1 Ağustos 1935 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 4

1 Ağustos 1935 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 4

Kışlada Müs., Mev. satın alma komisyo- nunda ihaleleri yapılacak ilânlar . Mv. sat. al. ko. dan: Mat. Mv. askeri haştansaloin kapalı zerfla münakasada bulunan (60000) kilo koyun etine talip çıkmadığından pszarlıkla satın alınacaktır. İbales! 5 -Ağustos" 935 pea- gartesl günü saat on altı buçukta İzmir'de kışlada Met. Mrv. satın alma komlsyonunda yapılacaktır Şartnamesi her gün komlayonda görülebilir. Koyun etinin tahmia edilen mecmu totarı ( 19200 ) Kiradır. Beber kilo koyun eti Için otuz İki kuruş flat edilmiştir. Teminatı muvekkate akçesi (1440) llradır. İstekliler Ticaret odasında kayıdlı. olduklarına deir ve tika göstermek mecburiyetindedirler. Münakasamına İştirak ödecekler 2190 sayılı eksiltme kanununun 2 ve üçüncü Maddelerinde ve şart- bamesinde yazılı vosikaları ve temlnatı muvakkatelerile birlikte Ihale saatinden evyel komlsyonda hazır bulun- maları. 2395 Met. Mv, Ba, 6l. ko, 18 den : 1 — Met Mv. kıtaatı için iki kazanlı onaltı adet demir ye- mek ocağı açık ekelitme suretile yaptırılacaktır. ihalesi 13 ağastos 035 salı gönü eaat onaltıda İzmir'de kışlada Meat. Mv. şatın alma komisyonunda yapılacaktır. Şartaame ve keşifanmesi hergün komleyonda görülebilir, Demir yemek ocaklarının mecmu tutarı (4960) Hradır. Beher adet yemek ocağının tahmin edilen fiati üçyüz on liradır. Teminatı muvakkate akçesl (372) Ilradır. İstekliler tcaret odasında kayıtlı olduklarına dalr vesika göstermek mecbnriyetindedirler. Eksiltmiye Işttrak edecekler 2490 sayılı artırma ve ek: #ltme kanununun 2 ve üçüdcü maddelerinde ve şartna mesinde yazılı vesikaları ve teminatı müavakkete mak- buzlarile birlikte ihale santinden evvel komlsyona mü- racaatleri. 89 AA Me. Mv. satım alaa ko. da 1 — Met Mv, Foça mnatakaşı kıtastının kapalı zarfla mü nakesada bulunan 63300 kilo sığır etine talib çıkmadı Bından pezarlıkla satın alınacaktır. İhalesi 5, ağastoa, pazartesi günü ssat onaltıda İzmirde kışlada Alet. mv. satın alma komlsyonunda yapılacaktır. Şartmamesi her gün komleyonda görülebilir. Sığır etinin tahımla edilen mecma tutarı 9495 İlradır. Beher kilo sığır eti içlm önbeş kuruş flat tahmin edil. miştir. Temineti muvakkate akçesi 669 Hra kırk karoştur. İstekliler ticeret odasında kayıtlı olduklarına dair vesika göstermek mecburiyetindedirler. Münakasasına İştirak edecekler 2490 gayılı artırma ve ekelitme kaenaununun 2 ve üçüncü maddelerinde ve şart namesinde yazılı vesikaları ve temlvatı muvakkate mak- buzlarile birlikte ibale sastinden evvel komlayonda hazır bulunmaları. 2394 Mat, Mv. sat. al. ko, dan: 1 — Met, mv, Seferihisar mıntakası — kıtaatının kapalı zarfla mücakasada bulunan 46900 kilo sığır etinin beher kilo suna verilen ondört kuruş yetmişbeş santim flat pahalı görüldüğünden pazarlıkla satın alınacaktır. İbalesi 5,8,935 pazartesi günü saat onbeş buçukta İzmirde kışlada Met, mv, satın alma komlayonunda yapılacaktır, Şartnamesi hergün komisyonda görülebilir. Siğır etinla tahımin edilen mecmu tatarı 7086 İlradır. Temlnatı muvakkate akçesl 527 Ura sltmışüç kuruştar. İstekliler ticaret odasında kayıtlı olduklarına dair vesika göstermek mecburiyetindedirler. Münakasasına İştirak edecekler 2490 sayılı artırma ve ekslitme kanumunun 2 ve üçüncü maddelerinde ve şertnamesinde — yazılı vesikaları ve teminstı muvakkate makbuzlarile birlikte ihale saatinden evel komlsyonda hazır bolanmaları. 