15 Ocak 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

15 Ocak 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

anun sanı Ctımhttrivet Yakında çıkıyor Gazeteciliğin en son terakkiyat ve tekemmülâtı Yevmî, MUstakil Gazete İstanbul Belediyesi ilânları ET MÜNAKASASI İstanbul Belediyesinden: Bir sene zarfında Haseki hastanesi için yevmi 40 ilâ 100, Cerrahpaşa hastanesi için 3075, Beyoğlu hastanesi için 510, Zührevî hastane için 12 kilo kapah zarfla münakasaya konmuştur. Taliplerin şartname almak için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaatları. 3775 liralık muvakkat teminat makbuzile şartname ve teklif mektubunu mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 5/2/931 perşembe günü saat on beşe kadar Encümeni Daimiye vermeleri. 1058 Her sahifesi, her sütunu, her satırı karilerinde binbir alâka uyandıracaktır Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'î karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i lle mevkı ve müştemilâtı Borçlunun tsml 9882 l Defterdarlık ilânları kU KiRALIK ŞERBETÇİLiK MAHALLİ istanbul Tapu Müdürlüğü iç nde, senelik kirası 135 lira, kiralanmak açık arttırma 18 kânunusani 931 pazar 15 Defterdarhkta (M256) 1 Erdek limamnda mağruk 175 maimahreç tonunda (Sakız) ve 55 maimahreç tonunda (Edremit) vapurları ankazının tamamen kanbahirden ihracı ve limanın seyrüsefere salih bir halde ifrağı kapalı zarf usuüle müuakasaya konulmuştur. 2 Ihalei 'rat'iyyesi 31 kinunsani 931 cumartesi günü saat 15 te İstanbul Deniz Ticaret Müdiriyetinde yapılacaktır. 4 Talipler arasında hazineye en muvafık teklifatta bulunanların teklifleri kabul edilecektir. 5 Taliplerin yapacakları teklifatta verecekleri fiatm % 7 buçuk hesabile teminatı muvakkatesile birlikte yevm ve vakti ihalede tstanbul Deniz Ticareti Müdiriyetine ve bunlara ait şartnameyi görmek ve daha ziyade malumat ve izahat almak üzere hergün Müdiriyet idare şubesine müracaatları ikinci defa olarak ilân olunur. İstanbul Deniz Ticareti Müdürlüğünden: • Vakıf Akarlar Müdürlüğünden: PAZARLIKLA KİRAY A VERİLECEK EMLÂK 1 Bahcekapı'da Dördüncü numaralı mağaza. Vakıf Hanın zemin katında 22*5 2 Hanın zemin katında 311 numaralı mağaza (depo halinde de istimale elverişlidir.) 3Hanın zemininde 1 numaralı depo (dipten ikinci direğe kadar) 4 Hanın asma katında 2, 12, 14, 16, 29, 35, 36 numaralı odola* 5 Hanın birinci katında 29, 33 numaralı odalar. 6 Hanın ikinci katında 81, 5, 6, 10, 29 ve 30, 31, 32, 34 numarah odalar. 7 Hanın dördüncü katında 21, 22, 27 numaralı odalar. Müddet: 17 kânunusani 931 cumartesi günü saat on dört buçuğa kadar. Yirmi gün müddetle ilân edilen balâde muharrer emlâkin pazarlıkla kiraya verilmesine Encümeni İdarece karar verilmiştir. Talipler şartnameyi okumak ve teminat ita ederek icara ait taleplerini dermeyan eylemek için istanbul Evkaf Müdiriyetinde Vakıf Akarlar Müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malumat almak istiyenler müzayede odasındaki ecri misil raporunu okuyabilirler. Evkaf Umum Müdürlüğünden: Hasköy'de Piripaşa mahallesinde Dere sokağında vaki (43) numaralı bostanın nısıf hissei mahlulesi üç sene müddetle icara verilecektir. Muamelesi pazarhkla icra olunacaktır. Müzayedesi kânunusanin yirminci sah günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi ldaresine müracaat eylemeleri. § Ortaköy'de Varnalı sokakta vaki 11 cedit ve atik numaralı vakfa ait bostan üç sene müddetle icara verilecektir. Muamelesi bir hafta müddetle temdit edilmiştir. Müzayedesi kânunusaninin yirminci sah günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Akbaba'da vaki Şifa şiftliğinin hissei mahlulesi olan onda ikisi üç sene müddetle icara verilecektir. İkinci defa müzayedesi kânunusaninin on yedinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Vidos kariyesi civarında vaki sekiz dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin otuz birinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Sayim ocağı arazisinden Harman altında (6) ve eski Mandıra mevkiinde (6) ve Çiftlik mevkiinde iki buçuk ki cem'an on dört buçuk dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin otuz birinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip oIanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Terkos'ta Elecik Mandırasında ve Karasu mevkiinde yüz otuz dönüm tarla üç