10 Şubat 1936 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 7

10 Şubat 1936 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 7

Istanbulspor: 3 Dün Taksim stadında oynanan lik maçlarında, günün son müsa- ası hâkem Ahmet Adamin ida- Tesinde İstanbul spor - Hilâl ara- sında oynandı. Takımlar tertip edilmişti. İSTANBUL SPOR : Osman — Samih, Hasan — Or- han, Mahmut, Enver — Tevfik, Şinasi, Turkmen, Cahit, Nihat. Hilâl da şöyle bir takım yapmış. ti: HİLAL ; Suat <- Seyfi, Akif —- Fahir, tza, Cemal — Nimet, Rauf, Nev- Zat, Adnan Faruk. Oyun İstanbul sporun tazyiki i- le başladı. İlk dakikalardan iti- ren İstanbul sporlular açıkları #ıtasiyle hücumlar yaparak Hi- ÂL müdafaası zorlamağa başla- Bu sırada Nihat ve Şinasinin bir şütünü Hilâl direkleri kurtardı. ihayet 25 inci dakikada Şinasi stanbul sporun ilk sayısını yaptı. irâz sonra da Türkmen ikinci sa- şöyle, Hilâl: 2 yıyı yaptı. Vaziyet iki sıfır olunca İstanbul sporlular durgunlaşmağa başla - dı. Bundan istifade eden Hilâllılar soldan yaptıkları seri bir hücum - da Nevzadım ayağıyla bir sayı yap tılar. Devre de böylece İstanbul! — sporun 2. 1 galibiyetiyle bitti, İleinci devre gene İstanbul spo- run hâkimiyeti altında oynanma- ğa başlandı. Bu sıralarda sol a- çıktan güzel bir pas alan Tevfik İstanbul sporun 3 üncü sayısını yaptı. Dakikalar ilerledikçe İs tanbul sporluların gevşediği görül meye başlandı. Bu zamanlarda Hilâllılar mukabil hücumlara baş- ladı. Ve bunlardan birinde Ravf Hilâlin ikinci sayısını yaptı. Vazi- yetin 3 - 2 olması Hilâltıları hare kete getirdi. Fakat iki taraf de başka bir şey yapamadılar. Ve © yun da İstanbul sporun 3 - 2 gali- biyetiyle bitti, F. POROY Seref stadında Beşiktaş: 4 Anadolu: 0 Anadolu kalesi önünde We Şeref stadmda günün en mü. Vümdz Beşiktaşla Anadolu takımları! da yapıldı. Tayin edilen o hakem e. Belmediğinden oyuna Saim Tur- — Un İdaresinde başlandı. dakikalarda Anadolu müdafaası battı çok çalışıyor. (Beşiktaş bir alın yapıyor Şereften derin ME Eşref sol o plâse ile birinci Va t Slap, VE pay Ralg air in sonra Anadolu < sol taraf. wi İki akın yaptı ise de bu akınlar lada kırıldı. Beşiktaş takımında Ni değişme görüldü Şeref soliçe Mağiçe Sulhi sağ hafa Nuri orta müdafaaya . geçti.. Beşik- Bee gen bir akını Eşref geri bir pas Mi m. ie el mila süt Polin, sa Anadolu kalesine biz “e #onra « Beşiktaşm © ortadari top, Nazim sağ bir şütle üçüncü de- “e Anadoğu ağlarına taktı. Birinci ri, Ka 3-0 Beşiktaşm üstün bitti, MÜR,rl devre çök zevksiz geçti. Nur pa dey) cakımının her yerinde ken- * hüyg“di. Şeref bir aralık orta haf NM Yette müdafi oynadı... Hüsnü gösterdi. Ve bu devre Üsmünlür ayağile bir gol daha MEY Oyunu 4-0 bitirdi.. kesilen bir Beşiktaş hücumu Beşiktaş birinci devre iyi ikinci dev- re mütemadi yer değiştirme yüzünden bozuk bir ir oyun gık çıkardılar. Arasındaki maç sa Diğer statlarda, hiç de boztk ol- miyan bir saha üzerinde diğer bütün lik maçları yapılırken, Fener stadın. daki günün en mühim (karşılaşması Galatasaray — Fenerbahçe lik omaçı N almasından Kış eolimpiyadı Kış olimpiyatları, dün, pazar günü olmak münaseebtiyle görülme - etmiştir. Galipleri bir gala müsamere- siyle tebrik için oOAlman “Arolab,& dün Partenkirehalen kâmunun mera sim salonunda bir davet yapmışlı, Beynelmilel olimpiyat komitesi re, isi Kont Baillet-.Lato söz alarak spo- run diğer şübelerinde olduğu gibi ha- vacılıkta da ayni olimpiyat zihniyeti. nin hâkim olması temennisini izhar et- miş ve çok alkışlanmıştır. Buz üzerinde hokeyde Garmisch, 9, (A.A.) — Alman - İsviçre buz üzerinde hokey maçı sekiz binden fazla bir seyirci kit. | lesinin önünde yapılmıştır. Oyunun başımdan sonuna kadar dar seyirciler büyük bir heyecan! içinde kalmışlardır. Alman ekibi maçı 0/0, 1/0, 2/0, 1/0 kazanmıştır. Bu galebe ile Almanya, dömifi nal maçlarına girmek hakkını el- de etmiştir. ... . Garmisch, 9, (A.A.) — Avus