14 Aralık 1935 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

14 Aralık 1935 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

14 Birincikânun 1935 CUMHURÎYET PARISTE KOTt İstanbul Belediyesi ilânları Beyoğlu birinci sulh hukuk hâkimli ğinden: Sümer Bankla Sabahat îzzet arasın da mütehaddis alacak davasmdan dolayı ilânen yapılan tebligata rağmen mah kemeye gelmediğinizden hakkınızda gıyab kararı ittihaz edilmekle beraben müddei vekili sened ibraz etmiş ve seneddeki imzayı inkârınız halinde istiktap istemiş ve gelmediğiniz takdirde istiktaptan kaçınmış ve imzayı kabul etmiş sayılacağınıza dair gıyab kararının 25 gün müddetle ilânen tebliğa karar verildiğinden 13 kânunusani 1936 saat 10 da mahkemeye gelmediğiniz ve ka nunî müddet zarfında itiraz etmediği niz takdirde bir daha mahkemeye ka bul olunmıyacağmız ilânen tebliğ olunur. (17683) Istanabul Üçüncü icra 90 derece halis limon çiçekleri Hasan Kolonyası, hakikî Yasemin, Leylâk, Menekşe çiçeklerinden yapılmış Hasan losyonları, Hasan lâvantalan, yağsız Hasan kremi, Acıbadem yağlı Hasan kremi, yarım yağlı Hasan gece kremi, yağlı ve yağsız Hasan Briyantinleri, Ruj ve Allıklan, Hasan tuvalet ve gliserin sabunları, Hasan pudralan, Hasan diş macunu ve suyu, Hasan diş fırçalan, Hasan saç su ve tozları ve saç sabunları, Türkiyenin en şayanı itimad markasıdır. HASAN TÜRKIYEDE Usküdarda Selâmialiefendi mahallesinin Ekmekçibaşı sokağın da bulunan 6 numaralı ve iki katlı ahşab ev yıkılmıya yüz tutmuş tur. Çolis tahkikatile sahibinin adresi bulunamadığından ihbarname gönderilememiştir. Gösterdiği tehlike dolayısile ilân tarihinden başlamak üzere «24» saat içinde sahibleri tarafından gereği yapılma dığı takdirde Belediyece yıktırılacaktır. «B.» (7882) Eminönü Kaymakamlığından: Başıboş olarak bulunup tahtı muhafazaya alınan bir keçi oğlağının sahibi her kim ise bir hafta içinde gelip almadığı takdirde usulü dairesinde satılacağı ilân olunur. «B.» (7881) istanbul Posta, Telgraf ve Telefon # Başmüdürlüğünden: Muham Muvakkat Bulunduğu bedeli teminat yer Lira Lira K. 379 28 42 Sirkeci Demir14 Eski bir halde muhtelif markapı posta ka kamyon, kamyonet, motogarajı siklet ve karüseri ve üç ton demir aksamı yapılan pazarlıea Yukarıda yazılı olan e«y* ?'AM iştirak cdip ihalesi üzerine yapılan talibin muayyen müddet zar fında bedelini ve kat'î teminatını yatırmamasından, ihalesi feshe • dilerek zararı kendisine aid olmak üzere tekrar arttırmaya çıka rılmıştır. ' Arttırma 30/12/935 pazartesi günü saat 14 te Galatasarayda Posta, Telgraf ve Telefon Başmüdürlüğü Alım, Satım Komisyonunda yapılacaktır. İsteklilerin şartnamesini görmek ve muvakkat teminatlarını ya tırmak üzere hergün Başmüdürlük Yazı İşleri Kalemine ve satılacak eşyayı görmek için de İstanbul Posta Müdürlüğüne müracaat • leri ilân olunur. (7885) Miktarı Nev'i HASAN YULAF OZU unu çocukların en hayatî ve en kuvvetli gıdasıdır. Dünyada Hasan özlü unlarından daha tabıî daha halis ve daha mükemmel ve mu gaddi çocuk gıdası yoktur ve olamaz. Pirinç, mercimek, buğday, irmik, bezelya, badem, beyaz mısır, çavdar, türlü, patates, arpa özlü unlarını çocuklarınıza ve hastala rınıza değiştire değiştire yediriniz. Vitamin, kalori ve hayatî gıdayı çok temin eden bu çok taze unlarla çocuklarınız hayat bulurlar. Sağ lam ve dinç olurlar. Mutlaka Ha san markasına dikkat ediniz. HASAN DEPOSU