8 Aralık 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

8 Aralık 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

g»^^i^gg • CtnnJuzriyet » 1 Emniyet Sandığı Müzayedesi Müzsnıfe muhammea Hesap 500 5763 kat'î karar ilânı MERHUNATIN CİNS VE NEV'i i l l MEVKı ve fcUŞTEMiLÂTI isıi 130 150 650 500 E ~~ 600 100 700 700 1300 486 Galata'da Keraankeş Karamustafapaşa mahallesinde eski Leblebici ve yeni Hastane sokağında eski 2, 4, 10, 12, 14, 16 ve yeni 10, 12, 14, 18 numarah yüz doksan arşm arsa üzerinde biri yani 10 nu • marahsı demir kepenkli ve altında bodrum 12 numaralısı demir kepenkli üstüntunde basık tavanlı bir küçük oda 14 numaralısı hane olup dükkânlarının üs tüne müsadif ve daraçada bir oda var • dır. 16 numaralısı demir kepenkli zemini elvan çini derunünde bir kahve ocağı merdiven vasatmda bir halâ üstünde bir büyük oda iken üç oda halindedir. 18 numaralısı üstünde bir küçük oda ve albnda bodrumu ve beş arşm arahğı havi dört dükkân ve nısıf hisseleri: Behiye Pakize ve Mediha H. lar vekili Nazif Paşa 2154 1188 Haydar'da Hoca Ferhat mahallesinde Haydar sokağında eski 50 mükerrer ve yeni 74 numaralı yüz arşın arsa üzerinde bodrum katı kârgir diğerleri ahşap ol mak üzere iki buçuk katta beş oda, iki sofa bir mutfak toprak ev altı bir çatı alh bir balkon bir kuyu ve elli dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Emine Ayşe Hadiçe Ayşe Sadiye H. larla Mehmet Hakkl Mehmet Necati Fevzi Beyler 8920 3575 Gedikpasa'da mukaddema Divanı Ali elyevm Mimar Hayrettin mahallesinde eski Gedikpaşa caddesinde yeni Yeni sokağında eski 15 mükerrer ve yeni 20 numaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde kârgir dört katta sekiz oda (biri çatı odasıdır) iki sofa bir şahniş bir sahanhk bir mutfak ( harice methali vardır ) bir sarnıç, odunluk ve kömürlük bir daraça esas methal ve on iki arşm arahğı havi bir hanenin zemin ve eseri ebniyesinin tamamı. Yuvakim Ef. 7760 3581 Gedikpasa'da mukaddema Divani Ali elyevm Mimar Hayrettin mahallesinde eski Gedikpaşa yeni Yeni sokak eski 15 mükerrer ve yeni 18 numarah yüz dört arşm arsa üzerinde kârgir üç buçuk kat < ' ta yedi oda iki sofa bir mutfak harice methali vardır. Odun, kömürlük bir sar nıç bir balkon bir merdiven başı ufak bir daraça bahçede harici camekânlı bir antre ikinci kattan itibaren iki çıkması vardır ve otuz iki arşın çini döşeli bah • çeyi havi bir hanenin zemin ve eser ebniyesinin tamamı. Yuvakim Ef. 5325 7675 Beyoğlun'da Firuzağa mahallesinde Be yoğlu caddesinde eski 50, 50 mükerrer ve yeni 44, 44/1 numaralı yüz elli arşın arsa «Terinde ahşap üç katta dokuz oda: iki sofa bir taşhk bir taş koridor bir mutfak bir sarnıç odun ve kömürlük eskice bir kuyu ve elli beş arşın bahçeyi ve altında bir dükkânı (odaya kalbedilmistir) havi bir hanenin tamamı. Refik Ef. Kevser H. 1680 7741 Hasköy'de Abdüsselâm mahalle ve sokağında eski 25, 27 ve yeni 25, 27 numaralı kırk sekiz arşın arsa üzerinde dahili ahşap maabodrum kârgir dört katta üç oda biri ufak iki sahanhk biri şirvani şeklin dedir. Bir ufak sofa odunluk ve kömür mahalli bir antre bir kuyu bir mutfak bir kiler bir daraça ikinci kattan itibaren çıkması vardır ve altında bir dükkânı havi bir hanenin tamamı. Nezire H. 8510 7739 Galata'da Kemankeş Karamustafapaşa mahallesinde Karantina sokağında eski 8 ve yeni 11 numaralı kırk arşm arasa üzerinde zeminli kısmı ve kırk alh arşm arşm arsa üzerinde