24 Şubat 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

24 Şubat 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

^ubat SUDOL Mîde ağrısını, Yanmasını, Gazin*, ve Kaynamasını hemen keser Cumhuriyet Pulmol Oksürük, Nsz*e ve Gripi geçiren kıymetli bir şuruptur Iktisat Vekâletinden: Ankara Ziraat mektebi arazisinde Çubuk köprüsü saş sahilinde inşa edilecek olan 29*751,60 lira bedeli keşfi bulıman tohurn ıslahı binası inşası bir talibine ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile 1/3/931 tarihine kadar yirmi bir gün müddetle münakasaya çıkarılmıştır. Evrakı fenniyesi ve projesi Vekâlet muhasebesine verilecek 5 lira mukabilinde telsiz telgraf civarmda enstitüler inşaatmdaki heyeti fenniye tarafından verilmektedir. Zarflar 1 mart 931 tarihinde pazar günü saat 15 te İktisat Vekâleti Ziraat Müsteşarhğı kısmmda komisyon tarafmdan küsat olunacağı ilân olunur. Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesı Müzayede bedeli İkraz No iktisat Vekâletinden: Ankara'da inşa edilmekte olan Ziraat ve Baytarî enstitüleri 62,201,30 lira bedeli keşfi bulunan elektrik tesisatı talibine ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Müddeti münakasa 2 mart 931 tarihine kadar yirmi bir gündür. Evrakı fenniyesi ve projesi Vekâlet muhasebesine verilecek 25 lira mukabilinde telsiz telgraf civarında enstitüler inşaatmdaki heyeti fenniye tarafmdan verilmektedir. Zarflar 2 mart 931 tarihinde pazartesi günü saat 15 te iktisat Vekâleti Ziraat Müsteşarhğı kısmmda komisyon tarafmdan küşat olunacağı ilân olunur. 761 3309 Kadıköyü'nde İbrahimağa 45 15282 171 12512 4400 17603 Müfettiş namzetliği münakasası Türkivc l 5 nisan 931 pazar günü sabahı Ankara ve İstanbul Ziraat Bankalarında saat 9 da açılacak müsabaka ile 15 müfettiş namzedi alınacaktır. Muvaffak olanlara başlangıçta 120 lira ayhk ile seyahat ve teftişlerde yol masraflnndan başka 6 lira yevmiye verilir. İştirak için evvel emirde İktisat veya Hukuk Fakültelerinden ve yahut ulumu âliyei ticariye veya mülkiye mekteplerinden birinin mezunu ve yahut son smıf müdavimi olmak lâzımdır. Diğer fakülte veya yüksek mektep mezunlarınm malî müesseselerde en az iki sene hizmet görmüş bulunanları da müsabakaya dahil olabilirler. Talipler Ankara. İstanbul ve İzmir Ziraat Bankalarından alacakları şartnamede yazıh vesikalarla birlikte nihayet 31 mart 931 akşamına kadar Ankara'da Teftiş heyeti müdürlüğüne bizzat veya mektupla müracaat etmiş bulunmalıdırlar. 2065 17854 205 17913 105 18242 İzmir Sahil Sıhhîye Merkezi Baştababetinden: Tepecik'te kâin Izmir Emrazı İstilâij'e ve Sariye hastanesi binasınm muhtelif kısımlannda yapılacak tamirat ve inşaat mevcut keşifnameleri mucibince 6786 lira üzerinden kapalı zarf usulile münakasaya konulmustur. Talip olanların şeraiti ve keşfi görmek üzere hergün Pa«aport'ta Sahil Sıhhîye merkezi Baştababetine müracaatları ve ihalei kat'iyesinin 1931 martınm 16 ıncı pazartesi günü saat 16 da icra kıhnacağı ilân olunur. 3420 1279 Afyon Nafıa BaşmühendîsHsfinden: Afyon merkezine 48 kilometr© muntazam şosa mesafesindeki Başagaç köyü civarmda karakaya ocaklarından asgarî 80,000 ve azamî 200,000 kadar 1 1 1 2 eb'adında muntazam kaldınm taşı yaptınlacak ve bunlar Afyon merkezine naklettirilecektir. İdare asgarî seksen bin taş getirmeğe ve mütaahhit te icap ederse iki yüz bin getirmeğe mecburdur. Gerek yalnız ihzar ve gerekse nakil ile beraber talip olacak larm her iki surette de bir taş için fiat vermeleri ve bunlarm içinden muvafık fiat verene 1/3/931 tarihinde saat 15 te haddi lâyık göriildüğü takdirde ihale edileceği ve ihalenin kapalı zarf usulüe icra kılınacağı ve taliplerin 900 veya 1500 liralık teminatı ile yevmi mezkurda Encümeni Vilâyete müracaat etmeleri ilân olunur. 