17 Kasım 1932 Tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 2

17 Kasım 1932 tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 2

g1O SAYFA2 TELGRAF HAB DIŞARDA. i GİLTEKE'DE. Ortama İtilafları Kabul Edildi. Londra, sı itilafnamelerini muştur. Belçikanın Amerikaya Notası. nameleri mak üzere Fransız zannolunmaktadır. ve henüz tasdik dan şimdilik “Avusturalya da Tasdik Etti. Canberra, 16 Borçlar ve Âmerika. Fransız Plânı ve İngiltere. Fransada Buğday Meselesi. ri ümit olunuyor. ve Fransız plânına karşı ” een verilen istizaha cevap tinden ayrılmaya teşvik etmektedir. Çin ve İngiltere. rasında Lord takriri olması Hükümet , ALMANYA'DA. Büşvekil Berlin'e Döndü. Ee İngiltere'ye Domuz İthalat. Londra, 16 (A.A.) — devam ziraat Berlin, 16 Balkan ve Almanya. : Fransız Plânına Dair. Fransız — Alman Ticareti. Fransız Teçhizat Projesi. 16 (AA) rlanda Hükümetine Iytimat. Dublin, 16 em Devalera in. 70 reye karşı reddetmiştir. Japonyada Kasırga felaketi. Fransız Meclisinde. Mebuslar Bolivya — Paraguay Harbi. Bir Komünist Hadisesi. Fransız Tayyarecileri. tan ğiği M, Bir Açlık Grevi. İngiliz Kadın Tayyareci Rusya'da İş Kanunu. Moskova, 16 (A.A) — Tas Alman Teyyarecisi Şerefine. Berlin, 16 (A.A.) — kanununun tadil Milletler Cemiyetinde Fransa. Paris, 16 Pazar Erkener İspanya'da Anlaştı. POSTA TAYYARELERİ. Beynelmilel Sıhhat Kongresi, İspanya'da Grev Korkusu. Kadınlar Birliğinde. ziyafeti İstanbul Halkevinde. İstanbul, 16 pik İstanbul Kahve Tüccarları. İstânbül,16 (Telefon) «— Şehrimiz Konuş” Giresun'un Fındık İhracatı. Giresun; 16 (A.A) — Bu ayın birik 15'ine 101,072 lira kıymetin fıridık ve 31,992 ira çuval kabuklu fındık edilmiştir. Kurutulacak Bataklıklar. Seyrisefer Layihası. ve esasları Nüfus Kanunu Projesi İlk tetkikleri