Ankara, İstanbul, Beyoğlu. namına birinci derecede ipotekli olup yeminli üç ehli vukuf tara fından tamamma 3050 lira kıymet takdir edilen Süleymaniye Ho cahamza Şehislâmkapı cad. eski 9 yeni 13, 15 numaralı bölme du van müştemil hane açık arttırmaya vazedilmis olduğundan 15/1/ 936 tarihine musadif çarşamba günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti mu hammenenin yüzde yetmiş beşini bulduğu takdirde müşterisi üze rinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle temdid edilerek 30/1/936 tarihine musadif perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında arttırma bedeli kıy meti muhammenenin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde satış 2280 numaralı kanun ahkâmma tevfikan geri bırakılır. Satış pe şindir, arttırmaya iştirak etmek istiyenlerin kıymeti muhammenenin % 7,5 nisbetinde pey akçesi veya millî bir bankanın teminat melctubunu hâmil bulunmaları lâzımdır. Hakları tapu sicillile sabit olistanbul Komutanlığı mıyan ipotekli alacaklılarla diğer alâkadaranm ve irtifak hakkı saKomisvonu t'ânları hiblerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını evrakı müsbitelerile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet Çatalca kıtaatı ihtiyaci için 20 gün zarfın'da birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takeksiltme ile 4000 kili gazyağı 20 dirde hakları tapu sicillile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaş birincikânun 935 cuma günü samasmdan hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye, tanzifiyeden at 15.30 dadır. Muhammen tutamütevellid Belediye rüsumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen rı 1080 liradır. llk teminatı 81 litenzil olunur. Daha fazla malumat almak istiyenler 31/12/935 tariradır. Şartnamesi öğleden evvel hinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulunduru Komisyonumuzda görülebilir. lacak arttırma şartnamesile 34/93 numaralı dosyaya müracaatle Eksiltmeye gireceklerin ilk temimezkur dosyada mevcud vesaiki görebilecekleri ilân olunur. (7876) nat makbuzlarile ihale günü vakti muayyeninde Fmdıklıda Sa tınalma Komisyonuna gelmeleri. (7653) *** Emnivet Sandığı Memurluğundan: Un Fabrikası Kirası Ç O C U K L A R I N I Z A Bu bileti, İstanbulda Eminönünde Valide Hanı ittisalinde Alınız ve en büyuk ikramiyesi olan 1.OOO.OOO lira Kazanmak talihine mazhar olacak ve bu suretle çocuklarinızm istikbalini temin edeceksiniz. Sizi saadete götürecek olan bu tavsiyeyi ihmal etmeyiniz. Haşiye Kader gişesi, biletlerin tedarikini teshil için telefonla vuku bulacak siparişleri kabul ve biletleri ikametgâha kadar göndermeyi taahhüd eyler. AÇIK ARTTIRMA FEVKALÂDE MÜZAYEDE İLE SATIŞ İlkkânunun 15 inci pazar giinü saat 10 da Beyoğlunda Ağacami karşısmda Bursa sokağı içinde Aliyon sokağında 3 numaralı hanede mevcud çok güzel eşya, halı ve saire açık arttırma sure tile satılacağı ilân olunur. Mahon kaplama modern çok güzel yemek oda takımı, limon ve mahon kaplama asrî direktuvar gayet güzel yatak oda takımları, çocuk yatak oda takımı, kadife kumaş pomiye usulü son model salon takımları, kübik büfe ve masalar, son sistem elektrik avizeler, biblolar, brojız heykeller, komple ta bak ve maden çatal bıçak takımları, semaver ve tepsiler, kristal su takun ları, salon gramofQnu, tablolar, Capon vazolan, gumüş pasta takımı, duvar saati, aynalar, portmanto, tuvaletler