13 Ağustos 1949 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 5

13 Ağustos 1949 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 5

İ Tin Sahijeler İ “1 Mahmudun son yılları ve veliaht Abdülmecit ile Yazan: murad Si — Gayrı na Böler ir acıtıyorsun, e de yalar kullanmasını zaman edilen (Arkası 7 nci sahifede) Nuh'un gemisi kâşifi ei Fransada gangsterler Karaborsacılar gangster in Paris Fransada bir zamanlar filme çekilmiş olan yeniden ve modern bir tarzda çevrilmek nesi ee Ritz otelinde Pa nmıstır. Yukarıda filmin görülüy bu üzere, çok herkesin n Ergin” mbdek sonra da Osman örneği olarak Muzaffer Göker Moskova büyük elçisi oluyor tedi Bun örnek opatan bolluğu Tanesi 20 - 45 kuruşa satılan kavunlar yerinde 3 buçuk 7 kuruşa veriliyor! Yazan: Cemaleddin Bildik Celâliye köyü kavuncularıyla bir konuşma — Motörcüler ne diyorlar? — ” Kö ylü kabzımallardan yaka meri şikâ- yet ediyor! sem. pimleri misin be müba: arek Kab- zımal memnun, — İflâs topunu atanlar da köylü... pek ARAR ar Mak Celâliye bostanlarından birinde arabaya kavun yüklenirken İstanbula mesafededir. «— 5 binle 8 bin arasında... motör 6-7 bin kavun 1- Motörcüler ne diyorlar? — Kaptan! dedim. neticesi 2 çekeriz. yok mu?... sordum: — Kavunları “ Sovyetler - Y meselesi omisyo- Motörlerde nundaki Amerikan Vaşington'a o gidiyor Washington 12 (A.A) — olarak inanılır kaynaktan öre, rek uzlaştırma ko- Amerikan dele- Paul Porter Dışişleri Ba ile hâlen Lozan şelir cereyan eden al görüşmeleri üzerinde sen önemli tesirleri olacağı olunan temaslarda bu- Porter'in Waâshing- harcket tarihi henuz bi-