turya - Letuvanya hokey maçım- da Avusturya ekibi büyük bir fa- ikiyetle (oynıyarak 7/1, 4/0, 0/0, 3/1 galip gelmiştir. v3» Garmisch, 9, (A.A.) — Fran. sız - Çekoslovak hokey maçını Çekler k kazanmıştır. miş bir kalabalık O huzurunda devam; Halterde Yeni bir dünya rekoru oyunlarına hazırlık idmanlarında €s- yalı Fein iki elle (o Devölope 105 kilo kırmıştır. Eski rekor 104 kilo Alman | walterde idiy Galatasary Fenerbahçe hanın bir göl halini | teğir edildi yukariki resimde de çok iyi görüldüğü gibi, sahanın tam bir göl halini alma. sı yüzünden merbüren oynanamamış- tır, Viyana: 9 (A.A.) — Olimpiyatlar! ki Avrupa halter şampiyonu Avustur.; , kaldırmek suretiyle dünya rekorunu| İ bere kaldrklarmdan Eyüplü Ara- Dün atletiz; kroslardan ikincisi le kiyetle yapıldı. Bu koşu ile atl. izm heyeti atletleri Şişli tarmış oldu, inin tertip ettiği | deki sahadan kur- Fener stadma bir tur yapanlar tram- | vay caddesinden Fenere kadar gittiler ve yine aynı yoldan dönerek sahaya geldiler. Bir turla yarışı bitirdiler. Me- sale 6000 metre idi. Bu uzun kresa 6 | kulüp dokuz takımla 43 atlet soktular. Koşu baştan sona kadar zevkli ok muğtür. i Güneşten Rıza 23,3 ile birinci, Beşiktaştan Artin ikinci, Beşiktaştan Remzi üçlincü, Halkevinden İbrahim dördüncü olmuşlardır. Takımlar arasındaki sıralamada Gü- neş: 14:5-k8-10“-24 puvan ile birinci Beşiktaş: 2--3447428-<40 © puvanla ikinci, Halkevi : 41114 1645 pu- vanla üçüncü Beyoğluspor: 6-*9t-13* 30—58 ile dördüncü Halkevinin bir takımı da 92 puvan alarak beşinci ol muştur. İş başına geldiği gündenberi sene, lerdenberi ölü bir vaziyette duran İstan bul atletizmini canlandırmağa başlıyan Besim Koşalay, dünkü muvaffakiyetli koşudan dolayı bir kere daha tebrik ede, TİZ, Dün Kadıköyünde yapılan büyük kros o koşusundan iki görünüş. Istanbul atletizm heyetinin tertip ettiği Ikinci kros koşusu Dün n Kadıköyünde büyük ie muvalffakiyetle yapıldı ikinci kümeler Kasımpaşa: 2 Doğanspor:o Taksimdeki ikinci küme maçın. da Kasımpaşa ile Doğanspor kar- sılaştılar Birinci devre . Doğansporlular İ hâkim oynadığına rağmen gol ya- pamadı. Buna mukabil Kasımpa- şalılar Sait, ve Suadın ayağıyla i- ki gol yaparak devreyi iki sıfır ga- libiyetle bitirdiler. (İkinci devre her iki tarafın çalışmasiyle geçti. Her iki taraf da ellerine geçen fır- satlardan istifade edemediler. Ve oyun Kasımpaşanın O - 2 galibiye- tiyle bitti. Karagümrük Sümerspor Beşiktaş sahasında Karagüm- rükle Sumerspor arasında yapıla- cak maçta, Sumerspor vaktinde sahaya gelmediğinden Karagüm- rük hükmen galip sayıldı. i I Dün kazandığı galibiyete İle, ikinci kü meler içinde birinci dev mer en İyi biti- ren takın olan Beylerbeyililerin Yağlı | güreşlerde müsabakaların neticeleri KUÇUK ORTA Karamürselli Ali, Edirneli Salih! ile Corum'u Osmanı mağlüp ede- rek küçük orta birincisi olmuştur. BÜYUK ORTA Çatalcalı Ali, Çorumlu Ömer i- le Çorumlu Haydarı mağlüp ede rek büyük ortayı kazanmıştır. BAŞALTI Eyüplü Arabacı Mehmet, Arap İsmaili mağlöp etmiştir. Balıkesir-| li Etem ile Çorumlu Ahmet bera- bacı Mehmet başaltı pehlivanı ol- muştur. BAŞ Çorumlu İsmail, Manisalı Meh: medi mağlüp etmiştir. Ali Ahmet, Balıkesirli Musta- | İ İşte Fener sahasının dün tam bir göl halini aldığını gösteren güzel bir resim fayı mağlüp etmiştir. zaferden sonraki neşeleri, Beylerbey 1 Anadoluhisar: O Şeref stadında yapılan ikinci kümeden Beylerbeyi - Anadoluhi- sar maçı, takımların, ayni kuvvet- te olmaları yüzünden çok heyecan- kı olmuş, oyun son dakikalara ka- dar beraber devam etmiş, son da- kikalarda Anadoluhisar aleyhine verilen bir penaltıdan bir gol ye- miş ve bu müsavi maç Beylerbeyi- nin 1 - O galebesiyle bitmiştir. Son haftalarda kazandığı gale- belere ilâve ettiği dünkü zaferle Beylerbeyi kümesinin puvan iti- bariyle en ileri takımlarından ol- muştur, Bu emektar takımın mu- İ vaffakiyetlerinde devamını dile- riz,