4 Haziran 1939 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

4 Haziran 1939 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

1909 Siz bu satırları okurken, Iki eze- li rakib, milli kümede İkinci ve son oyunlarmı oynamak (üzere soyun- ma oğalarmda hazırlanıyorlar. Kuruldukları otarihtenberi, her temasları sporumuzda en biyük he, İ yocanı uyandırmış olan Galafasa, Tay ve Fenerbahçe ofakımları bize fntbolde temiz spor rekabetini aşi lameş iki kıymetli varlıktır, Bugün, stadı dolduran binlerce kişi, günlerdenberi heyecanı İçinde çırpındıkları maçı seytetmek için 5 sabırsızlanırken, Oomaçın neticesi, mağlüb veya galibden ziyade, neka- dar sık görürlerse görsünler, has- reti kaldıkları iki takım oyununun ne şekilde cereyan edeceğini merak ediyorlar, sahada yer alacağı muhakkak... Bu yeni oyuncular; acaba, takımın noksanlarını örtebilecekler mi? ! " İ Galatasaraydaysa Faruk yine sa. kat bulunduğu için yer alamıya İcalamış, İ Dünkü gazetelerin spor sütunlar 'rmn göz gezdirecek olursak, umu. miyetle Galatasaraym avantajlı ol- duğunu okuyoruz. , Filbakika ferd ve takım itibarile kuvvetli olduğunu üst üste kazan, dığı iki sıkı maçla ispat eden Ga, lafasaray bu karşılaşmada avan- tajlı gözüküyorsa da, bu iki ezeli rakibin karşılaşmasında zayıf tara fm sürprizler yaptığı daima görül. müştür, Fazla sabırsızlanmıyalım, İşte maça bir iki saa var, Dedikodu daima üsab bozucudur, Biz, sokukkanlı maçı seyretmeğo bazırlanalım. SACİD ÖGET bü Hex zaman ayi heyecanla Yeklenilen Galatsf” ray - Fenerbahçe maçından birkaç eski enst8 ne...