20 Eylül 1948 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

20 Eylül 1948 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

Wacker Beşiktaş takımını 4-3 yendi Fenerbahçe takımı bozuk bir oyundan sonra Apollona 1 - O galip gelebildi SÖZÜN Şekere zam hiç'de iyi ir kere, şeker fiatlerine zam şayialarını makamlar mütemadiyen tekzib ededürürken zammın eline ger- Peyk memleketlerinde o mi biliniz ki zam olacaktır» Bu kanaat, merhum Refik Sayda- mın Başv vekil A zamanında, gene şeker fiatlerine zam yapılmıya- cağı Kisinin, sö lendikten, ei gün soura.şekere .müthiş bir te zam gelmesi) itimat his > > Si bu kanaatin çe ren Tâzım gelirken ve hakika- gibi olduğu bir zamanda aynı hareket tekrarlanmıştır. İkinci Tena noktaya gelince: Şeker fiatleri diğer yiyecek Hindile- leri fiat yü ber yükselmemiş, biraz geride rna abide haki de P ” idi. Fakat pirinç gibi, asasnda müstakil, diğer Bini elağ- “girdisi, MEn EN lar, irmikliler, kakaolula; gibi fiatlerinde yapılacak ufak bir yü Endonezyada komünistler Filistine gidiyorlar — — min daha çok komünist in bu göçü destekliyor Cava adasinin üçüncü şehrini ele ii Ele geçirdiler en imi zamanı Pilistine giden lerinin sayısı Se göre, ie el uş. Celâl Bay: Bayar tarafı 1 inci sahifede) Rus Dün geceki feci . araba kazası (Baş tarafı 1 inci sahifede) Wacker 4 - Beşiktas 3 Suh günkü maçlar iki erkek bulundu biri “Tophanede, denizde Iki Vişinski Paris'e Kalecisi favkaldde As Londra 19 (AA) A İzmir Fuarı bu gece kapanıyor e) ini (Akşam) — Bugün Gazlnosunda, Fuara nt ço “anar refine »iyefet veri" e Fuar, ge TAKVİM Durum 1-1bera- katılmış, sandık başlarına Adalet koymuştu. Seçim morga kaldırılmasına hakt sinen halli dahli mletir 28 inet dakikaya kadar Avustar-