13 Kasım 1948 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 1

13 Kasım 1948 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 1

Çoktanberi görmedi; gok malları pek yakında Mağa- zamızda teşhir edeceğiz. Muğla Şükrü Mutaf İi ve oğlu Ali 285 inci yıl Sayı : S7ÜN —— zaz; ee Tarbe ” Pa Ht ot geei 2 Pat hat N lRe GEr Cumartesi 13 Hasım 1948 ZD(ILI)JI N BOTANIK Ara seçım hakkıııdakı tamim işi Mecliste İç İsşleri Bakanı dün bu mevzudaki iki sözlü soru önergesine cevab verdi Sual sahiblerinden biri Bakanın izahatını tatmin edici bulmadı, Bakan da yolladığı tamimin kanuna ııııılııleledııııı ispat edilemediğini ması tenkid olundu. üvenlik Konseyine İye. seçilmeyişimizin İçyüz * Diş İşleri Bakan Vekili, dün Mecliste Bir milletvekili için 6.H.P. de açılan tahkikat muhakhkemesi Ha talebe hocalarının kamünist propagandası yaptıkları kanastinde olduklarını söylediler Ünesco'nun toplantıları sona erdi Heyet azaları yarın Ankaraya iradan Beyruta -t edecekler Kusyanın giriştiği sulh faarruzunun mahiyeti Marshall, Rusyanın asıl gayesi Amerikanın durumunu zayıflatmaktır, diyor Dün Siyasi Komitede silâhsızlanma meselesi görüşülürken Rusya l-lınd hududuna asker yığmağa başladı Mareşal — Timoçenko, Tibiçenle, Öztüklk / Kızılordusunu Hayat pahalılığı mütemadiyen artıyor Ticaret Odasının hazırladığı endeksten, fiatlardaki | arlışın kış aylarında devam edeceği anlaşılıyor | İngiliz ve Amerikan delegeleri Rusyaya hücum ettiler Mazhar Müfid dün gece vefat etti Şehir Meclisinde Belediye / şiddetle tenkid edildi TDünkü bütçe müzakerelerinde, Belediye memurlarını başka işlerde kullanıldıkları belirtildi ve futbol maçla. rından Belediye vergisinin mutlaka — alınması istendi Hürriyet -tepi mavzerle öldürülen genç kız saha, Hetamobil içindeli — :