7 Şubat 1949 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

7 Şubat 1949 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

damn ker Nüst Küçük ilânlar Bugün 6 ncı sahifede «— Yann AKŞAM' | Çocuk A o ; Bünyesi di Bae Sene 31 — No. 10891 — Fiati: her yerde 10 kuruştur. PAZARTESİ 7 Şubat 1949 Sahibi: Necmeddin Sadak — Yazı işlerini fiilen idare eden: C. Bildik — Akşam Matbaası Stalin'in demeçleri ve Rus notaları Amerikayı, Atlantik paktını yanmaktan vazgeçirmiyecek Trumanın, Türkiye ve Yunanistan için olduğu gibi Norveçin ve bütün Iskandinav memleketlerinin de siyasi ve toprak bütünlüğüne dokunulmasına asla musamaha etmiyeceğini ilân etmesi düşünülüyor Ml Romanyada kızıl cehennem patriği bu sabah Ankaradan döndü Atinagoras hitabesinde terakki yolunda Amerikaya muazzam bir belirtti metnini de tamamen ilâve eylemektedir. Norveçin vaziyeti değişmiyecek 500 üstün uçan kale Rom ke b ın Ankarayı ziyaretinden il bebe anti, ün huzurunda, asağıda Atatürk'ü kat kabrini ziyaret ediyor Çin hükümeti sulh Komünistler makul ve müsavi şartları kabul etmezlerse harbe devam edecek Gece de kar yağli Hava “duruldu, Karadenizde fırtına .hafiflediğinden gemiler işlemeğe pipi Necmeddin Molla vefat etti G(AA)— sulh Fo, ve bir Yahudilerle müzakere ve Ticaret diğer taraftan, Dilsizler kongresi çok hararetli oldu Üyeler, cemiyet merkezinin Ankaraya nakli teklifini reddettiler asid'in bir : 9 K A hi Ç | K Yazanı Alphonse Daudet “Türkçesi; Mebrure Alevok Vasfi kor bir üslün ile yazilmiş büyük aşk romanı duygulu, selis bir tercüme örneği Yakında AKŞAM Tl bulacağınız harikulâde bir Dünkü dilsizler kongre sipden ve ii tane ısı 2 nal sahifemizde) Btupa. döner,