bilâzemin kısmı olup kârgir dört katta alh oda üç sahanlık bir çini antre bir merdiven alh ikinci kattan itibaren çıkma vardır bir hanenin tamamı. Jozef Ef. 8955 7775 Kadıköy'ünde Tuğlacıbaşı mahalle • sinde eski Çamurluoğlu ve yeni Yaverağa sokağında eski 1, 1 ve yeni 35, 35 numaralı iki yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde yanm katı kârgir iki buçuk katı ahşap olmak üzere üç katta on iki oda kü çük ve büyük beş çatı odası iki sofa üç balkon üç methal bir malta taşhk diğer bir taşhk iki kuyu otuz beş arşm arsa üzerinde bir mutfak ve altı dönüm bin üç yüz kırk arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Ali Nihat ve Abdullah Adnan Beylerle Dürüser H. 13800 7856 Beşiktaş'ta Kaptan İbrahimağa mahal • lesinde Köçeoğlu sokağında eski ve yeni 2 numaralı üç yüz otuz arşın arsa üzerinde birinci katta çifte camekânlı bir kapı bir taslık taraf eyninde camekânlı üç oda bir sedir ikinci kat koridor üstünde dört oda bir aydınlık mahalli mermer plâkalı ayna bir çesme ve üç yüz arşın arsa üze • 200 250 100 11400 200 rinde soğukluk ve halvet mahalli tathir mahalli kuppe altı ve göbek taşı iki büyük ve iki küçük halvet mermer on kurna mermer banyo mahalli ve kadınlar ve erkekler tarafımn ayni olup yalnız so • yunma mahallinin iki odasınm üstü ko ridordur. Bir sıcak bir soğuk su deposu külhan mahalli elektrik ve terkos tertibatı ve sekiz yüz otuz arşın bahçeyi havi kârgir çifte hamamm tamamı. Halil B. 1529 7973 Şehreminin'de Denizaptal mahallesin • de eski Şehremni ve yeni Topkapı cad • desinde eski 305, 307 mükerrer ve yeni 407 numaralı yüz arşın arsa üzerinde yanm çatı katı ahşap diğerleri kârgir ol mak üzere iki katta zemin katında döşeme tavan sıvası kapı ve pencereleri noksan iki oda bir mutfak mahalli bir koridor ve mutf akta bir kuyu birinci katta üç oda bir sofa ve üstünde çatı altı ve seneden iki yüz on dokuz ve mahallen iki yüz yirmi dokuz arşın bahçeyi havi harici sıvasız bir hanenin tamamı. Ali Ağa 1800 7974 Kartal'da Nefsi Kasaba mahallesinde Üsküdar caddesinde 84/42 numaralı altmış arşın arsa üzerinde kârgir bir dükkânın tamamı. İki cephesi olup biri Bağ dat diğeri Piyasa caddesi arkasında Şir* van zemini ve önü çimento olup came kânlıdır. Ethem B. 2940 7979 Heybeliada'da Dağ mahallesinde eski Yüksek ve yeni Cebel sokağında eski 19 ve yeni 1 numaralı yüz dört arşm arsa üzerinde kârgir iki katta dört oda bir sa lon bir koridor bir taşhk bir ev altı bir mutfak bir kömürlük bir balkon bir bodrum (harice methali vardır) methalde üç ve sokak taraf ında kırk dokuz numara görülmektedir. Ve yirmi arşın arsa ü zerinde bir sarnıç ve seneden üç yüz elli iki ve mahallen üç yüz yetmiş altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Fatma Ruhiye H. 1562 9224 Eyfîp'te Topçu'lar mahallesinde Uluyol caddesinde eski 91 mükerrer ve yeni 17 numaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde zemin katı kârgir diğerleri ahşap ol • mak üzere iki katta zemin katında üç oda mutfak taşhk orta katta (esas methal bu kattadır.) Dört oda bir sofa üst katta bir çatı altı geniş sofa ve dört çatı odası bir dönüm üç evlek yirmi arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu havi bir köşkün tamamı. Ayşe Fatma Servet ve Esm'a Macide H. lar ile lsmail Vehbi ve Mustafa Asun Beyler 41954 1128 Şehzadebaşin'da Balabanağa mahalle sinde Acemoğlu meydanı sokağında eski 12 mükerrer ve yeni 10 numaralı 965 