28 Mart 1951 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

28 Mart 1951 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

Mütareke teklifi . (Baş en Bulgar - gerginliği arttı Bulgar maslahatgüzarı Belgrad'dan Yugoslavyanınki de Sofyadan çıkarıldı bu ihtarın hakkında Ba- Cahit tasvip Üç opera artisti Istanbula geliyor A kıymetli opera Ferhan O- Orhan Öle yandan : haber- bu tedbire evvelce yapıldığı generalin Avrupa savunması eya ta- olacak- «Baş tarafı 1 inel sahifede) Saray ve Dışişleri Ba- generalin beyanatı hak ok hassasiyet göstermiş- Şevket RADO Pakistandaki askeri heyetimiz n— Iran petrolu Eskişehiri sel (Baş tarafı 1 inci sahifede) su Lâlelide feci bir kaza Halinde tarafı birinci sahifede) Amerika yardımcısı u sabah (Baş tarafı 1 inci sahifede) veçheyi tesbit Dörtler Nazi mirayen ve yobaz S ii P . Sinde partilerin fikir Türk milleti taassup- “i" süre della tan hoşlanmaz Nadir Nadi de CUMHURİ- akktedir: YET'teki başmakalesinde ay- «İkinci Bı meseleye temas ederek yun- ; kabinesi vi pri Demokrat verme: 1 çoğunluğu ile Türk | lüneceği, belirttiğini “ek elle iii hoşlan- kep ayn sonra şöyle demek- o mıyan, açık fikirli bir millet O kuvvetle olduğuna şüphe ir me- Demokrat deniyet düşmanlarının, bütün lünmesine, sinsi gayretlerine rağmen, A- halifi olarak - nun taleplerini anlatan ki demişlerdi: yoklu- Nâzım Hikmet tatürkü ve eserini kısa za- manda benimsemesi, ae im hesabına yobazlık ( YASMASI bunun açık delili tinin de hürriyeti) o Türk samimiyetten boyanır etmeğe ve akıl ve mantık yn KE ma- unutan sayın 18- Menderes'in Samet ve Tevfik İleri le kamayısmındak gri görü- $ * 2 kadar ahsan mes'uliyetini (oşümüze borçluyuz. yu siyaset; terke- e ii mın D. P. ikiye bölünürse en dayanan Barlas o SON Ze gelmesine © aşmı ceğiz.» Cemil Sait 'TELGRAF'taki o başmakale-