8 Ocak 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

8 Ocak 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

8 Kânunvsani 1931 Camhurtyet İstanbul BeJediyesı ilânları I Eminönü Belediye Şube Müdiriyetinden: Camcı Ali mahallesinde Vezneciler caddesinde 51 numaralı dükkân ankazı hedim ve nakli masraf ı alıcıya ait olmak üzere pazarlık suretile satılacaktır. Almak istiyenlerin ihale günü olan 12/1/931 pazartesi günü saat 14 te daire encümeninde hazır bulunmaları ilân olunur. İstanbul Belediyesinden: Bedeli keşfi 1053 lira 88 kuruş olan Kayışdağı menba hazinesinin tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Tliplerin şartname almak ve keşif evrakını görmek için hergün Levazım Müdürlüğüne müracaatları. 80 liralık muvakkat teminat makbuzile şartname ve teklif mektubunu mühürlü zarf a koyarak ihale günü olan 25/1/931 pazar günü saat on beşe kadar Encümeni Daimiye vermeleri. Emnieyt Sandığı Emlâk müzayedesi 400 1425 I Devlet Demiryollan İlânları iî s a Hesap 812 Merhunatın cins ve nev'i ile mevki ve radstemilâtı RArılınn u m i ^Ç*111"111 Ismi Evkaf Umum Müdürlüğünden: Sayım ocağı arazisinden Tabya civarında vaki 15 dönüm tarla 3 sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin 13 üncü salı günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Cerrahpaşa'da Kürkçübaşı mahallesinde Küçük Lânga'da (139) numaralı bostan üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin 13 üncü salı günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Akbaba'da vaki Şif a çif tliğinin hissei mahlulesi üç sene müddetle icara verilecektir. İkinci defa müzayedesi kânunusaninin on yedinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Sayım ocağı arazisinden Kıhççıpmarı üzerinde 16 ve Keçemandıra altında 4 ki cem'an 20 dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin 13 üncü salı günü saat dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Hasköy'de Piripaşa mahallesinde Dere sokağında vaki (43) numaralı bostanın nısıf hissei mahlulesi üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin on üçüncü salı günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat eylemeleri. § Ortaköy'de Varnalı sokakta vaki 11 vcdit ve atik numaralı vakfa ait bostan üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin on üçüncü salı günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İs tanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Sayım ocağı arazisinden Harman altında (6) ve eski Mandıra mevkiinde (6) ve Çiftlik mevkiinde iki buçuk ki cem'an on dört buçuk dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin otuz birinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Vidos kariyesi civarında vaki sekiz dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin otuz birinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Yalip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi daresine müracaat etmeleri. § Terkos'ta Elecik mandırasında ve Karasu mevkiinde yüz otuz dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin otuz birinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip olanlann İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. 115 1180 1897 1235 6330 2972 800 1958 3054 215 668 4025 istanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlüğünden: 1 Motörler için 20 gün müddetle ve kapalı zarfla 200300 ton benzin satın alınacaktır. 