27 Temmuz 1942 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 6

27 Temmuz 1942 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 6

27 TEMMUZ — 1942 HABER — Akesm vöstasr A Türkiye GCümhuriyeti At yarışları At yarışlarının üçüncü Hafta ke. suları dün büyük bir kalabalık önün. de yapıldı ve birinci, ikinci koşular hariç diğer koğular büyük bir heye. cen ve alâkz lis takip edildi. Bina. Kika dünkü koşular müşterek bahis, çileri tatmin etmemekle beraber at. çilrk ve koşuculuk merakı (olanları tatmin edecek şekilde çok heyecanli oldu, Alınan neticeler şunlardır: Birine koşu: İki yagmda yerli rna renas metreydi. Giren taylar: 1 — Destegül, (Fehmi Simsaroğlu) 2 — Pulat ( Fehmi Simasroğlu) 3 — Varad (kret Atın) Bü koşuda Polat birinci, Destegi! ikinci Varat üçüncü geldi, Müşterek bahis ganyan 1.2 numaralar 100 Ku. rüş verdi, Koşunun müddeti 1.04 İkinci koşu: (Satış Koşusu) Üç yaşında Arap taylarına #us, mesadesi 1400 metre, Tazılı olan taylardan Bahadır gir, medi, Beş defa hatalı çekiştan sönre Vecise birinci, Ferhat ikinci ve Ya. man üçüncü oldu, Müşterek © bahis gaayan 100; pilâzo109, pilâse 200 ka, rap verdi, 1.2 koşular arasmdnki ; müşterek bahit 1/8, 2.5 çifte bahis 116, ve ki. M bahis 275 kuruş verdi. Üçüncü koşu: (Conkbayırı koşusu) Üç ve daha yukarı yaşla yarımkan safkan İngiliz ve mesafesi 1000 mah. Istanbul yüz- me şampviyon- luğu seçmeleri Su sporları ajanlığı tarafından ter tip odilen ve cumartesi günü başla. | yan İstanbul yüzme © şümpiyonluğu seçme müsabakalarına dün de Moda yüzme bavuzunda büyük bir kalabn, lık önünde devam edilmiştir, İki gün devam eden bu müsabakalara Gala, tasaray, Beykoz, Ortaköy ve Beyoğ. luspor kulüpleri ile Kadıköy halke - vinden 184 yüzücü iştirak etmiş ve neticede Beykozdsn 78, Gelatasa - raydan 68 sporcu finale girmek hak- kın kazanmışlardır. Diğerleri tas, #yeye uğramışlardır. Ağustoran ik haftasında yapıla, tak olan İstanbul şümpiyonluğunda Galatasaray ile Beykoz yüzücüleri a. rasında müthiş bir çekişme olacağı finale kalan yüzücülerin adedinder belil olmaktadır. Muntazam ve heyecahlı geçen dün. kü müsabakalarda alınan neticeler şunlardır: 200 Serbest: 1 — İbrahim koz) 235, 2 — Mustafa (G8) 400 Berbest küçükler: 1 — Leon (Beykoz) 3. 1 — Geo (Baykoz) 100 Sırt üstü: 1 — Fund (Beykoz) 1.28; 2 — Kemal (G.8.) 100 Sırt ösMi küçükler: 1 — Ra, (Bey. yor, bir yıl evvel Alman hava or. duşunda bir milyon, İngiliz hava ordusunda yarın milyon er vardı, Bu kile içerisinde en esaslıları pilotlar, rasiilar, makinisiler, rad yotular ve bombacılardır, Fi hu mikların sayısı çok azdır. Zira iki motorlu bir bomba Oo uçağının mürettebatı dört kişi, dört motorlu bir uçağın tayfaları dokuz kişidir. Şu halde 1009 tsvyarelik bir filo nun 150 uçağın dört motorlu o ve 850 sini iki motorlu olarak kabul edersek bu mutzzam filonm hava ya çıkan uzuvları 5000 kişi olur, Yani iki piyade atayı, Bu anda bü. tün dünyada havada uçan uçaklar karada dövüşselerdi ancak bir kaç tümen teşkil ederlerdi. Fakat bu kadarını da bulmak bir meseledir. Herbeden iki taraf da tayyareri bulmakta sıkıntı o çekmediklerini söylüyor. Fakat mesele