600 4044 3055 5608 Adapazarı Belediy e Riy asetinden: Kapalı zarf usulile Adapazarı kasabasına ihalesi mutasavver olan . su istikşafı hakkında gazetelerle ilân edilen münakasa müddeti 5 şubat 1931 tarihini munkazi olduğu halde yevmi mezkura kadar taliplerin zuhur etmediği ve yalnız Ankara'dan bir mühendis tahriren müracaat etmîşse de bunun da teklifatı şartnameye uygun olmamasından dolayı müzayede ve münakasa ve ihalât kanununun 3 üncü maddesinin C. fıkrası ile 18 inci maddesinin fıkrai ahiresine tevfikan pazarlık suretile ihalesi tensip kılınmış ve münakasa müddetinin hitamı olan 5 şubat 1931 tarihinden itibaren bir ay zarfında taliplerin gerek şifahen ve gerekse tahriren Adapazarı Belediyesine müracaatla şartnamelerini almalarına ve 7 mart 1931 tarihine müsadif perşembe günü saat 15 te son talibi uhdesine pazarlık suretile ihalesinin icrasına encümence karar verilmiş olduğundan ihaleye iştirak etmek istiyenlerin yüz lirahk teminat akçelerile birlikte yevmi mezkurda Adapazarı Belediye Dairesine müracaatları ilân olunur. 50 2 eski 155 12096 280 12218 mahallesinde Yeni sokakta eski, 1 ve yeni 1, 3, 5, 7 numaralı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta yedi oda, iki sofa, bir taşlık, bir gusulhane ve kırk arşın arsa üzerinde harap bir mutfak ve bir kuyu ve altı yüz doksan bir arşın bahçeyi havi harap bir hanenin tamamı. Esat, Sait, Hikmet Beylerle, Macide, Iclâl, Meryem Müjgân, Afife ve Hamide H. lar Avratpazarı'nda Hobyar mahallesinde Hekimoğlu Alipaşa sokağında eski 5 ve yeni 5, 51 numaralı elli dört arşın arsa üzerinde kârgir ikişer katta birinde bir kuyu, üze rinde birer halâ ve kapısız birer odayı havi iki dükkânın tamamı. Emine Hacer Hanımla, Mustafa Nihat Efendi, Fatma Saime ve Hatice Piraye Hanıralar Mevlevihanekapısı'nda Melekhatun ma hallesinde Birinci Paşabakkal sokağında eski 27 ve yeni 3 numaralı ve iki yüz kırk iki arşın arsa üzerinde bir katta kısmen yeni ahşap ve kısmen duvar taşından inşa e dilmiş harapça kârgir dört oda, bir avlu, bir sofa, bir kuyu ve altı yüz sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mehmet Sadi Bey ve Hatice Mediha Hanım Paşabahçesinde Köyiçi elyevm tskele caddesinde eski 1 ve yeni 261 numaralı yüz altmış iki arşın arsa üzerinde kârgir üç kattan ibaret üstünde sekiz oda, bir koridor bir mutfak, ve yirmi dört arşın arsa üze rinde bir bap aptesane ve gusulhane ve yirmi arşın bahçeyi havi bir fırının tamamı. Mehmet Cevdet Bey Kandilli'de Mezarlık sokağında eski 15 ve yeni 6, 61, 62, 63, 64 numaralı iki yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap üç katta on yedi oda, bir sofa, bir kuyu ve yüz altmış beş arşın üzerinde bir mutffak ve bir ahır ve iki dönüm bin yüz elli beş arşın zira bahçeyi havi bir köşkün tamamı. Zahide Hanım Topane'de Karabaş Mustafaağa ve Beyazıt mahallesinde eski ve yeni Lüleciarastasi ve Kale sokağında eski 40, 40 mükerrer ve yeni 15, 36 numaralı otuz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta ve üstünde iki odayı ve arka cihetindeki sokağa müsadif bir ahırı havi bir dükkânın üç hisse itibarile iki hissesi (elyevm ikametgâh olarak kullanıl maktadır ). Mehmet Efendi Topane'de Karabaş Mustafaağa mahallesinde eski, Lüleciarastası ve yeni Lüleciarastasi ve yeni Lüleciarastası ve Kale so • kağında eski 26, 25 mükerrer ve yeni 26, 3 numaralı on altı arşın arsa üzerinde mukaddema iki dükkân, bir ahır elyevm bir ahınn tamamı Şevki Bey Samatya'da Sancaktarhayrettin mahalle sinde Samatya caddesinde eski 190, 192 194 ve yeni 216, 2161, 2162, 2163, 2164, 2165, 2166, 2167, 2168, 2169 numaralı beş yüz arşın arsa üzerinde soğukluk mahallini ve altında dokuz dükkân ve dokuz yüz elli arşın arsa üzerinde sıcaklık ve su hazinesi ve kırk arşın arsa üzerinde külhan mahallini ve iki bin beş yüz on arşın kadar bahçeyi havi (Ağahamamı) namile maruf bir çifte hamamın otuz iki hisse itibarile on yedi hissesi. Ayşe Şaziye ve Emine Hobter Hammlarla Ali Osman, Hayrünnan ve Ali Süleyman Hadimünnas Beyler Fener'de Müftühamam Kâtiphüsrev ma • hallesinde eski Acıçeşme Kasapbaşı ve yeni Acıçeşme sokağında eski 13 mükerrer 53 numaralı doksan dört arşın arsa üzerinde kârgir üç katta yedi oda, iki sofa, bir mutfak, bir taşlık, iki