2393 Bornava sutın alma komisyonuuda iba- leleri yapılacak olan asker ilânları tehmla artırma ve Burna sker! satın alma komisyonundan: 1 — Gazlemir'deki askeri hayvanları Iça 6 aylık (60) ton arpanın behar kilosu (3 ) karuş ( 50 ) santim İle talibi özerindedir. Son ihalesi 3 *Ağastos' 935 cumartesi günü ssat Il de yapılacaktır. Daha aşağı talib olanların bildirilen vaktiade (158) UUra- dan İharet llk temiostlarile birlikte Purnava aekeri satın alma komlsyonuna gelmeleri Izmir Evkaf Müdürlüğünden: Mezarlıkbaşında karakol karşısındaki vakfa ait 152 No, li ha rsp kahvehanenin 8O lira bedel tahmin clunan ankazı 6,8.9385 taribinde sast onda yerinde pazarlıkla ihalesi fera edilmek üzere kölmen satılacaktır. Almak istiyenlerin yüzde 7,5 pey akçelerini evkaf veznesine yatırmaları ve hergüa evkaf varidat memurlu- ğana mürscaat ederek şartnameyi görmeleri ve ibale günü saat onda yerinde bulunacak konlsyona gelmeleri ilân olunur. — 2889 Akhbitar lcra memorluğundan! | kıymetli çekirdeksiz. bağ açık İzyaya bakıye 323 Ura 39 | arttırmıya çıkarılmıştır. İhalesl kuruş borçlu Slü Selim'in işba | 26.8.035 pazartesi saat 15 de borcundan dolayı haciz altında | İcrada yapılacaktır. Harcı del. bulunup bu kerre tekrar paraya | lâliyosl alana ald astış peşindir. gevrilmesine karar verilen Ak- | Fazla malümat almak İstiyen- hilsar'ın frenkli mevklinde 7380 | lerin İerada aszılı şartnameyi ü pklıı_ılın ve oDa göre pııııtcol ınnl sast 15 de Tor: Muhtelif mevkilerde ihaleleri yapılaca asker ilânları Bayramiç sekeri aa. al. ko. den: 1 — Tümenfa bayramiç garnizonu piyade kıtaatının senelik Ihtiyacı Içla 63,000 kilo aığır eti kapalı zarf usülile ekeiltmeye konulmuş — ve ihalesl günü talibi çıkmadığından yeniden kapalı zerfla oksiltmiye konmuştur. 2 — Her kilosunun mobammen bedeli (15) kuruş olup iha- leal 98 935 tarih cuma günü emat 16 de bayramiç tömen satın alma komleyonu binasında yapılacaktır. 8 — Münakasaya gireceklerin verecekleri etin şeralt va evsa fiını bulunduğu mahallia satın alma komlayonuna müracast ede rek öğrenebilirler. $ — İsteklilerin münakasa kananu. 2, 3 üncü — maddelerine göre İstenilen vesaik ile müuvakkat teminat tutarı (708 ra 75 kuruşu) veya bank mektubunun ibeloden bir saat evel tümen mühasebeslne tollimi komleayonda hazır bulunmaları. 2240 21 27 l 6 Bayramiç askeri aa. al. ko, dan: 1 — Tümenin bayramiç garnizonu Ihtiyacı için — 60,000 kilo sığır eti kapalı zarf usülile eksiltmeye konmuştu ihalesi günü talibi — cıkmadığından kapalı zarf üsülile — eksiltmeye konmuştar. 2 Her kilosunan mubammen bedeli (1ö) kuruş olub Jha lesi 9 8.085 tarih cuma günü saat 15 de bayramiç tümen satın alma komlayon binasında yapılacaktır, 3 — Münakasaya gireraklerin verecekleri etin şerait ve ovan- bulunduğu —mahallin satın alma komlayonlarına müracaat | yeniden fını ederek öğrenebilirler. & — İstekliler münakasa kaommu 2, 8 cü maddelerine göre İstenilen vesaik İle muvakkat teminat tutarı olan (675) liranın veyg bank mektubunon ihsleden bir saat evveline kadar tümen | mühasebesine tevdil İle komlsyonda hazır bulonmaları, — 2212 21 27 1 6 Ankara M. M. V. sat. al, ko. dan: Bir taneslne biçilen edor 8 kuaraş olan - 2,000,000 de- Elyik renkte makara kapalı zerf la eksiltmeye konmuştur. Şartaamesini 800 kuruşa elmak - İstiyenler ber gün ko- | misyona uğrayabilleler. İhale 16 “Eylât: 935 pazartesi günü saat 14 tedir. İlk ianoç parası (9250) liradır. Eksiltmeye — girecekler İlk İnaaç parası banka mektabo ve 2490 ksayılı kanunun 2 ve 3 üncü müddelerinde yazılı belçelerle birlikte teklif mektoplarını Ihalo esatindan bir saat evvel M. M. V. satın alma ko mlsyoca vermeleri — 2391 1 20 30 14 Bayramiç Âskeri sa, al. ko. dan: 1 — Bayramiç garnizonu — kıtsatının Abhtiyacı — içim 629.000 kila n kapalı zarfla ekalltmiye konmuş ibalesi güvü talibi çıkmadığradan yeniden kapalı zarfla eksllmiye konmustur. 