2 Benzin evsafı, " 2 0 derecede 720725 sikleti izafiyede olacaktır. 3 Şartname sureti musaddakaları Ankara'da Gümrükler Levazım Müdürlüğünden ve İstanbul'da Muhafaza Müdürlüğünden istenecektir. 4 İhale 931 senesi ikinci kânun 14 üncü çarşamba günü saat 15 te Gümrükler Muhafaza Müdürlüğünde olacaktır. 5 İsteklilerin şartnamesini alarak bu işle alâkadarların meşguliyetini gösteren Ticaret Odasınca kayıtlı ve şerikseler şirket vesaiki ve bir müesseseyi temsil ettikleri takdirde vekâletname ve muvakkat güvenme teminatîarı ile beraber belli gün ve saatta Müdiriyetteki komisyonda hazır bulunmaları. 575 4940 13449 Edîrne 4 numaralı Jandarma efrat mektebi Müdürlüğünden: Kilo Kİlo Cinsi 100000 Kuru soğan 10000 3500 Pirinç 1500 30000 Odun 130000 6545 7000 Kömür 6000 1500 9000 Saman 3000 Arpa 12000 7000 Ot 10000 4000 Salça 800 4000 Zeytin tanesi 800 4000 İrmik 200 3000 Şeker 500 8000 Kuru üzüm 1000 1000 Beyaz peynir 1 Edirne jandarma efradımn 931 ağustos gayesine kadar iaşeîeri için ihtiyaç görülüp cins ve miktarları yukarıda gösterilen yirmi altı kalem erzak alelusul münakasaya vazedilmiş ve verilen fiatlar haddi lâyık görülmemiş olmakla bir hafta müddetle temdit edilmiştir. 595 İhalesi 31/12/930 tarihinde ve çarşamba günü Edirne Maliye Dairesinde icra olunacaktır. 2 On bir glüteni havi olmak ve Edirne fabrikası malı tercih edilmek üzere dadik ile sığır eti de ayrıca ve kapalı zarf usulile tekrar yirmi gün müddetle münakasaya vazolunduğundan 14 kânunusani 931 çarşamba günü Edrine Maliye Dairesinde icra edilecektir. 3 Erzakm evsaf ve şeraiHni görmek istiyenlerin hergün mektep Müdiriyetine müracaat etmeleri ilân olunur., Cinsi Un Dakîk Sadeyağı Sığır eti Bulgur Sabun Tuz Kuru fasulya Nohut Kuru bezelya Makarna Mercimek Patates 13800 14815 1908 20036 Kasımpaşa'da Hacıferhat mahallesinde Pirinççi sokağında eski, 29, 29 mükerrer ve yeni, 45, 47 numaralı seksen altı arşın arsa üzerinde ve bir çatı altında ahşap üçer katta birinci katlarında zeminleri malta birer taşlık ve 45 numaralı bir halâ ve müşterek bir kuyu ve her ikisinde kömür ve odunluk ikinci katlarında birer oda, birer ufak sofa, 47 numarada bir halâ, üst katlarında birer oda, birer ufak sofayı ve on iki arşın arsa üzerinde iki mutfağı havi iki hanenin tamamı. Kevser H., Mustafa Mümtaz ve Arif Ali Beyler Balat'ta Karabaş mahallesinde eski, Karabaş ve yeni, Köprübaşı sokağında eski, 15 ve yeni, 33 numaralı kırk üç arşın arsa üzerinde bir katı kârgir, bir katı ahşap olmak üzere iki katta üç oda, bir antre, bir mutfak, bir merdiven başı, iki balkon ve seneden yirmi bir arşın mahalli havi bir hanenin tamamı. Ahmet Ağa Beşiktas'ta Teşvİkiye mahallesinde eski, ve yeni, Kâğıtane caddesinde eski, 52, 54, 56 ve yeni 76, 78, 781, 80 numaralı biri seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta sekiz oda, bir sofa, bir mutfak ve diğeri yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap üç katta sekiz oda, iki sofa, bir mutfak, bir antre ve altında bir dükkânı ve yedi yüz doksan dört arşın bahçeyi havi ve derunüne cari nısıf masura mailezizi havi iki hanenin tamamı. Halil B. Galata'da Sultanbeyazıt mahallesinde Hurma sokağında eski, 4, 4 mükerrer ve yeni, 24 numaralı yetmiş dört arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk katta altı oda, bir daraça, bir antre, bir sofa, bir balkon, bir mutfak ve kırk sekiz arşın bahaçeyi havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı. Mahmut