12 Temmuz 1946 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 4

12 Temmuz 1946 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 4

Aböne bedeli Türkiye 2800 Kuruş 1500» 80 o» elli Aksi Cam, Züccaciye eşyası, Sanayie ait boyalar Sanayi ve Ziraata ait ye ma dileler İha. lâtçıları Birliği üyeleri Ecnebi Gündem: 1 — Birliğimize verilmesi lâzım gelen yeni veçbe Statünün tadili, 9334 ilânı e Limanlari ve enel idaresi ilânları Araba kiralanması Devlet Demiryollari G evlerinde ba- işi açık ek- hazır bulunmaları komisyonu kalemine yapı ve > o ki biz ve ör gi mem Bayındırlık imar işleri Demo kiralanacak SARAY Jokantası İdare: Belvü - Bohem En güzel manzara ve . Sanat Mükâfatı ei Genel Sekireterliğince bir piyes yılından sonra yazılmış ve basıl- veya oynanmamış yalnız telif gelene 2.000) Sıhhi Kurumlar Arttırma ve Eksiltme C.H.P LE P, bakası açıl Müzik. bu işe ait şartnameyi lira 17 kuruştur, Zekel Ankara Başmüdürlüğünden: çakoyunlu ve Sarıkaya tuzlalarında 3 sit gele En ibm kamyon üzerine ve lm — ye unluğunda çelikten Ankarada teslim edilecek ve bedeli Türk evleri ikmal inşaatı işi kapalı zarf usulile Tekel Genel Müdürlüğü ilânları İ ve 1500 metre telefon kabloları Genel mü- Ep belgelerini Mili Eğitim ile . birlikte Ayvalığın ekstra - ekstra ? natürel yağlarını raporu (Milli Eğitim idarelerinde mevcut Lâstik Ayakkabıları 8) or - Yüniş T. Şi Postane caddesi No. 72 Birlikleri Mill, Tekel Genel SATILIK KAMYON Toprak Mahsulleri Ofisi Kırıkkale Ambar i efliğindek üğimizden gerkedilece, mubabet ve EE Er Yükleme ve boşaltma işleri açık eksili İİ E.T. T. Umum Müdürlüğünden: itibaren şimdilik tasarısı şöfliğimizde, İstanbul ve Ankars uzun 13 üncü cumartesi gününden Me Çaddeboslanı ve Kadıköy - Sutdiye arasında otobüs servisi Bye KITALAR: A — Kadıköy — Yoğuriçu — Kınltoprak — Çiftehavuzlar — ae an — B— — Yoğurtçu — Kızıltoprak — Çiftehavuzlar — Gini Suadiye, «20» ve müteakip her Şaşkın “ tesbit edilmiştir. ÜCRET TARİFESİ: Birinci ve ikinci kıalar için kıvaya — beşkuruş ilâve edilecektir. Hareket saatleri ilk Son Açık eksiltme ilânı eksilime, Bayındır'ık “> keşir hülâsasile buna Kadıköy - Caddebostan 705 2210 Caddebaston - Kadıköy 725 2300 Kadıköy - Suadiye 640 20,09 Suadiye - Kadıköy 105 2039 #9330»