yalnız. bun Jeri bulmak deyildir. Yenilemek de Vizımdır, Her hücum bir çok tay. yareci kaybettirir, Her iki taraf tayyareci bulmak için uğraşıyor, uçanlarn daha faz Ia para veriyor. daha güzel ünifer. malar giydiriliyor, vazifenin şere finden ve o ehemmiyetinden bah seden konferanslar veriliyor, 18 mayıs tarihli Deyli Pkspres gsrete sinde İngilir tayyareciliğinin 120 mektepte 67000 pilot yelişiirmekt:, olduğunu yazıyordu, Öteki mliletle ve mit rakamlar belli deyildir. — * Kanadanın merkezi olam Otlava- da bir tayyareciler konferansı top landı. Müttefik tayyare mümessil » Jeri birleştiler ve toyyarsel yetiş trmek için tedbirler aldılar. Du konferansa Sovyet tayyarecilerinin kara mefharekelerine müduhalede lüyliz at ve kusraklara mahsus me. sales: 1600 metre, 1 — Bilhan, ? — Menevig, 3 — Alceylan Müşterek babla ganyan: 100, pia se 100, pilâse 125 kuruş verdi, Dördüneli koşu (Otntilmen koğusu / Üç ve daha yukarı yaşta (İngiliz atiarma mahsus, mesafesi: 2000 met, re, Bu koyunun günün (en enteresan ve Heyecanlı yarışı oldu. ” 1 — Dandi 3 — Umeci, 3 — Özdemir, Müşterek bahis ganyan: 130, pilâ, #e 100, pilâse 200 kuruş verdi, 4.4 rüneü koşular üzerindeki çifte baha 200, ikili bahis 428 kuruş ver. di, Başine! koşu: : Üç ve daha yukarı yaştaki İngtlir atlarına mahsus, messfesj 1800 met. La 1 — Buket, 2 — Konca, 3 — Demet, Altmer koşu: (Handikap) Bi koşuya W at girdi, 1 inci Tomurcuk, #kinci Bora, üçün ef Tuna oldu, Müşlerek bahis gan. yan 125, pilâze 100, pilâse 200 kuruş verdi. 5.8 mcı koşular arasmdaki çif. te bahin 200 ve fili bahla 275 kuruş verdi. İskenderunda yüzme yarışları Antakya, 26 (A.A) — Hatay, Sey. han, İçel ve Uzfa bölgeleri aral UM | da tertip edilen yüzme yarışları dün saat on yedide İskenderonda yapı) . miştir. İstkihi marşı ile denize atılan bir çelenkten sonrâ velimiz Soyer bir nutuk söyliyerek deniz sporlarının büyük önemini anlatmıştır. Törende Tuğgeneral Şükrü kanatlı iie sakeri ve mülki erkân ve binlerte halk ba, sr bulunmuştur, Takım itibariyle 68 puvanla Seyhan birinci, 45 yüvanla Hatay ikinci, 28 puvanla İçel üçün. cü gelmişlerdir. Yederasyonun şildi ve bayrak Seyhana verilmiş diğer derece alanların mükâfatları da spor culara dağıtılmıştır. | sim (Beykoz) 138, 2 — Adü (G.5) 1000 Serbest: 1 — Vedad (Raykoz) MAN 2 — Osman (GS) 809 Serbest küçükler: 1 Özler (G. 8) 13, 2 — Rauf (Beykoz) Türk bayrak: 1 Galatasaray takımı 5.65, 2 — Beykoz takimi, | l Galatasaray İ Türk bayrak küçükleri 1 — koz takımı 418, 2 takımı. Bey. | Kule atlamalar: | — Fuad (Bey. koz) 56,10, 3 — Meraffer (Beykoz). çok becerikli olduklarını, Amerika lıların en İyi bombardıman teknis ğine mafik bulunduğunu fakat İn giliz av tayyareleri müreitebatının pek üstün olduğu neticesine vardı. Buna rağmen #mülehassıslir hen mibver tayyareciliğine yetişilme » miş olduğunu da iliraf ettiler, Şim. yareciler törpileilik de Japonlara ve keşif işlerinde Al maânlara yetişmeye çabalışor. Hücumların neticesi: Biraz da hücumların tetkik edelim: Kolonya hücumunun ertesi gü nü Almanlar ölü miktarını 200 ole, rak ilân ettiler, İnsilizler 8000 on bomba attıklarını göre bu