2 — HBer kilosunun muhammean (flimti 9 kuaruş 25 santim ihalesi 20,8,935 tarih —aaat 15 de Bayramiç tümen satın alma komisyonu binasında yapılacaktır, 38 — Fkelltmiye gireceklerin verecekleri unun şeralt safını bulaoduğa yerin satın alma komlayonuna müracaat ederek öğrenebilirler. İsteklilerin eksilime kananunun 2400 numaralı kanon 2 ve üçüncü maddelerine göre İstenilen vesaikle 4159 lira 12 kuruş muvakkat teminatın ve bank mektubunun ihaleden bir saat evel tümea mübhasebesina tevdil İle komlayonda hazır bulanmaları. 6 11 17 2367 Bayramiç Âskeri sa. aL ko. dan: 1 — Bayramiç garinzonu elvarında bulunan kıtastın İhtiyacı içia 10172 kilo sadeyağı kapalı sarf üsülile eksiltmiye kon- müştür. 2 — Her kilosunun mubhammen bedeli 20,8,935 tarih ve eaat 11 de Bayramiç tümen satın misyonu binasında yapılacaktır. 3 — Ekslltmiye gireceklerin evsufim bulandağu yerin satın ederek öğrenebilirler. 4 — İsteklllerin ekelitme kanunu 2 ve 3 üneü maddelerine göre İstenilen belgelerile muvakkat teminatı olan 517 lira 18 kuruşun veya bank mektobunan münakasadan biİr saat evvel | tümen müuhasebesine tevdil İle komleyonda hazır balanmaları. &- 614119 2366 mlo olunan kıymetin yüzde 75 şini bulursa en çok arlıranın Öserine İbalesi yapı Tacaktır. Akıl takdirde en çok artıranın — taabhüdü baki kal- mak — çartile satış onbeş gün daha uzrtilarak İkinci urtırması 17-8:985 tarihine tesadüf eden günü saat 15 de gene 'Torbalı Yorasında yapılacaktır, borcun ödenmesi tarihi 2280. kanunun mer'iyyete makbuz veya sevelik ve ev. 75 karüş İhalesl alma ko: verecekleri sadeyağın şeralt ve alma komisyonuna müracrat Targatlu İcra — memurlağı den: İzmirde Ahmede tüccardan kadıoğla borçlu Ali Rıza ve zevcesi — Fitmat'ın mukaddema feraca — tehti hacze alınıp bü kere satılıyasına karar verilen Torbalı — kazaşının karakuyu mevkiinde köy kenerında şar kan hacı Süleyman ve konyalı Hasan, gerben vol ve Hatice, şimalen — yol, cennben Hatice ve solak Mehmed tarlalarile mahdot 27579 metre murabbar bapğ — ve içinde tahminen 150 ağaç zeytla 10 ağaç İacir ve iki armat ve bağın içinde bir kule ve bir kuyu İşba maballe 919 M. M. otuz beşer İlradan tamamına bia elli İlra kıymet takdir İşbu mahal açık artırıma süretile — satılığa çıkarılmıştır. Birinecl artırması 29935 terihiae tesadüf eden numaralı glediği tarihten aonraya tesadüf ettiğinden — ikinci — artırmada satış — bedeli olura ol sön kiymetine — bakılmıyarak çok arlırana İhale — edi. lecektir. İşba gayri menkul üzerinde herhangi bir surette bak talebinde bulunaolar elle rindeki Tesmi vesaik İle bir likte yirmi gün içinde dalremi: ze müracaatları İâzımdır. Aksıl balde hakları toapu #cllince ma lüm olmadıkça laşmadan ne en edilmişyir. | pısından girildikte ' HUU 1 Akustos | Töürkiye ŞEKER FABRIKALARI ANONIM ŞIRKETIİNİN Alpullu, Uşak, Eskişehir ve Turhal şeker fab: rikalarında ve İSTANBULDA fabrikaların teslim edecekleri tarzda : KRISTAL Kilosu !),m Klîıbl“h Kilosu 28!