6 Kasım 1949 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

6 Kasım 1949 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 3

Mr... Ne A 00 AA Elektrik | Eski eserler bütçesi .Umumi Mecliste raretli tartışmalara konu olacak Ekmek fiatleri Buğdayda Aşana çevresindeki kazılar aksettirilmeli flatleri Bu asıl diye Onlardan ğri ve piyasaya açmıştır. * düello: su haşlıklı ma- ona olmaz var, Ona soruldu. Walter Lippman isine e bir ve il mahekmelerdz ikame lal Amm: S LÖ. on Bir anlaşmazlığın Kulla- hikâyesi sütunlarda, dört kü- eden li surla- matbuat kanununun bir kalem düzbeai istiyoruz. böyle mev- demokrasi kervanına kabil olmadığını Emin Yalman yazdığı makalede yaptığı seyahatten ka- insanca, ne ki; eski Fakat bir türlü bu ailelerin eleği Li yer a ile mın bir zat 1 ea İşte miştir: aynı fikirde Vb fikri... yi YENİ SABAH bu başlıklı ma- tasarısı diyorki: Valinin polis ve jandarmaya tamimi evvelki gece Beyoğlu O taraflarında bizzat teftişlerde bulundu Savarona satılamıyor Mesele tekrar Meclise intikal etti yılki çalışmalar bilhassa tarihini aydınlatmıştır. iki Türk asistanı müdürü de Valinin evvelki geceki teftişleri Vali ve loktor Halkın dilekleri Belediye işi 2.5 ep tahsi: Sağlık işleri genel müdürü ve ve mezunlarını inik Karadenizde fırtına Geçen yıl şehrimizde Milli Kerim 10 al Hatip mezunlarını vermiştir. sene de Büyükadada dün geceki bir Tarsusun bozuk motörünün tâmiri Muallimler tekni dün, a) üzere mü- sonra muvaffak ay sol ve gemi de iki çıkabilecektir, 8 Kasım Salı ve 9 Kasım Çarşamba akşamı saat 21 de İNCİ Eimeiğmele İstanbul halkını. sempatisini kazanan büyük hayali oyunlar üstadı Profesör CHABERNOT için değişik programla temsillerine başlıyor. 84595 ir. (Vâ-Nü) Nihad dare: vapuru dün suat 10 da 1 Cidde seferinden dön- Gemi oradan — aldığı 200 ünü © Beyruta, İzmire bırakıp gel- Valiyi ziyaret Vali ve belediye reisi profesör Fahrettin Kerim Gökay'ı dün bayındırlık bakanı Şevket Ada- lan ziyaret etmiştir, miştir.