ve tuvalet takımları, îngiliz fabrikası mamulâtı bornz kare karyolalar, çini so balar, yemek ve salon masaları, oyun masası, şezlonk, sedefli tabureler, ko lonlar, Bakara kristal takımları ve sair hayli lüzumlu eşyalar. Anadolu ve A cem halıları ve seccadeleri, pey sürenlerden 100 de 25 teminat alımr. Satış peşindir. (17205) I Y I ve M U F i T H E D I Y E Yılbaşı tayyare kiyangosunun bir biletidir. Verilmek üzere en şayani tavsiye K A D E R (VENTURA) G i Ş E S i N D E N O halde, biletinlzi; vakit kaybetmeksizin hemen İstanbulda Eminönünde Valde hanı ittisalinde 4 numaralı merkezinden. Telefon 2,3970. veya Beyoğlunda Pannakkapıda 109 numaralı subesinden tedarik ediniz. KADER GİŞELERİ: Mühterem müşterilerine Beyojlunun bashca slnemalan için mec• • • M M H ^ H H İ H H H B canî biletler takdim ediyor. B İ H B V H B B H B I B B ^ B V H Gülhane hastanesi lâboratuarları için alınacak olan alâta verilen fiat Komisyonca çok görüldüğünden 20/1/936 pazartesi günü saat 15,30 dadır. Kapalı zarf usulile alınacaktır. Muhammen tutarı 11955 liradır. llk te minatı 897 liradır. Şartnamesi Komisyonda görülebilir. Eksilt • meye gireceklerin ilk teminat makbuzu veya mektubile 2490 No.h kanununun 2. 3 üncü mad delerindeki vesaikle birlikte ihale günü vakti muayyenden en az bir saat evveline kadar Fmdıklıda Satınalma Komisyonuna vermeleri. (7648) *** Çatalca Müstahkem Mevki birlikleri için 17,000 kilo kuru fasulya açık eksiltme ile alına cağından muhammen tutarı 2720 lira olup ilk teminatı 204 lira dır. 3/1/936 cuma günü «aat 15 tedir. Şartnamesi Komisyonu • muzda öğleden evvel görülebilir. Eksiltmeye gireceklerin ilk teminat makbuzlarile birlikte ihale günü vakti muayyeninde Fmdıklıda Satınalma Komisyonuna gelmeleri. (7752) Antalya Valiliğinden: İstanbul Dördüncu fcra Memurluğundan: Emniyet Sandığı . SiNİRLİLERE . birebirdir. Hiddet, merak, korkn, neticesi birdenbire bayılanlara (20) damlası hayat verir. Evlerinizde ^ ü mutlaka bulundurunuz. ^ m Üsküdar birinci sulh hukuk mahkemesinden: Paşalimanında 39 No. lı Poya fabrikası yanında Behçet nezdinde Zahid. Posta ve Telgraf ve Telefon umum müdürlüğü vekili Tahir Memduh tarafından aleyhinize açmış olduğu alacak davasmdan dolayı ikametgâhınızın meç hul bulunduğu gönderilen davetiye arkasındaki mübaşir tarafmdan verilen şerhten anlaşılmış ve ilânen tebligat ifasma mahkemece karar verilmiş olduğundan muhakeme günü olan 20/1/936 pazartesi günü saat 10 da Üsküdar sulh birinci hukuk mahkemesine gelmeniz lüzumu ilânen tebliğ olunur. (17684) NEVROL Yürek çarpınfasına ve sıkınfasına namına birinci derecede ipotekli olup yeminli üç ehli vukuf tara fından tamamma 1912 lira kıymet takdir edilen Beyoğlunda Firuzağa mahallesinde Beyoğlu caddesi Kalyoncu sokağında eski 92 mükerrer 92 mükerrer 92 mükerrer 92 yeni 2, 88, 90 numaralı iki dükkânlı bir ev açık arttırmaya vazedilmiş olduğundan 20/1/936 tarihine musadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti muham menenin yüzde yetmiş beşini bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kal mak üzere arttırma 15 gün müddetle temdid edilerek 4/2/936 ta rihine musadif salı günü saat 14 ten 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttınnasında arttırma bedeli kıymeti mu hammenenin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde satış 2280 numaralı kanun ahkâmma tevfikan geri