28 Temmuz 1947 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

28 Temmuz 1947 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

AKŞAM Heryün 8 sahife PAZARTESİ 28 Temmuz 1947 B. Alâeddin Tiritoğlu yeni bir parti Parti köylüye dayanacakmış, bu Uşak'ta teşkilât yapılıyormuş Bu işe ismi karıştırılan Hakkı Tarık Us kendisinin böyle bir şeyden haberi olmadığını söylüyor ve diyor ki: Sene 29 — No. 10339 — Fiati her. yerde 10 kuruştur. lâeddin'in evinde bulunduğum gece bazı ya abancı kimseler de vardı. Bir vam değil, Uşakta bir matbaa kurulması için benden yardım istenildi, ah bir gazete, ek Ee ayı E milletvekili v disi sabık bili B, Alâeddin dağ Uşak'ta köylüye, dayanan yeni bir siyasi parti gir meş- Bul olduğunu yazıyordu. Bu habere göre Vakit gazetesi sahibi B, Hakkı vi Us da birkaç gün-evvel Uşak miş ve B. Alâeddin “Tiridoğlünun iade basak yeni Köylü partisinin hazirlıklariyle meşgul olmuş. Bu sabah kendisiyle konuşan bir Muharririmize, B.. Hakkı Tarık Us Şunları söylemiştir. B. Alâeddin Tiritoğlu. 'B: Hakkı Tarık Us Milletler arası durum --tehlikelerle'dolu Fransız Meclisi bü yüzden bu sene yaz tatili yapmıyacak Demokratların son beyim De Gaulle'ün nutku her tarafta, Paris 28 (R) bu sene C.H. P, erinin AKŞAM E ULU D A Gi Kayakevinde rim halindı mi Mn Gibi HAvr 45 Bursa: ki İstanbul; 4) Telefoh: Sahibi: Necmeddin Sadak — Yazı işlerini fülen idare: eden; ©.“ Bildik -«x Aksim Biztböadı Kudüsteki | Cumhurbaşkanı bu. bir hâdise St ? şehrimize geldi. ajansı yazıhane- taarruz edildi — Haydarpaşada büyük bir halk kitlesi tarafından selâmlandı İstasyonda Bakâı — Kudüs'te Başbakan, Vilâyet ve partiler Muhalefetin ortadan ırılmasına çalışılıyormuş İnönü Haydarpaşa rıh- motörle Dölmabahçeye Karşılıklı istifade DIKKATLER: Namık Kemal'in bir musraı Kemal'in amma, Dittiler etlerini tiftiğini ditmediler evvel, şöyle