mik çok sz görünüyor »e bu rakam doğru e şu çıkarmak mümkündür, 2 harp senesi içerisin de mükemmel sığınaklar yapılmış ve halk hava. hücumlerinden sa, kınmayı iv) öğrenmiştir. Maddi hasar tamir edilemeyecek kadar büyüktür, Fakat bu hasarın askeri kudrell ne dereceye kada yer altı fabrikalarında yapıldığına ve bütün imolâln parçalara bölün düğüne göre bu zararların da pek yüksek olmadığı hesap edilebilir, Bu hücumlara askerlik bakımın dan faydasızdır, denemez. Zira Al man hava kuvvetlerinden Yarısını, garp cephesinde © teşbit ediyor ve bu uçakların şarkla Sovyetlere kâr- $1 çalışmasına mani oluyor. Bu büyük - hava #aarruzları gündüz yapılnık imkân olsaydı nelice daha çok korkunç olurdu. Zira gündür yapılan bir hücum bü tin bir memleketi “felee uğratır, Tehlike işareti .makliyatı , fobrika ları, sivil ve askeri hayatı durdu - var. İnsan zaviatı daha farla Oo neticesini ZiRAAT BANKASI Kuruluş tarihi: Ui58, — Sermayesi: 100,090,000 Türk lirası Şube ve ajans ade: 205. Ziral ve tcar! har nevi banka muameleleri; Para biriktirenlere 28,000 lira ikramiye veriyor. Zirani Rankasında kumbara en az 50 İram bulurazlara senede pilna güre ikramiye dağıttacaklır 4 adet 1,000 liralık 4.000 lira : 500 2000 * 0 000 , “0 100 4000 Temuçin kendi kendine: | — Sezmeş, dedi, birdenbire tntünte | İ içince, sonu elbette keriini kaybet | mektir, Temuçisin gözü ba sıraya kapıya | nişi. Ufak bir gölge gördü. Bir baş gölgesi... Kapıdan görünen gölge | seğidi. yahancı | Tiyen . Fonun cellâdi kapıdan ba. ve ihbarsız tassrruf hesaplarında 4 defi çekilecek kur'a ite aşagıdaki! 100 ndet 0 160 Uralık 4,090 Lira 4400 3.200 DİKKAT: Hesap'atmdaki paralar bir sena içinde 50 Liradan aşağı düşmiyenlere Uramiye Kuralar senede 4 det, 11 11 Birincikânu Kırşehir Daimi Encümen Ret: çıktığı takdirde 54 20 fazlasile verilecektir. Mart, 31 Haziran, vi #yial da çekilecektir. inden: Kapalı zeri usulile ek#itmeye koran İz: 1 — Kirşekir . Yerköy yolumun 214-510—244.000 kilo “20389,, lirm “23, kuruş keşif 3 — Bu işe ait evrak şuninrdır: A — Grnik B — Keşit ve keşif hulâ G0 — Husus ve fenni şa D — Ekalime şartnamesi W — Mukavete projesi 3- kapak zarf üsülile el 4 — Ekalitne 287942 salı günü sa yapılacaktır. 5 — İsteklilerin elrilimeye gire irat ysttrmeları ve aşağıdaki A — Tsaret odasında kayıtı! ol B — Bu iç için bir hafta evvel ri GC — Teklif mektuplar: ekslitme Bu iş 141.842 tarikivden 287042 tari silmeye konulmuştur. metrelori arasmda bedelli esas şose tamiri işi 16 gün müddetle Gi 15 te daimi encümen tarafından eleri için (1919) Hira muvakkst Va. venliraları ibraz etmeleri lâzıcıdır. Şuna dsir vesika, ilâyetten alınmış ebiiyor vesikası, tarihi olan 287.342 günü sat 15 ten bir sast evveline kader dalmıl encümen başkitabetine makbuz mu. kabilinde vermeleri lâzımdır. 