27 Haziran 1951 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 5

27 Haziran 1951 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 5

Udi Zafere * Kahramanlık ve Destanı Veremle mücadele ikule verem hastanesi tevsi ediliyor 'Tefrika No. 184 Yazan: Muharrem Zeki KORGUNAL Salih, Gül Hatunu teselli i. >. «İş işten geçti, üzül- mek doğru değildir. O domuz herife zi aliil ederek insan kandırmanın ne ai olduğunu göstereceğim» Gül Hatun'un yü- Ondan «söylen işa- ei vazilesi za vapurda bir gece Su üstünde 50 odalı bir otel — Her türlü konfor mevcut — Metrdotel kaptan kılığında, garsonlar fraklı — Türkçe konu- şan Alman mebusu Avrupanın nasıl müdafaa edileceğini an- lat yor — Alman ordusunun kuvvetlenmesi neden Avrupa sulhu için tehlikeli olur? devam etti: etmeseydiniz —1 Turizm dâvası, o kadar bağlıdır olsun süratle otel ben şeyi Hattâ amdır, — Peki, ni n adını e söylemişti? sözünün arkasın (Arkası var) alıyor. yer ... Kütahya valiliğinden 000 - 9 - 000 Kim. leri arasın- inşaatı kapalı zarf usuliyle ek- Vapur - otelde gördüklerim tel 82530 lira ve geçici teminatı 6189 lira istiyen- veya 082 Bayındırlık Bakanlığından Eİ :ksiltmeye konulan Geceyi, su otelde rahat dik Prof. Baade ile mülâkat On ki sene liralık geçici bulunan ve denetle- ama, ben de işi sıkı tu- o açıp omuz sil- bırak bu kabul edilmez. 10117 kaşlarını Deniz Gedikli Erbâş orta okulu Komutanlığından: — Deniz gedikli Erbaş Ortaokuluna ci ve an dci sınıflarile Deniz Dedikli sınıf al eri a- cek de DE iki a ıstıra gli ei ağızı... Di yandan Kayıtlar orta okul m 1 Eylül 951 gedikli sınıf oku- kadar ti — Olmaz al Beni in lu için 1 Ağustos 951 gününe deva medecektir. mesele, bir yandan nin... ildir, özün, üzerinde E birak şimdi 3 — Gedikli orta okuluna İlk okul mezunları, gedikli sı- asını istemediği bir aranızda Diye yaltaklandı, De okuluna ortaokul mezunları alınır. «Sanat, ticaret dökmesi Se eslek orta okul maları alınmaz». dadi bir kız... İkisi del — Birinel sınıfa 13 - 16, ikinci sınıfa 14 17, HI üncü una 15, 18; Gd. sınıf okuluna 16 - 23 yaşında bulunanlar alıni — İlan Tevlorlsin 7. yordu?... — Kim İstanbulda bulunanların Kasınıpaşadaki okul komu- Geek in başka” yerde Enlazinları askerlik şubelerine mü- racaatları ve fazla bilgi almalar, 19468) Zr Kaçamak