Ceâlettin B. Kasımpaşa'da Sirkecimuslihittin Pişmaniye sokağında eski, 47 ve yeni, 73, 75 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta bir toprak antre biri yani 73 nu* maralısı üç oda, bir sofa, (Odalardan biri diğer hane tarafından kullanılmaktadır) diğeri keza üç oda, bir toprak antre, ufak bir sofa, bir mutfak (Odadan biri sandık odasıdır) haneler bir çatı altında ve harici sıvaları dökülmüş ve yüz seksen arşın bahçeyi havi mukaddema bir ve elyevm iki hahanenin tamamı. Şaziye H. Beylerbey'inde Küplüce sokağında eski, 20, 20 mükerrer ve yeni, 54, 56 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde yeni bölüklüsü ahşap iki buçuk katta birinci bölük dört oda, bir sofa, bir avlu, bir mutfak, ikinci bölük altı oda, bir sofa, bir mutfak ve yirmi dokuz arşın arsa üzerinde bir mutfak ve bin sekiz yüz yirmi yedi arşın bahçeyi ve iki yüz on arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ikisi sandık odası olmak üzere yedi oda, iki sofa, bir balkon, iki odun, kömürlük, bir salon, bir mutfak, bir çeşmeyi havi iki hanenin tamamı (Elli altı numarahsı eski ve elli dört numarahsı yenidir.) Ahmet Ef. Beşiktas'ta Teşvikiye mahallesinde eski, Hamamcı ve yeni, Gülistan ve Bahçe sokağında eski, 5 mükerrer ve yeni, 48, 2 numaralı dört yüz kırk arşın arsa üzerinde kârgir beş katta on daireyi ve beher daire dörder oda, birer sofa, birer mutfak, birer hamam ve birer halâyi ve dokuz yüz altmış arşın bahçeyi ve (3, 5, 7 numaralı dairelerin ahşap kısmı natamam) bir apartımanın tamamı. Şemsettin Ziya Beyle İsmet H. Usküdar'da Rummehmetpaşa mahallesinde Uncular sokağında eski, 57 ve yeni, 73, 75 numaralı biri yüz otuz iki arşın arsa üzerinde ahşap üç buçuk katta altı oda, bir sofa, bir taşlık, bir mutfak ve diğeri seksen sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda, bir Samsun'da teslim edilmek şartile 40.000 adet meşe traversin pazarhğı 12/1/931 pazartesi günü saat 15,30 da Ankara'da Devlet Delarını müstashiben müracaat eylemeleri ve bu hususta mütemmim tafmiryolları Malzeme Dairesinde yapılacaktır. Pazarlığa iştirak edeceklerin yevmi mezkurda 4500 lira teminatsilâtın Malzeme Dairesinden alınabileceği ilân olunur. * ** Haydarpaşa ve Derince limanlarına mahsus 1004 numaralı tarifenin 11 inci maddesi tadil edilmiştir. Mezkur tadilâta nazaran şimendiferle nakledilen veya nakledilecek olan kömür ve maden filizleri gibi bazı mevaddın Derince'de açık arazide işgal edecekleri yerden icar bedeli olarak beher metre murabbaından beher ay için maktuan (40) kuruş alınacaktır. Urfa Vilâyetî Daimî Encümeninden: Miktar Mikyas Cinsi Eb'adı, markası 9000 Kilo Telefon teli Üç milimetre kutrunda 2500 Adet Maa demir fincan (10 santim irtifamda) 100 » Pil takımı (A.D.) marka (13 S. irtifaında) 1000 » Avrupa zengi 150 Kilo Nişadır (İngiliz) 6 Adet Mikrofon zarfı (Simensi) 40 » Grafik levhası 2 » Onluk santral makinesi (Simensi) 3 » Beşlik » » » 14 » Telefon makinesi (Tarto) Yukarıda cins ve miktarı yazılı telefon makine ve malzemesinin mubayaası ve ihalei kat'iyesinin icrasını müteakıp nihayet bir ay zarfmda Urfa Vilâyeti Hususî Muhasebe Dairesine teslimi 27 kânunuevvel 930 taribinden 15 kânunusani 931 tarihine kadar yirmi gün müddetle münakasaya konulmuştur. Talip olanların bu müddet zarfında şartname ve münakasa kaimesini görmek ve daha fazla izahat almak üzere Vilâyet Daimî Encümenine müracaatt eylemeleri ilân olunur. Vakıf Akarlar Müdürlüğünden: MÜZAYEDEYE VAZOLUNAN EMLÂK 1 Beyoğlu'nda Hüseyinağa mahallesinde Arabacı sokağında 19 numaralı hane. 2 Topane'de Çavuşbaşı mahallesinde Topçular caddesinde 396388 numaralı dükkân. 