arşın arsa üzerinde haricen bir ve dahilen kârgir üç katta bir balkon otuz iki loca bir paradi bir sahne ve sahnede on iki oda otuz sekiz arşın arsa üzerinde çini döseli bilet mahalli ve localara çıkılacak merdiven camekânla bölünmüş istirahat salonu ve iki yüz seksen yedi arşm bah çeyi havi bir tiyatronun tamamı. Mehmet Arif B. Şükrlye H. 5975 7183 Hocapaşa'da eski Aziziye Vezir iskelesi caddesi ve yeni Ebüssuut caddesinde eski 8 mükerrer ve yeni 71, 73 numarah seksen beş arşın arsa üzerinde kârgir üç • katta yedi oda (odanın birinde yük vardır) üç koridor iki taşhk bir mutfak ve altında bir dükkân ve bodrumu (sofanın ikisinde dolap vardır) ve altmış beş arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Binnaz H. KANSIZLIK benızsizlık ıan yegane dcva kanl ıhya eden C I D r t D En muntahıp ebbba tarafmdan tefbp cdılmısür vJİlVUr Norasteni, zaflyet ve Chlorose ,PARIS Vakıf Paralar Müdürlüğünden: 22554 numaralı senetle kasap esnafından müteveffa Luka Efendi veledi Yani Kaloçi tarafmdan borç alman mebaliğ mukabilinde idaremize teminat irae olunup vade sonunda borç verilmemesi hasebile müzayedeye çıkarılmış olan Topane'de Firuzağa mahallesinde Soğancı sokağında 19 numarah zemin katında methal, kömürlük, büyük taşhk, mutfak, asma katında: Uç oda, iki büyük sofa, halâ, bi rinci katında üç oda, sofa halâyı muhtevi ve (270) zira arsanın (164) zira mahallinde mebni (4340) lira kıymeti muhammeneli ittisalindeki hane ile bir sakıf altında ahşap hane. (2160) lira da talibi üzerinde takarrür etmiş ve 13 kânunuevvel 931 tarihine müsadif pazar günü son müzayedesinin icrası mukarrer bulunmuş olduğundan taliplerin mezkur günde saat on beşe kadar vazedecekleri bedelin yüzde onu nisbetinde pey akçelerile Bahçekapı'da Dördüncü Vakıf hanın ikinci katında 14 ve 20 numarada Vakıf Paralar Müdürlüğüne müracaat etmeleri ve mezkur gün ve saatten sonra vuku bulacak mü racaatlerin kabul edilmiyeceği ve evvelce pey sürüp te son günü gelmiyen taliplerden son talipten maadasının keffiyet etmiş addolu nacakları ilân olunur. istanbul Evkaf Müdürlüğünden: Lüleburgaz'da kâin Sokullu Mehmet Paşa camii minaresi inşaa tının pazarhkla icra kılınan münakasasında verilen bedel haddi lâyık görülmediğinden 15/12/931 salı günü saat 14 te ihalesi icra kı lınmak üzere temdit edilmiştir. Taliplerin şeraiti anlamak üzere her gün öğleden sonra Inşaat Heyeti fenniyesine ve ihale günü de tdare Encümenine müracaatleri. Tütün inhisarı Umumî Müdürlüğünden: 1 Nümunesi veçhile pazarhkla satın alınacağı evvelce ilân olunan (10,000) kilo yerli malı nişasta kolanın mubayaası görülen lüzum üzerine (17/12/931) perşembe gününe talik olunmuştur. Taliplerin o gün saat (10 1/2) teminat akçelerlie beraber İstanbul Başmüdiriyetinde Mubayaat komisyonuna müracaatleri. Tütün İnhisarı Umumî Müdürlüğünden: 1 (450) metre kostümlük, (80) metre paltoluk kumaş, (150) çift fotin, (21) adet siyah ve (3) adet sarı muşamba, (32) adet gocuk nümuneleri veçhile pazarhkla mubayaa, 2 (150) takım elbise, (36) palto, (5) kasket nümunelerine göre pazarhkla imal ettirilecektir. Taliplerin % 7,5 teminat akçelerini hâmilen (24/12/931) per şembe günü saat 10 da İstanbul Başmüdiriyetinde Mubayaat Komisyonuna müracaatleri. 