sene müddetle icara verilecektir. Müzayedesi kânunusaninin otuz birinci cumartesi günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Sayim ocağı arazisinden Kılıççîpınarı üzerınde on altı ve Keçemandıra altında dört ki cem'an yirmi dönüm tarla üç sene müddetle îcara verilecektir. Muamelesi pazarhkla icra edilecektir. Müzayedesi kânunusaninin yirminci sah günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi İdaresine müracaat etmeleri. § Sayim ocağı arazisinden Tabya civarında vaki 15 dönüm tarla 3 sene müddetle icara verilecektir. Muamelesi pazarhkla icra olunacaktır. Müzayede»i kânunusaninin yirminci salı günü saat on dörde kadardır. Talip olanların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi 1dajresine müracaat etmeleri, 460 Beyoğlu'nda Feriköy'ünde Birincikısım mahallesinde Simens sokağında eski, 19 mükerrer ve yeni, 23 numaralı yüz yirmi iki arşın arsa üzerinde kârgir önden üç buçuk ve arka cihetten beş katta maabodrum beş kattan ibaret on dört oda, dört koridor, dört mutfak, dört balkon, bir methal, bir antre ve altında dört mağazayı havi bir apartımanın tamamı. Şadiye ve Nasiha Hatice ve Rabia Hanııniar 109 807 545 Üsküdar'da Valideiatik mahallesinde Çavuşderesi caddesinde eski, 93 ve yeni, 115 numaralı yetmiş iki arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda, bir küçük sandık odası, bir çıkması, bir mutfak, bir musluk mahalli, bir kuyu ve iki yüz on sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Cafer Ağa 288 2751 3303 Üsküdar'da Selimiye mahalle ve Duvarvardibi sokağında 34 numaralı yüz on sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta yedi oda, bir tavan arası, iki sofa, bir taşhk ve elli dört arşın arsa üzerinde odunluğu ve elli yedi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Tevfik Bey ve Fatma H. 216 3157 4086 Eyüpsultan'da Şahsultan mahallesinde eski, Yalı yeni, Yahçıkmazı sokağında eski ve yeni, 6 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta üçü küçük olmak üzere yedi oda, iki sofa, bir taşhk, bir mutfak, on dokuz arşın arsa üzerinde hamam ve on dört arşın arsa üzerinde kârgir su hazinesini ve beş yüz yetmiş yedi arşın bahçeyi ve yarım masura tath suyu havi bir sahilhanenin tamamı. Hasan ve Kemal Beyler 67 600 4202 Davutpaşa'da Davutpaşa mahallesinde eski, Medrese sokağında eski, 16 ve yeni, 24 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ikisi harap olmak üzere üç oda, bir sofa, arkada harap ve zemini toprak bir mutfak, bir bodrum ve bahçede kuyu, yüz arşın bahçeyi havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı. Ali Rıza Ef. 343 880 4205 Kocamustafapaşa'da Hobyar mahallesinde Tulumba sokağında eski, 13 ve yeni, 19 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta beş oda, bir sofa, bir tahtaboş, bir malta taşhk, bir kuyu, ev altı ve kırk arşın arsa üzerinde bir mutfağı havi eski bir hanenin tamamı. Zeliha Nuriye, Naciye, Nebiye, Hayriye, Ayşe Müzeyyen Hanımlarla Abdülkadir Bey 205 1524 4418 Bakırköy'ünde Cevİzlik mahallesinde İstasyon caddesinde eski, 13, 54 ve yeni, 42, 44 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta ikisi ufak olmak üzere beş oda, bir antre, biri ufak olmak üzere üç sofa, bir kuyu, bir sarnıç, bir mutfak, daraça ve altında dükkânı ve altmış iki arşın bahçeyi havi muhtacı tamir bir hanenin tamamı. İsmet, Hatice Müzeyyen, Ayşe Behire Hanımlarla Mehmet lhsan B. 950 8800 4543 Galata'da Sultanbeyazıt mahallesinde Topçular caddesinde eski, 127, üç defa 127 mükerrer, 37, 39, 41 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde kârgir üç katta üç oda, bir sofa, bir mutfak, bir antre, bir kuyu, altında bir dükkânı ve dolap şeklinde diğer dükkânları ve bodrumu havi bir hanenin tamamı. Servet H. 95 900 4548 Üsküdar'da İhsaniye mahallesinde Sultaniye Mustafapaşa sokağında eski, 27 mükerrer ve yeni, 46 numaralı doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda, iki sofa, bir mutfak, bîr kuyu, bir çıkmazı ve yetmiş iki arşın bahçeyi havi bir ha • nenin tamamı. Bedia H. 169 780 4644 Beşiktaş'ta Sinanpaşayiatik mahallesinde Ağrip sokağında eski ve yeni, 8 numaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde kârgir bilâhava bir dükkânın tamamı. Ali Rıza Paşa 141 875 4681 Erenköy'ünde Sahrayicedit mahallesinde Çavuşbaşı sokağında eski, 44 ve yeni, 91 numaralı yüz on beş arşın arsa üzerinde ahşap bir katta iki oda, bir sofa, ittisalinde duvar taşından adi ve yeni bir ahırı ve bin dört yüz seksen beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Nurî Ef. 104 820 4696 Üsküdar'da Selmanağa mahallesinde Harbiye Mektebi Müdiriyetinden: 1 As. Lise ve orta mektepler için riyaziye ve fizik ilimleri ve tarih ve coğraf iya ve Türk'çe ve edebiyat ve Alman'ca, Fransız'ca, İn» giliz'ce dersleri muallimlerine ihtiyaç vardır. 