23 Nisan 1932 Tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 3

23 Nisan 1932 tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 3

Siyasi Haberler. Sivil Tayyarecilik, Teklifi ve "Avam Kamarasında Bir Mesele, Londra, 22 — Avam silahı Mezkür kanuna nazaran Xt Runcimanı olamaması ğer Yine kanıma göre ki de beşer yüz imi ei ceza nakti ceza almak Avam kamarasına ( verilmiştir. ertebe mümkün met güükü rüznamede mev tetkiyki başka bir güne Seni Yeni kanun lâyihasınm Ankara da Spor. aş tarafı 1 inci sayıfada) marası tarafından zan LA vetle temin olunmakta Lozan Konferansı Etrafında. nin hususi muhabiri dün İken Stimson, Mac Donald, Brü Tardicu arasındaki mi sında tamirat meselesinin muhacimleri in. kiralanmış içi Ouchy şatosunda toplanacaktır. dakiykada golü Beynelmilel Mesai Ürü verir da Müşahidimizin Beyanatı. Cenevre, 22 (A.A) konferansa iştirak eden silin iyerek az İkinci devre saca iyzah etmiştir. lal nin Cemiyeti akvam hakkındaki tının ahiren Tevfik Rüştü tarafından izhar edildiğini Her iki takın. dermeyan meydanda lein me mesai bürosuna lebi lunu > nz Bugün Fenerbahçe ile selesi alime için bür muhabbetine rağmen, Fransız emi Türkiyein mesaisine ikdam erek bu'memleketin — yakında bulunmuşlardır. ———>— ea — Borçlar ve Tamirat Meselesi. Washington, 22 (A.A.) kadar Jârm nüfuz sahasını dinidini izhar eylemiştir. Çin ve Japonya Mütareke Konferansı. Şanghay, 22 (A. A.) , ifigue Ajansı bildiriyor: Sü.üa mii > Sayek rlayşe Mareşal Pilsudski Varşova'da. e için faaliyetini tatil HAKİMİYETİ MİLLİYE ÇOCUK ve ŞAHSIYET. Birçok fikir adamları birçok zaman çocuğun. bayar dağnık ve gin terbiyesi için ayrr usul ler, ayrı muhitler se Alı ai tedbirler ve usuller hep yanlıştır. Çünkü baştan çocuk telakkisi yanlıştır. Jean - Jacgucs Russcau'nun dediği gibi evvelâ çocuğu Haberleri. Tahdidi Teslihat Ti silr cemi değil, parçalanması ve sıraya dizmesi kabil olmıyan bi bütün, bir şalısiyettir İşte çocuk terbiyı adderatı bu anlayışa bağlıdır. John Simon teslihat lehindeki i İngiliz Bu bir netiycesinde atideki teklifini bir takım ayrı komisyonlara havale ve onlara veren tecavüze uğrıyan milletlerin sivil ahali için silâhların tefriki mümkün ol Komisyonun gelecek içtimar Genevrede Mülakatlar. Bğle yemeği Paris'te gi kısa kaldıktan sonra terki 5 Milli Sanayi Sergisi 1 Mayısta Evkaf Apartımanının Sinema Salonunda Açiği” Tasarruf Cemiyetir Mülk İkunat ve