&:::: Müşterilerimize bir kolaylık olmak üzere aşağıda yanılı yerlerde de ve bizalarındaki fiatlerle 10 ağüstos 1935 tüt rihinden itibaren satışa başlanacaktır. Kristal 25,50 26,10 26,40 26,80 25,25 Kesme 28,60 29,25 29,70 30,15 28,30 25,65 28,80 Limanda Samsun — Fob 25,10 28,10 (Fob Samsan ffati; Karadeniz sahillerinde herhangi — bif fakeleyo gönderilmek üzere fabrika tarafından vapora yük” letilmiş bolunmak kaydiledir ve Samsundan sonraki. navl0” vesair masraf müşteriye âlddir.) Siparişler, fabrikalardan gayri yerlerde on gün içinde İf edllir. Fabrikaların bulunduğu yerlerde ev es BİR TON: İsanbul vesair yerlerde ensz BİR VAGON sipariş kabül edilir. Bursa'da Izmit Balıkesir — « Adana « Izmir bt Adapazarı « Vagonla (Bir vagon 150 çaval veya 260 sandıktır.) Yukarıdaki fiatlere sigorta dahil değlidir. Sipariş bedelleri fabrikaların bulunduğu yerlerde - vel İstanbal, Aokara ve Samsun bürolarında ödenebilir. Diğer eipariş şartları fabrikalardan veya İstanbul, Ankaff ve Samsun bürolarından öğrenllebilir. eytam bankas kanunu l“j bince bir defaya mahsns 0 zartile artırman — 1100 çarşamba günü ssat 16 manisa bükümet konağ! lora dairesinde yapılmak 30 gün müddetla — satılığ! nuldu. Bu artırma neticesind? bedeli her me olursa kıymetine bakılmıyarak artıranın üzerinc ihaletl lacaktır. Satış — peşin para olab müşteriden yalnız ikibuçuk dellâliye masrafı * işba geyri menkuül — Ö3€ |i her hangi bir şekilde bak " binde bulunanlar — elle! Tesmi vesalk İle — birliki” gün zarfında manisa İ7 müracaatları lâzımdır. Akei halde bakları 1SP” lince malüm olmudıkça P madan bariç kalırlar. 25’ terihinden lübaren —8f herkese açıktır. Talib ©' yüzde yedibuçuk termiptt Çası veya milli bir bar — mektabu ve 9 dosya numarasile — mattt” | memurluğuna müracasi olunur. H. İş No. 4Ü Manisa icra me- murluğundan: Arnavut şevket ve Cevdetin emlâk ve ey tam — bankasın- dan — ödünç aldığı — paraya mukabil bankaya — ipotekli bulunan — ve — geçen — sena yapılan sslığp 2280 — numaralı kanuna göre tecil edildiği halde bir sene içinde birinci taksit borç ödenmediğinden son ve kat'i olarak tekrar müzayedeye konan Manisanın mimar elnan mahallesinde saltan caddesinde sağı bekir henesi solu ve ar- kası merhum müftü alim arsası caddesile mahdut Işbu hanenin sekiz ayak beton merdivenle çıkılınca cümle ka- bir — sofa üzerinde caddeye nazır iki v0 faya nazır bir ve bahçeye na: zır bir ki cem'an dört oda ve kâfi miktar avla — üzerinde bodrum ve bahçede bir çam ağacı bir kayu bir mutbak bir helâ bir hamem ve hanenin altında bir küçük kapalı dük: kânı olup bu kısmın ayrıca bir tahta iki kanatlı cümle ka pısından girilince zemini döşeli bir avla Üzerinde bir çam ve bir zeytin ağıcı ve karşıda zemin kat bir oda bir mutbak bir belâ ve bir. dam- dan ibaret olan işbu 2500 Uira kıymeti muhammineli evin Mülkiyetl açık artırma sure: tile ve Sâ4 mumarelı emlâk ve önü sultan taş Akhisar icra memurlof” Mustafo'ya borçlu b" mehmet Alinin ketbi hallesinde —alaca merçl! ğında 14 No.h — tal odu ve bir miktar .dı':' de lanan 100 Hra kıymetlö' müfrez bhane bir ay açık arttırmıya — çık İhalesi 26:8:985 p.ıf'J 15 te lerada yıpılıolw"/ Harcı — dellâliyosi aatış — peşindir. — Faslf Gf f lümat almak istiyenli asılı şartnameyi ıeüy - | ları ve ona göre pey ; hıuı olanur, den İtibaren şartname herkese açık — bulandurulacaktır. Satış peşin müşteriden ayrıca yüzde 2 buçük dellâliye alınız — İstekli olanların yözde yedi buçuk teminat akçesila ve rolili bir banka mektubile 305 numaralı dosyamıza müracı 9 olunur 8 para — olap