kuyu ve iki yüz altmış dört arşın bahçeyi havi iki bölüklü bir hanenin tamamı. Hasan Efendi Eyüpsultan'da Bahariye mahallesinde Yah sokağında eski ve yeni 1, 2 numaralı iki yüz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta üç oda bir sofa iki kuyu ve harap hamam mahal lini ve şişe fırını ve kârıkadim ocak mahallini ve beş bin yedi yüz yetmiş arşın bahçe ve araziyi ve derunüne cari bir masura tatlı suyu havi harap bir sahilhanenin tamamı. Zineti Hanım, Tevf ik ve Hadi Beyler Rumelikavak Hisarında Hamam sokağında eski 4 ve yeni 2 numaralı yüz altmış üç arşın dan ibaret münhedim hane arsasının ta mamı. Hatice Makbule Hanım Eğrikapı'da Hacıilyas mahallesinde atik ve cedit Ebe sokağında harita 1, 2 mevkünde atik ve cedit 9, 11 numaralı yüz otuz sekiz arşın arsa üzerinde mebni kârgir bir kattan Osman Ef. ibaret sıvalan noksan bir ahınn tamamı. Eyup'te Kızılmesçit mahallesinde Kızıl mesçit caddesinde eski 86, 86 mükerrer ve yeni 42, 44, 441 numaralı iki yüz on beş Meriıııııatııı cins ve nev'ile mevki ve muslemilatı Borçlunun ısmı Malatya Vilâyetinden: 6502 lira elli beş kuruş bedeli keşfi havi bulunan ve Malatya Elâziz yohında ve 11 4 300 üncü kilometrede inşa edilecek olan beton arme kapaklı menfezin inşaatı 1/2/931 tarihinden itibaren bir ay müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Inşaatın ihale tarihinden itibaren dört ay zarfında ikmali lâzımdır. Müteahhit Nafıa şeraiti umumiyesine riayete mecburdur. Taliplerin teklif mektuplarile teminat akçeleri ve evrakı müsbite lerini havi zarflannı ihale günü olan 7/3/1931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 e kadar Malatya Vilâyeti Daimî Encümeni riyasetine tevdi eylemeleri lüzumu ilân olunur. Bilecik Vilâyetinden: Cinsi Riparya Rüpertiris 14 101 Riparya Rüpestiris 3309 Berlandiyeri nevilerinden Mürverden Rüpestiris Vilâyet ihtiyacı için cins ve miktarları yukarıda yazıh köklü Amerika asma çubuğu tesbit edilmiş olan şerait dairesinde şubatın 26 ıncı perşembe günü pazarlıkla mubayaa edileceğinden taliplerin yevmi mezkurda Vilâyet Daimî Encümenine müracaat eylemeleri ilân olunur. Asgarî miktar 22500 90000 90000 22500 Azamî miktar 30000 120000 120000 30000 •••< arşın arsadan ibaret münhedim hane arsasının tamamı. (Yalnız yan duvarları mevFuat Bey cuttur.) 685 17141 Eyüp'te Emirbahari mahallesinde Kışla caddesinde eski 53 ve yeni 11 numaralı dört yüz beş arşın arsa üzerinde ahşap bir kattan ibaret moloz taşından adi bir asma odayı ve yedi yüz altmış beş arşın bahçeyi havi bir ot mağazasının tamamı. Ahmet Ağa 355 17150 Uzunçarşı'da Yavaşçaşahin mahallesinde Gaznevî Mahmutefendi mektebi sokağın * da eski 11 ve yeni 19 numaralı doksan üç arşın arsa üzerinde kârgir bir katta iki oda bir mutfak gibi kullanılan ocaksız mahalH havi bazı aksamı harapça bir hanenin nısıf hissesi. Fatma Hanım 158 18214 Edirnekapısı'nda Çakırağa mahallesinde Hançerlikilise sokağında eski 22 ve yeni 28 numaralı altmış altı arşın arsa üzerinde mukaddema kârgir iki buçuk katta dört odayı havi iken üst katı yıkılmış yalnız iki oda, •, bodrum ve harap bir mutfağı havi bir hanenin tamamı. Nesim Ef. 370 40 7 6 Çengelköyü'nde eski Bekârderesi ve yeni Çakaldağı sokağında eski 9 ve yeni 2 numairalı yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki L^tta biri sandık odası olmak üzere beş oda bh sofa bir taşlık bir mutfak bir ahır bah^cde tulumbalı bir kuyu ve bin dört yüz altmış ırşın bahçeyi havi yeni bir hanenin tamamı. Derviş Avni Bey Yukarıda cins ve nev'i.» semti ve numaraları muharrer emvali gayrimenkulenin icra kılınan elenî müzayedeleri neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müştenleri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkur bedeller haddi lâyıkında gor ilmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilfniş ve 11 mart 931 tarihine müsadif çar şamba günü kat'î kararlarının çekilmesi takarrür etmiş olduğundan yevmi mezkurda saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. J