6 — Bundar serraki tekl:fier ve postadaki gecikmeler kabul cektir. adilmiya, 1 — Dahn ziyade tafsilât almak latiyenlerin daimi encümen başkitabeti, ne mürecaat etmeleri iâzrmdır, 4 — İlân teretleri vessir masrafların müteahhide niş olduğu Mân olunur Mini Oyun festivali 122 Ağurtes Biletler mii | nazo Kişele. | yle — Festiva) yapılacak gazinolarda satılmaktadır. Mer türlü izahat: 29340 âsr, Atış daha o sihhatlidir. Fakat gündüz hücumu £ teblikeliğir, Al manlar 1940 yazında İngiltere üze- rine yüzlerce olayyare ile gündür yaptıkları hücumlarda o kadar çok zayiat verdiler ki, bu o hücumlar devam ettirmeye imkân kalmad İogilizler de 1941 baharında aynı şeyi tecrübe etiller, uynı muvujfa, aisirliğe viradılar, 1942 de gün düz yapılan yesüne büyük teşebi İngilirlerin Obsburz tizerine Yap « tıkları hücumdur, Bu hücuma İşli, râk eden İngiliz layyarelerinin ya rs dönmemişti Gilndilr bücumları hemen dsima hava muharebelerine sebep olar. Gündüz hücum etmek için herşe den evvel havaya tamamiyfe hikim olmak, buhün için havayı düsman uçaklarından temizlemek lâzımdır, O balde bombardıman uçakların yanıbaşında! av uçaklarının du bu luhması şarttır, İngilizler buna çok dikkat etmektedirler, Fransız kıyı lorına yaptıkları hava nkırlarında bı bomba uçağına 50 Spitfayr ev arkadaşlık etmektedir. Nefsi Almanyaya yapılacak gün uç düz hilcümlarına av uçakları refa, tor kat edemezler, çünkü, hai bası çok uzaktır. İngilterede hava hülenmlarının bir cok şiddetli taraftarları o vardır. Bunların başında 50 yaşında bir & dam. gelir. Bu kumral saçlı bir Af riiknhıdır, 1914 de bir Modezya "e yıns borazan başı olarak askerli; girmiştir. 1914 ön borezen Del bu gön İnşilir hava orduları ma. reşalı Merisdir. İngilir. heva Mo Teşali bomhardımanlarin düşman mağlap edileceğine kanidir. Geçen lerde gezelecilere: “Eğer bir gecede (1848) Metodlu ders Orta, Lise ve Yüksek okullar tale. besine fizik, kimya, cebir, bendese, Haan (Almanca, Franaızca)'Tabiiyo ve diğer dereler verilir, Müracaat: Salâhattin Sörlü Posta katana 240, RAŞID RIZA İ TİYATROSU Halide Pişkin beraber “Bobsitti,, Vodril — $ — Perde Yaran: inhmnt o Yösari Almanyu üzerine 20000 tayyare n- bilseydim,, demiştir , ertesi gün harp bitmiş olurdu.,, Yine ayn: adam aynı mülğkatte “eğer her gece Almanya (üzerine 1060 uçak yollayabilseydim — harp sonbahara bitmiş bulunurdu... de » İngilterede barları a barbinin aleyfin 4 vardır. Bunların başın da eski bava nazırı Lord Biyerbru kan gözetesinde havacılık yazıları yazan Mişel Fut gelir, İşte bu saba yazısından bir kaç satır, “Havaca © düşmandan çok ayağı bulunduğumuz sıralarda fngiliz bal | kıma bu kabi! vaatlerde o bülunmak faydah ve affedilir bir propöğunde olurdu. Bü gün bir budolalıktır., Misler Mişel Fut hir kaç küçük hesap yapıyor, Almanyanın 104 mil Yon nüfuslu, 321500 kilomeire mu. rabhaında bir toprak olduğunu İş, gilterenin rüfusin 88700 Kilom si olduğunu Alman topraklarının merkez noklası olan Proj İngiliz kıyılarından 960 kilo uzaktadır. Halbuki İngiliz n merkezi olan Derbi Issal edilen Fransa topraklarından 300 kilömetre uzakta bulunmakla dır. ve k arazi larının kayordu, İ bir uşaktı! HAâ uyumamış, ortalı, ğı teeses odiyordu. Uşak biraz sonra bir daha görüm. de, Temuçin yavaşça Tiyon , başımı sedirin Üzerine dayadı. Fonun .