2 Talip olacak zevatın Darülfünundan mezun veya lise ve yahut orta mektep muallimliği için Darülfünundan sertifikalı olması şarttır. 3 Tafsilât almak için İstanbul'da Topane As. Ls. Mf. liğine müracaat olunmalıdır. Müracaat tahrirî ve sifahî olabilir. mnıi|imtiM«ttm«>ttm» •M>tmm«nmıın Çıkmazkarga Zarif sokağında eski, 5 ve yeni, 7 numaralı doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda, iki sofa, bir mutfak ve on arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hafize Revan ve Hayriye Ha» nımlarla Ali Ef, 669 5520 4701 Beyoğlu Harita (1) mevkiinde Feriköy mahallesinde mukaddema Şişli Büyükdere elyevm Kır sokağında eski, 143 mükerrer ve yeni, 32 numaralı yüz on iki arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk katta yedi oda, iki sofa, bir mutfak, bir mermer antre, bir şahniş, bir balkon, odun ve kömürlük, bir sarnıç, elli arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Emine Meziyyet H. 940 6807 4738 Kadıköy'ünde Osmanağa mahallesinde Kufdili sokağında eski, 8, 8 mükerrer ve yeni, 22, 22 numaralı iki yüz arşın arsa überinde kârgir dahili ahşap iki buçuk katta yedi oda, bir salon, bir balkon, bir mutfak, bir odunluk, bir mermer taşhk, bir kuyu, bir sarnıç ve yedi yüz yirmi üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Vedi B. 56 784 4825 Galata'da Şehitmehmetpaşa mahallesinde Üstüpçular sokağında eski ve yeni, 25 numaralı altmış sekiz arşın arsa üzerinede duvarları kârgir, çatısı ahşap olmak üzere bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı. Fatma ve Hüsniye H. lar 1007 6630 4686 Kadıköy'ünde Osmanağa elyevm Rasimpaşa mahallesinde eski, Halimağa ve yeni Mısırlıoğlu sokağında eski 18 mükerrer ve yeni, 9 numaralı yüz elli iki arşın arsa üzerinde bir katı kârgir, üç katı ahşap olmak üzere dört katta on üç oda, üç sofa, bir balkon ve şahniş ve otuz beş arşın arsa üzerinde bir mutfak ve elli üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mürüvvettin 1314 Bey ve Emine Mebrure H. 5796 4905 Üsküdar'da Hacıhesnahatun mahallesinde Yağhane Paşalimanı sokağında eski, 7, 9, 13, 13 mükerrer ve yeni, 14, 16 numaralı üç yüz kırk arşın arsa üzerinde kârgir iki katta sekiz oda, bir sofa, iki mutfak, bir sarnıç ve altı yüz kırk dört arşın arsa üzerinde bir depoyu ve iki yüz elli arşın bahçeyi havi seneden maaahır ve arabalık bir hane mahallen maadepo bir hanenin tamamı. Behice, Münire H.larla Behçet B. 2780 20044 Beyazıt'ta Soğanağa mahallesinde Camiişerif sokağında eski, 12 mükerrer ve yeni, 11 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta dört oda, camekânla bölünmüş sofa üzerinde çatı odasını, bir balkon, bir mermer taşhk iki katta çıkma bir kule ve yirmi arşın üzerinde bir mutfak, on altı arşın bahçeyi havi bir ha 954 nenin tamamı. Osman Ef. 1002 4247 Eski, Alipaşa'da Tabakzade mahallesinde Değirmen çıkmazı sokağında eski, 14 ve yeni, 16 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahaşap iki katta biri sofadan tahta ile bölünmüş olmak üzere beş oda, iki sofa, bir mutfak, bir kuyu ve on iki arşın arsa üzerinde ayrıca bir odayı ve on sekiz arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı. Rebia H. Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk altmif bir gün müddetle icra kılınan alenî müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 18 şubat 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat ikiden itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat dörtte muhammen kıymeti geçtiği takdirde kat'î kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkur günde saat dörde kadar Sandık İdaresine müracaat eylemeleri ve saat dörtten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceğî ve mezkü/ emlâke evvelce talip olanfarın kat'î karar esnasmda hazır bulunmalan ve öaf».a talip zuhur eylediği takdirde müzayedodea f* trîlmi» addolunacakları luzumu ilân olunur. * 257