14 Kasım 1949 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

14 Kasım 1949 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

Muharrir neden etişmiyor ? GBaş tarafı 3 üncü Avrupanın en nüfuzlu kadını ANA PAÜKER hayatı ve bugünkü mevkii Maskeli baloda — Üzülme. — de sizi! Burada kimse Ana Pauker aradığım ideal Aldanıyorsunuz, Bir ihtilâlci ile sonra Hakkımızdaki his kifayetsizdir yz. Yi ve takdirimde mi? ihtiyacı var. iren: A. HİLÂLI - ekseri : iSiroz Eri Aşkı nasıl anlıyor- sunuz? bi Kadın — Aşktan anlamıyo- Tum. Çünkü mevcut olmadığını - başı biliyorum. Taterescu'nun Alkolden olden deği, ka sebeplerden sil inkisa-| ileri geliyor edebiyat hocamız derse şairlerimiz, romancı- Kadın — Hayır! Çünkü aşkı! 3 e tatmadım bile. Erkek — Niçin? ezber ister hiç yamalı — Olabilir Siz nasl saat sanki inıfta çat aktörlüğü de yaza- özle- gelir - ie vi, edt haya- ğer kek » öğrenirdik. Hafta çıkar çıkmaz İlk ei - de Hachetle'e uğrayıp, © böyle ettiğiniz vibe ölmiz ve ie ce, Birini "aker D meri or yi içini düdükleri ederken de, her 100 yardada muhafızlar. nöbet | A. Dereheyoğla | | Mütenhhid ve Mühendislere : Hass ve yeni 2 Takeo- metrelerimiz, asma wa de plâni- A pergel miralarımız Bedri ay 3 KADIN ÇAMAŞIRLARI ve BEYAZİŞ Paris modellerini getirdi. ek — Bu acıma değil, âm bir duygudur. bu im bü- miş Kadin (heyecanla) — Ya öyle edis (boğuk bir sesle) — Yalnız bir gözüm var, Kadın (başını sefkatle mi BA ansada <x eğlence ki hayır cemiyetleri menfaatine yapılan | Mi yapmıştır. Yukarıda Mistinguette eşya satarken götülüyor. Gazeteler, Gazeteciler (Baş tarafı 5 nci sahifede) ” türlü MUZİK (Baş tarafı 4 üncü sshifede) Mi ve semaya yük- : ve duyurur- | vapur dostlara satışta artistlerden Dir çoğu satıcılık