (Baş tarafı 6 nci sahifede) OSMANLI BANKASI SANDIĞI CEyoni tevziatını, mem- bir yardım oi- değişmemiştir, şöyl kur'a çekilmek Ale tevzi edilecektir. verilecek ikramiyeler şunlardır: Türk Hrabik Slmak: deere, Gil, TAM DE 1000— TL. 500.— TL., TL, —Türl Sirel ikramiye, takaddüm eden üç ay zarfında AİLE SANDIĞI hesabin- ktı Acık arttırma ile fevkalâde satış Azimet mecburi LİRASI) ndan aşağı olmıyan her mudiin bu olacaktır. Gömense alt, nadide biblolar güzel bir sat IŞ Açık artırma ile fevkalâde satış 16 Deniz levazım â. .nirliğinden: ibayaa ettirilerek olan Balans "kata loğlarını en geç 20 Hâzi- Aâmirliğimize vermeleri. 2 ton 100 sm Kayın dolap satışı Orman İşletmesi İşletme (© müdürlüğünde (7150) ormanlarındı - Sirkeci) me e Üzerinden vagonda tes. Yazıhane ve 7 İn “zn kibritlerimizi terci Tekel Genel Müdürlüğü ilânla; Paşabahçe ispirto fabrikası Küy wish ve tamiri müteahhit pa- mı hama İmar yaptırılacaktır. men bedel 15.039.18 lira öy temi Zanna 26/8/946 çarşami şk ük Me Levazım alım meye girebilmek için natı 225588 güvenme 'pa- Satılık katran kerestesi Orman işletmesi Kaş 4689 14 mamul katran günü saat 15 te huzurunda yapıla- * 75 geçici geriverisi yukarı- Emlâk ve Eytam Kel yaptırılacak 68 adet deri «is» kuruştur. Anksrada Türk satınalma ko- göre kapatılmış ve Lisesi Komutanlığından: ikinci sınıflarına 20 Ağustosa kadar de ikinci sınıfa 16 - 19 yaşlarmda bulunanlar bütünle-