20 Mart 1929 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

20 Mart 1929 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

gel Ford yalaiğ yeni bir. olamobil ahat bir Glombilin yeni bir modeli Yeni Ford son zamanlarda ihtiyaç gö- fülen modern ve idareli nakliyat mes Sini Balleden yepyeni bir. fikrin Yeni Ford ehemmiyetini, yalnız hakik? kaymetinden değii, aynl zamanda bütün ci” <han içtimas ve ticar Sule getirmeğe muvatfak olduğu derin in- Kılâplardan almaktadı Yeni Ford arabaları sayesinde mil- yanlarca kişi daha çok ve daha iyi bir Gyrette çalışmağa ve bu süretle kazanç. darını arttırmağa muvaffak olacakları gibi, gerek evlerinde ve gerekse hariçte geçir Bilecek daha fazla zaman da bulmuş ola. caklardır. Bu araba sayesinde işler daha çabuk Gööralecek ve banda geçtiği yerlera bi kilometro yollur meydana gelecektir Zira ancak şimdi ve ilk defa olarak — Cumhriyer — Yeni Ford modern ve idareli, nakliyat âleminde Yep yeni bir fikrin pek derin ifadesidir. cldden güzel ve mükemmef Ve aynil za.” manda ucuz ve idareli bir otomobil sahibi. olmak sizin için mümkün olmuştur. Yeni .Ford' un yapılışındaki mükeme meliyet, kendisinden yüzlerce daha fazla Hiatlerle satılmakta olan arabaların ev- Safile her moktai mazardan mrikayese e- dilebitir. Yeni Ford ile kolayca elde ettiğiniz 85—105 kilümetre Sürat en müstacel da- kikalarınızda bile muhtaç olacağınız sür. ate nisbetle ziyadesile kafidir Yeni Ford veri olduğu kadar idaresi kolay bir arabadır. İki kişilik kapalı bir karoseri ve iki yolcu ile sekiz buçuk sa- niye zarfında Süratini 8 kilemetreden 40 kilometreye kudar çıkarmıştır. O derece Dört tekerlek leri, parçalanmaz. 'yeni Ford son günlerdeki oto- obil nakliyatında tâzım olan emniyet ihtiyaçlarımı tamamile tâtmin etmiştir. Tek diskli, kuru çatışan ambreyajı ve bilye yanlar üzerinde işliyen şanjıan tertibatı istirahatinizi ve seyahat zevkinizl tamamile tatmin ede cek bir mahiyettedir. Hidrolik amortisörleri, merkezi sıkle. tinin pek alçakla olması ve makaslarının pek hassas ve tatlı olması sayesinde Yeni Fördlü zevk düyarak istirahat içinde se- yahat edersiniz. Her tip karoserinin ge- iş ve rahat kar dare istir feleri de derde v döşetidir Karoseriler muhtelif renk- içerileri müstesna bir Surette Yeni Forda ilk bindiğiniz gün hisse- niz emniyet ve itimattan her gün, her ay Ve seneler geçtikçe arttığını kul- asındaki masarifin azlığını görecek- *siniz ve Yeni Fordunuzun zevkli bir ar- Zu İle araman pek mükemmel bir olomo. bit okduğanu tasdik edeceksiniz. Yenl Fordun benzin sarfi. yalı azlığına canlı bir. misat Yüz kilometro için ancak 810 fitre benzin sarfetmesidir. Ye- — 205 Yeni bir Otomobilden Yeni bir Modelden Daha başka Bir şeydim MlFordun yapılışında kullarıdar malzöm bütün gailelere karşı bir garanti, yanıklık noktaf nazarından bir teminat ve famirat hususunda pek büyük bir tasare Tuftur. Hulâsa sürat, konfor, emniyet, güzele Jik ve İktesat gibi arzu edebileceğiniz va bir otomobilde bulunması lâzım olan bile cümle evsafı Tazlasile Yeni Fordda bula. caksınız. Yeni Fordun müstesna mükemmeliyer tine rağmen fiatindakl ucuzluk yapılışın. da kullanılar müstesna büyük iktısadi prensiplerin bir neticesidir. Herne — pahâsına — olursa olsun her- halde Fordunbu yeni arabasını vakit kaybe etmeksizin gidip görünüz, onu en ince teferruatına varıncaya kadar dikkatle müzr yene ve tetkik ediniz, makinesinin evsaf hakkında bir fikir edinebilmek için onu Bizzat kendiniz kullaumayı talep ediniz, © zaman göreceksiniz ki Yenl Fordu imae Iât, evsaf ve fat noktal nazarından hi bir şeyle kıyas etmek mümkün, değildir. FORD MOTOR COMPANY EXPORTSINC. İSKENDERİYE — MISIR