—. | kalkti, Ve hutifçe sendeledi.. Kendini zor tutta, Nordeysa kahkahayla çülecekti, Uzun bir esaretten sonra hürriye, te kuvüşmuş olmanın verdiği heye. | sanı bir türlü gizliyemiyorda. Kapıya doğru yürüdü. Arkama balta. Tiyem . Fo başını koyduğu © yerde kımıldamadan yatıyordu, Belliydi ki, kızilkelebek tam mana, "le sermiştir, Temuçla kapıya yaklaşınca uşak. We karşılaştı: — Hâlâ nöbet mi bekliyorsun? — Bu benim vazifemdir. — Gösterdiği bağlılığı hiç diyecek yek, Bir köpek bile ekmek yediği ka. pıya sadakat gösterir, Ben köpekten aşağı bir mahlik değilim, — Tebrik öderim. İyem , Fe çok içti galiba? — Evet, Biraz fazinca içti ve uyu. du. — Ben onun bir erkek dizinde vır. dığını ilk defa görüyorum, o Demek ki seni seviyor?! — Evet, Bevgisini bana da İtiraf etti, — Ya sen, son da onu seviyor m, .". — Şöphesir Evlenmeğe karar ver. alk... Uşak sevinçle güldü: — Oh, ne AlA. ku evin nihayet bir — Elbette isterim. onu bekâr gör. dükçe çok üzülüyordum, — Şimdiyo kadar neden evlenme, — Beni odama götür, dedi , vefa. sağım, Yarm sabah Tomson da be, sim gibi hürriyete kavuşmenk, — Tiyen , Fonun odasında meden yatmıyorsun ? Mademki evlenmeğe karar verdiniz. orada yatabilirsin! — Hayır, Ben © kadar terbiyesiz ve saygısız bir adam değilim Bana gösterilen muhabet ve ilimadı mı. istimal edemcm.Beni odama götür di rum sana) Uşak, Temüçinin koluna girdi, Ali kata indirdi, Temuçin odasına girdi Uyak ayakta durdu: — Bowan uyuyacak min? Yok. #*& biraz konuşmağa vaktin var m? — Ne o?. bir derdin mi var? — Uzun süreenkes, beni yaln bırak dn uyuyayım, Yarın konuşu rar, — Yarına kalmasını istemiyorum, Şu bizim O mahzende birer var. karsi ve çecüklarını denbert, karısı ve çarkları geen gün. döz ağlıyerler, ar? — Evet, Fakat bon onları teselti ediyorum ve çocuklara “bahanm ye. cukları tekrar gördüm. — Ümldleri, medi. Bundan sonra geleceğinden e. min değiliz, Ölen ve kaybolanlardan kim gelmiştir 11, düm. — Bu adam Tiyom . Foyn nasıl &. gık olmaştu * Mister Mişel Fut ba hesaplan şu Peliceyi çıkarıyor, “Alman tayya. relerinin İngilere üzerinde verdik, eri zararı Alman topraklarına nak ledebilmek için dört misll fazla ha va kuvveti Yözumdır. Bundan başka 1940 da Almanlar İngilterede güne de 50 insan öldürdükleri halde da hi İngillereyi yıkamamışlardır Bu, hava hücumlarının düşmanı yıka mayacağını isbat eder, zılkelebek) barına gelmişti, & Orada Tiyen . her gece gelmeğe başladı, — Nerelidir bu “ j — Nöukinli,. — Bir çinli, öyle ir ğü — Evet. Vakat çok temiz yürekli ve çek yakeşridr bir erkekti, — Burada La zamanlanberi yatı, yor? — Derdin var, Hem de büyük bir | dediler Çok üzül, | o Temucin uykulu gözlerini uğuştu. rarak: —Oda senin gibi bir akşam (ki. ZAYİ — İynz am! Ny ie İŞ — Tiyen , Fo onu seden hapsetti? — Kendisini sevdiği için. — Bo, çek garip bir şey, (İnsan, kendisini sevomleri böyle zindan a. tar o? Ülfnt etmezse, o akadam da vazgeçerse sevdasından. — Bektay ona bu fikri vermişti — Bektay, Tiyen . Feyu elinden kaçıracağından korkuyordu demek? — Öyiş sanıyorum, Aysi zamandâ tehdit de ediyordu! — O halde mademki Boktay orta, dan kalktı, Mu adamı serbent bırak. Bu ne sadık, ne yorulmak bilmez | makta bir mahzur var mı? — Ben de yok, Fakat, bu adam lar mahzenda bütün sırlarını birbirle tihe açmışlardır. Gerçi bu © adamını