bırakılır. Sahs peşindir. Arttırmaya iştirak etmek istiyenlerin kıymeti muhammenenin % 7,5 nisbetinde pey akçesi veya millî bir bankanın teminat mektubunu hâmil bulunmaları lâzımdıv Hakları tapu sicillile sabit olmıyan îpotekli alacaklılarla diğer alâkadaTanın ve irtifak hakkı sahiblerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını evrakı müsbitelerile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet yirmi gün zarfında birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye, tanzifiyeden mütevellid Belediye rüsuoıu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. Daha fazla malumat almak istiyenler 8/1/936 tari hinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulundurulacak arttırma şartnamesile 934/2266 numaralı dosyaya müracaatle mezkur dosyada mevcud vesaiki görebilecekleri ilân olunur. (7872) Madde 1 Vilâyet fdarei Hususiyesine aid Antalya iskelesinde rıhtım bitişiğinde kâin un fabrikasının üç yıllık kirası 4/12/935 ta rihinden 5 şubat 936 tarihine raslıyan çarşamba günü saat on beşe kadar kapalı arttırmaya konulmuştur. Bu fabrika günde yirmi ilâ otuz ton buğday öğütür, unu Amerikan unları nefasetindedir. Fabrikanın bir yıllık kirası «15,000» liradır. (Fabrikanın başdeğirmencisile iki değirmencinin aylıkları ldarei Hususiyece verilecektir.) Madde 2 Kira arttırma şartnamesi tzmir, İstanbul, Ankara, Adana Vilâyetlerine gönderilmiştir. tstekliler bu vilâyetlerden alıp okuyabilirler. Vilâyetimize müracaatleri halinde de adreslerine parasız gönderilir. Madde 3 Arttırma 5 şubat 936 çarşamba günü saat 15 te An talya Valilik odasında Vilâyet Encümeni huzurunda olacaktır. Madde 4 Arttırmaya gireceklerin muhammen üç yıllık bedelin yüzde yedi buçuğu olan üç bin üç yüz yetmiş beş lira muvakkat teminat vermeleri lâzımdır. Teklif mektubunun ve teminatı muvak kata makbuzunun zarflanması 2490 sayılı arttırma, eksiltme ve ihale kanununun «kapalı zarf usulile arttırma ve eksiltme» ahkâmma göre yapılmalıdır. Bu ahkâma uymıyan teklifler kabul edilmez. Madde 5 Teklifnameler yukarıda yazılı ihale gün ve saatine kadar Antalya Valiliğine gönderilmelidir. Madde 6 Muvakkat teminat olarak 2490 sayılı kanunda yazılı kıymetlerin herhangi biri kabul edilir. (7857) | lnhisariar Umum Müdürlüğünden | METAMORFDZ Hakikî acı badem kremidir. 60 senedenberi bütün Rusvada kullanılan bu krem cilde çok yarar, cildin kirlerini, buruşukluklarını, lekelerini, çillerini, ergen| liklerini, sivilcelerini izale eder. Çirkin çehreyi güzelleştirir ve ihtivarlan gencleştirir. En eski acı badem kremi Krem Galatasaray Lisesi Satınalma Komisyonundan: Miktarî Eşyanîn cinsi Muhammen bedeli llk teminatı Kilo Lira Lira K. 11500 Elma • 2250 168 75 Lisemizin ihtiyaci olan ve yukarıda miktarlarile muhammen bedeli ve ilk teminatı yazılı bulunan elmanın eksiltmesine istekli çıkmadığmdan on gün uzatılmak suretile eksiltmesinin 16/12/935 pazar • tesi günü saat 14 buçukta İstanbul Kültür Direktörlüğü binasında Komisyonda yapılacaktır. İsteklilerin 2490 sayılı kanunda yazılı vesaikle birlikte Komisyona gelmeleri. <7774> Idaremiz ihtiyaci için nümune ve şartnamesine tevfikan 50 X 50 eb'adında 20,000 tabaka sarı metal yaldız kâğıdı satın alınacaktır. Ver* mek istiyenlerin nümune ve şartnameyi gördükten sonra pazarlığa Çatalca Müstahkem Mevki iştirak etmek üzere 6/1/936 pazartesi günü saat 14 te % 7,5 