3 Çarşıda Feraceciler sokağında 4 numaralı dükkân. 4 Boğaziçi'nde Kuzguncuk'ta 27 numaralı dükkân maa arsa. Müddeti müzayede: 26 kânunuevvel 930 dan 17 kânunsani 931 cumartesi günü. Balâde muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzayedeye vazoIunmuştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günün saat on dört buçuğuna kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzere İstanbul Evkaf Müdürlüğünde Vakıf Akarlar Müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malumat almak istiyenler bu müddet zarfın^» müzayede odasına müracaat ederek ecri misil raporlarını görebilirle . İstanbul Deniz Ticareti Müdürlüğünden: 1 Erdek limanında mağruk 175 maimahreç tonunda (Sakız) ve 55 maimahreç tonunda (Edremit) vapurları ankazının tamamen karıbahirden ihracı ve limanın seyrüsef ere salih bir halde if rağı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 İhalei lrat'iyyesi 31 kânunsani 931 cumartesi günü saal 15 ts İstanbul Deniz Ticaret Müdiriyetinde yapılacaktır. 4 Talipler arasında hazineye en muvaf ık teklif atta bulunanların teklif leri kabul edilecektir. 5 Taliplerin yapacakları teklifatta verecekleri fiatın %7 buçuk hesabile teminatı muvakkatesile birlikte yevm ve vakti ihalede İstanbul Deniz Ticareti Müdiriyetine ve bunlara ait şartnameyi görmek ve daha ziyade malumat ve izahat almak üzere hergün Müdiriyet idare şubesine müracaatlaraı birinci defa olarak ilân olunur. Evkaf Umum Müdürlüğünden: Ramazanı şerife mahsus olmak üzere Beyazıt camii şerifi avlusundaki setler kiraya verileceğinden kânunusaninin yirmi dördüncü cumartesi günü saat on beşe kadar tafsilât almak ve talip olmak için İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Vakıf Akarlar Müdürlüğüne müracaat ilân olunuri. İstanbul gümrükleri muhafaza müdürlüğünden 1 Motörler için 20 gün müddetle ve kapalı zarfla 5060 ton benzin satın alınacaktır. 2 Alınacak benzin, + 15 derecede 725 730 sikleti izafiyede olacaktır. 3 Şartname sureti musaaddakaları Ankara'da levazım müdürlüğünden ve İstanbul'da muhafaza müdürlüğünden alınacaktır. 4 İhale, 931 senesi ikinci kânunun 22 nici perşembe günü saat 15 te gümrükler muhafaza müdürlüğündedir. 5 İsteklilerin, şartnamesini alarak bu işle alâkadarların da meşgalelerini gösteren ticaret odasınca kayıtlı ve şerikseler şirket vesikasım veya bir müesseseyi temsil ettikleri takdirde vekâletname ve % 7,5 muvakkat güvenme teminat larile beraber belli gün ve saatte müdiriyette bulunmaları. arşın bahçeyi havi iki hanenini tamamı. Şerife Hürrem ve Şerife Fatma ve Fatma Hazım Hanımlar Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 21 kânunsani 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat ikiden itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak muhammen kıymetlerini geçtiği takdirde kat'î kararlaanmn çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkuı günde saat dörde kadar Sandık İdaresine müracaat eylemeleri ve saaf dörtten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mez< kur emlâke evvelce talip olanların kat'î karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekümiş addolunacakları lüzumu ilân olunuş. >••• k