9 Şubat 1949 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 1

9 Şubat 1949 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 1

IİEISLERIH KURUCUSU: YUNUS NADİ 25 1nci yıl Sayı : 8799 iilcle Bi ei | İNKİLÂP KİT Çarşamba 9 Şubat 1949 Dış Iİşleri Bakanı Parise gitmek için yola çıktı Bakanın Atlantik ve Akdeniz emniyet sistemleri, Norveçe. yapılan yeni Rus teklifi ve İsrail devleti hakkında mütaleaları Necmeddin Sadak, Atlantik Paktına girece; Si sahası başlıbaşına ehemmiyeti olan bir başka bölgedir. Bütün mesele Atlantik ile Akdeniz için derpiş olunan emniyet sistemlerini fasılasız birleştirebilmektir,, diyor Sinir harhlerinin iflâsına doğru Ataturk devrine ai önemli bir fartışma Hikmet Bayur, Falih Rıfkı Atayın dünkü iddialarına mukabele ediyor «Atatürk sağ kalsaymış Kur'anı da çoktan türkçe okuya- cakmışız. Bu iddia tamamen indidir. O, ibadet işlerine karışmamayı şiar edinmi Tek gayreti taassubu kırmaktı» ”A Halk P Dünkü - toplantıda Macar Kardinalı müebbetl hanse Atlantık Paktı, martta imzalanacak Müzakereli Amerikan tarihinin er Rusyanın burnu dibinde üüyük manevraları yapılıyor Kravcenkobir şahidle BŞ boğaz boğaza geldi O Asıri cereyanlara artisi Grupu ve ’ sulistimallerle mücad Komisyori raporunun tetkikine devam li tartışmalar oldu yer işletenler ateş püskürüyorlar Dünkü fevkalâde kongreferinde. sehrimizde 280 içkili yerin kapatılması neticesinde 14000 kişinin açıkta kalacağı belirtil inkılâblarının muhafazası Ahmed Bemzl Yüreğir, bu Bır yatakta iki hasta yatıran bııy ik, modern hastanemiz Muhurınmızı gezdiren alâkalılar: «Bu bir şey mi? Bizim aynı yatağa. 3 hattâ 4 hastayı istif ettiğimiz çok vâkidir» dediler amün ündmer maşam Tn £ öncü senitemisde 3