23 Kasım 1948 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

23 Kasım 1948 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

; am İ Devlet çiz Sezek eğik Yeni 577 Operet I BASKIN l ra Tel: 40300 Sene 31 — No. 10813 — Flati: her yerde 10 kuruştur. SALI 23 Kasim 1948 Sahibi: Necmeddin Sadak — Yazı — işlerini fiilen idareden! C; “Bildik -— Akşâm' Matbaası Harb kaçınılmaz İngiltere kıralı altıncı “beraber yakın değilmiş Er eee akla kazalı dr kaz 8) “Moskovada bu hususta elmesine lüzum gösterdiler ayrılığı olduğundan 4 Harb taraftarları, Bali Şire > lendiklerinden darbenin gone Ingiltere askerlik müddetini 12 aydan 18 aya çıkarmağa karar verdi AKŞAM (Hergün 8'sahife Kurulan komite yeni şekli kararlaştırdı Ankara, iyi Kıralın. sıhhati umumiyet itibarile ocak ortalarında seyahate Kıralın rahatsızlığı sarayda devlet uğraşmı: Kıral George Marshall — | Mısır'ın eski Galata cinayeti | Vaşingtonda | kıraliçesi bi Verilen erazi ve de elmasları muhafaza , edecek ölen ve harb tara.arı söylenen Jdanof Amerikan v8 de Eski kıraliçe Mısırda © kalabilecek yabancı memleketlere gidebile- 'Mamâfih kendisinin memles niyetinde olmadığı tisat Kongresinde devleiçi- liğe karşı şiddetli tenkidler de Eminönü Halkevinde savcı Yavuz Çin iç harbi Komünsitler yeniden ilerliyorlar çekilmiş gibi itiraf Suçunu Moskova Büyük Elginiz yakınla Moskovaya gidiyor Başbahan, Sovyet! Büyük Elçisinin . sözleri hakkında C.H.P.. Grupunun bugünkü toplantısında “izahat verecek Rusya, Fransndakl grevcilere 55 milyon gönderdi vazifesi başına avdet Sovyet büyük elçisinin sözleri gün kadar kalacak oradan İstanbula müddet istirahat Kadirşinaslığa dair ile uçakla