temiBirlikleri ihtiyaci için 14,000 nat paralarile birlikte Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki kilo bulgur açık eksiltme ile alı Alım Komisyonuna müracaatleri. (7835), nacaktır. Muhammen tutarı 2240 lira olup ilk teminatı 168 liradır. I Idaremiz ihtiyaci için şartnamesi mucibince 5000 lira muEksiltmesi 3/1/936 cuma günü hammen bedelli 100 aded portatif yazı makinesi açık eksiltme susaat 15,30 dadır. Şartnamesi ögretile münakasaya konulmuştur. leden evvel Komisyonumuzda II Şartnameler Kabataşta Levazım ve Mubayaat subesinden görülebilir. Eksiltmeye girecek bilâbedel alınabilir. Ierin ilk teminatlarile birlikte i III Eksiltme 28/1/936 tarihine musadif salı günü saat 15 te hale günü vakti muayyeninde Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda Fmdıklıda Satınalma Komisyoyapılacaktır. nuna gelmeleri. (7753) IV İsteklilerin % 7,5 muvakkat güvenme parası olan 375 lira *** . ile birlikte müracaatleri (7868) Çatalca Müstahkem Mevki Birlikleri için 3 kalem kışlık sebze açık eksiltme ile alınacaktır. Muhammen tutarı 1631 lira 22 kuruştur. H A C I B E K i R tlk teminatı 123 liradır. BahçekapıBeyoğluPangaltıKaraköyKadıköyAnkaraKahire Eksiltmesi 3/1/936 cuma güAkide Reçel Şvrrub nü saat 16 dadır. Halis şekerden tahin hdvan Şartnamesi Komisyonumuzda Çikolata, fondan, taze pasta görülebilir. Eksiltmeye girecek Ierin ilk teminatlarile birlikte ihale günü vakti muayyende Fmdıklıda Satınalma Komisyonu na gelmeleri. (7854) ALi MUHİDDİN istanbul 7 nci icra memurluğundan: Bahçekapıda 4 üncü Vakıf 2 nci katta 17 numarada Altm Türk Anonim şirketine: Sümer Banka olan 13730 lira borcu nuzdan dolayı yapılan takib neticesin de vaki itirazınız mercice 3/10/935 tarihinde kat'iyyen kaldırılmasma kabili temyiz olmak üzere karar verilmiş ve tarafınıza tebliğ için gönderilmişse de yerinizin meçhuliyeti hasebile tebliğ olunamamıştır. Merci kararının 20 gün müddetle ilânen tebliğine bu kere karar verilmiş olduğundan işbu ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfmda merci kararının temyiz etmeniz lüzumu tebliğ maka mına kaim olmak üzere ilân olunur. (17680) hanmda Yıldız istanbul Üniversitesi A. E.P. Komisyonundan: 1 Tıb Fakültesi Radyoloji Enstitüsü mecrasına aid iş Üniversite Rektörlük binasında, 2/1/936 perşembe günü saat on beşte ihale edilmek üzere açık eksiltmeye konulmuştur. Keşif bedeli 625 lira 89 kuruştur. 2 Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır: A Eksiltme şartnamesi B Mukavele grojesi C Nafıa isleri ve yapı işleri şeraiti umumiyesi E Hususî şartname F Keşif ve ölçü cetveli G Bir aded proj^ tstekliler bu evrakı hergün Üniversite Rektörlüğünde görebilirle;. 3 Eksiltmeye girebilmek için 2490 sayılı kanuna uygun vesa ikle 47 liralık muvakkat teminat mektub veya makbuzlarile beraber en az 500 liralık buna benzer iş yaptıklarına dair İstanbul Baymdırlık Direktörlüğünden tasdikli ehliyet kâğıdı getirmeleri lâzım dır (7848) Krem GAİB ARANIYOR İMetamorfoz'dur I Taklid ve benzerlerini almayınız.| Fiati her yerde 60 kuruştur. Jandarma zabiti iken Şamda ölen babam Muhiddinin ölmesi üzerine 14 yıl önce Türkiyeye gelen annem Bayan Zekiyeyi «rıyorum. Balıkesirde olduğunu duydum. Bilenlerin Yüce Ülkü lisesinde 298 Hikmet adresine bildir melerini dilerim. Göz Hekimî Dr. Şükrü Ertan Birinci sınıf mütehassıs Babıali, Ankara caddesi No. 60 Telefon: 22566