5160 7747 üsküdar'da Osmaniye mahallesinde Ahmet Bey sokağında eski 5, 5 ve yeni 10, 10 numaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta yedi oda bir ko • ridor iki sofa bir çimento antre dört balkon bir mutfak bir tulumbalı kuyu iki • bodrum on bir dönüm bin dört yüz arşm bahçeyi yetmiş arşın üzerinde hamam çamaşırlığı havi bir hanenin tamamı. Galip B. 3000 30180 7831 Beyoğlun'da Firuzağa mahallesinde Kara dut sokağında eski 3, 3 mükerrer ve yeni 5, 7, 5, 7, numarah iki yüz yedi arşın arsa üzerinde kârgir beş buçuk katta bodu • rumda yemek odası bir mutfak ve bir odunh*k bir kapıcı odası üç kömürlük bi rinci katta üç oda bir sofayı havi altın daki oda ve mutfakla beraber kullanılır ayrı kapısı mevcut bir daire ile apartı • manın esas methali ve antresi iki oda bir mutf ağı havi diğer daire 2, 3, 4 üncü katlarda dörder oda birer salon birer banyo ve arkada birer ve önde ikişer balkonlu 2, 3, 4 numaralı daireler üst katta üç oda bir mutf aklı beş numaralı daire ile çamaşırlık elektrik terkos tertibatı önde ikinci kattan itibaren iki çıkması ve altmış arşın arahğı havi bir apartımanın tamamı. Binnaz H. 550 6370 7951 Atpazarın'da Manisa'lı Mehmet paşa mahallesinde Yukanmeydan sokağında eski altı ve yeni 68, 70, 72 numarah doksan bir arşm arsa üzerinde kârgir üç katta altmış sekiz numaralısı birinci kat bir antre üçüncü kat dört oda bir sofa ve yetmiş numaralısı birinci kat bir oda ikinci kat dört oda bir sofa bir mutfak 300 40 makas takımı için muktazi 1560 adet meşe travers kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Münakasa 28/12/931 tarihinde pazartesi günü saat 15 te Anka ra'da Nafıa Vekâleti binasmda yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektupalnnı ve muvakkat teminatlarını ayni günde saat 14 buçuğa kadar münakasa komisyonu riyasetine vermeleri lâzımdır. Taliplerin Ticaret Odalarında mukayyet bulunmaları şarttır. Talipler münakasa şartnamelerini iki lira mukabilinde Anka • ra'da Nafıa Vekâleti İnşaat dairesinden, İstanbul'da Haydarpaşa Liman İşleri Müdürlüğünden tedarik edebilirler. ve yetmiş iki numaralısı dükkân olup üstünde daraçayı havi bir apartımanın tamamı (iki hane tarzındadır) Mm. Harikliya 6020 24990 6675 Topane'de Karabaş mahallesinde eski Sakabaşı ve yeni Camiişerif sokağında harita 332 ada altı numaralı mevkiinde eski 13 ve yeni 20 numaralı yüz kırk yedi arşın arsa üzerinde kârgir beş katta ve beş daireden ibaret olup ikisi ikişer üçü dörder oda birer sofa birer mutfak ve üst katta büyük daraça etrafı duvarlı (terkos suyu ve elektrik tertibatı vardır) bodrum katında beş kömürlük çamurlık halâ her dairede birer halâ ve iki taraf a birer çıkma sabit kazan bir mozayik tekne ve beşinci katta dairelere taksim olmak üzere su deposu birinci katta bir kapıcı odasını havi Bağdat apartımam namile maruf bir apartımanın tamamı. Bedrifelek H. Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk altmış bir gün müddetle icra kılınan alenî müzeyede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 13 kânunusani 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 14 ten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat 15,5 ta muhammen kıymetleri geçtiği takdirde kat'î kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş oldu ğundan talip olanların mezkur günde on beş buçuğa kadar Sandık tdaresine müracaat eylemeleri saat on beş buçuktan sonra vuku bu lacak müracaatlerin kabul edilmiyeceği ve mezkur emlâke evvelce talip olanların kat'î karar esnasında hazır bulunmadıklan ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. Nafıa Vekâletinden