sevmekten başka bir suçu yek ama, ötekiler arasmda © vuçlular da var, Şimdi hepsi ayni o mevkide, sarin bulunuyorlar. — Ötekilerin suçu nedir? — İki üç tanesi casusta, — Garip şey! Onlar hana bir şey söylemediler, Hepsi de Tiyen , Foyu sayıklayıp dururlardı. Uyak içini çekti: — İşte, sans derdimi açtım, Term. çin! Ne olur, bu adamı bu gere bu, radan çıkarıp çocuklarına gönder . mek istiyorum. Sen bana yardım et. mez misin? Temrçinin gözleri ıyıldadı: — Onu serbest bırakmak istiyor, van, öyle mi? — Evet, Ba bir İyilik olacak, Zaten Tiyen . Fo nasıl olsa bir'taç gün son. ra onların hepsini serbest bırakına. €a meebur olacak, — Pektlâ, Su hususta sana yer, dım ödebilifim, Benim de senden bir #steğim var, — Nedir 6? Kilmden gelirse yap. mağa hazırım. Temuçin oturduğu yerde doğruldu: — Ben de mister Towsonun ser. hest bırakılmasını İstiyorum, — Onu Tiyen , Fo sörbesi bırak, —. — Niçin? Yürm sabah tahilya e. deceğim dediğini duymadın mı? — Sen onen sarhoşlukla söyledik. lerine inanma! — Fakat bem, mister o Tomesmum Mahiiyesinde israr edeceğim, — Faydasız... < — O halde kendisile gvleimem. — Evlenmezaan, tekrar © mahsene girersin! — Peki ama, sen istediğini serbest bırakabileerkain de, benim istediğim ( nedon tahliye etmiyorsun? — Çünkü bu adam buradan çıkar Şıkmoz hepimizi ele verir. Biz onun bir İngiliz hafiyesi olduğunu senden meş öğrendik, — Ben mann şerefimle temin ede. rim ki, ondan hiç birimizn o zarar #elmiyecek, O çek nanmıslu bir a. damdır, — Şanghayda en tehlike adam lar çok namaslu olanlardır. Ben böy. We Kinmelerden korkarım. — Tuhaf şey! Ben ise mamusene insanlardan gok korkarım, Nammsa, "u ayaklar altmdız çiğniyen himen , den ber fenalık beklenir ama, böyle mamusla bir adamın sözü bile para, tan daha krymetiidir., — Bize bir fenalık Yapmıyacağını ne ile temin edebilirsin? — Onun vereceği sözle, Usak güldü: — Rus , Japon harbinde Tnslar davayı sözle kaybettiler. Besim için böyle manasız sözlerin bir kerymeti yoktur. Kalp para gibi hiçbir yerde geçmez. — Evet. Ros , Japon © harbinde Ruslar, ezeli hasımarını gafil Avia, mak isin, onlara “huduş emniyeti mi, sakı,, v1 teklif etmişlerdi, Ruslar bu, tanıyorum, | Ba inanarak enmiyet o muahedesini Adamcağız ortadan kaybolduğu gün, | Mozaladılar ve kudutlarındaki ordu . barı geri çektiler, İşte Japonlar bu. nun Üzerine harp ilân ederek, zayıf — Adamın öldüğünü Sü sanıyor, | noktalara hücum ctweğe başladılar, Bunu ben de biliyorum. Fakat, min, ter Tomsonun böyle siyasi entriks , larla bir isis yoktur. O, serefli bir kında gelecek!,, diyorum, Bugün ço, | Memardur. Bira hiçbir fenalık yapı, mıyacağını söylerse, sörünir durur. kesmişler, Hana: “Babamız hâlh gel | ve kimseyi gafil avlamak sevdasına düşmer, Uşak tereddüt İçinde dolaşıyordu, , (Devamı var) işli nüfus memurtuğum, dan aldığım Hüfuz küğıdım ve için Foyu gördü, Ondan © sonra | da 7,5 lira paramla ekmek kartım ve askerlik terkerem kayboldu, Nüfus kağıdımla askerlik teskerem ve ek. mek kartımın yenisini alacağımdan Mahmutpaşa hasan sokak 16 numarada Abdullah oğlu 830 doğumla Brhapddin. Eroğru Gür, Çise) “İ eskiainin hükmü yokbar,