23 Ekim 1933 Tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 3

23 Ekim 1933 tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 3

25 BİRİNCİ TEŞRİN HAKİMİYETİ MİLLİYE ip mem e a — ——— Yarı - Siyasi. — Macar Bitaraflık Macar Gazetelerinin Neşriyatı. Se Muahedesi Beş Sene Peşte, 22 (AA) — Matbuat Uzatıldı. (Başı 1 inci sayfada). İncir - Üzüm. 7 Vekillerinin — ellerini piyasa Bundan bir iki sene evel, hemen çıkmıştır. bakmaktadır. bütün kopan kopmakta ve kanidi. Buhran, tamamılandıktan ve Lloyd gazetesinin hüsu - Ankaradan gönderdi - © telgrafta diyor ki: Türkiye Knk hi Ceneral Gömböş'ün Macorlara Nutku. ği ve ği fiatlar, ikselecekti. ükü. ağ ederken, onun menfaatini İmzalan mürketiaae Yağini er hire man göstermiştir. gayet imi İki beynelmilel bizde Her Neticede, türk inciri, fiat Geviyaslii de aynıdır. Eğer her iki sadece beynelmilel bulabilsek ve faydalanmasını maliyet fiatlarımızı her yet ve lara şük olan bir kâr payı temin etmekten Tettir. Amerika ve iyisi seir temin: Bu muvazi olarak olacaktır. Yalnız sürüm ei ir revizyon: de işe, fiat deşi gen ile başlamamız lâzımdır. da, yarm gözden geçirelim. Burhan ASAF ra politikası bakımından, 8terling'e, çoktan uymuş Halbuki, bizde, hele İzmir takasda, ihracat mallarımıza me yükselmesini ok gibi bir şeydir. Bu mesut üne ulak belirinciye ği, > Macar Naibi paramı ayi kağ Doktorlarımızın Kongresi (Başr 1 inci sayfada) Bu sözler şiddetle ve esaslı tedbirler yegâne tasaları İki yüz “Beynelmilel fiatlar düşürmektir. min edebildiğimiz fiatlar, milel fiatlarm hiç olmazsa dunundadır. Helin da marketing yani sürüm tımızm aracıların piyasalardaki 1933 senesinin 22 sinde iki Mesela, incirde: M. Gömböş'ün Hareketi. çok teşyi lasyona girişmişler ve malı, ba; 26 kuruşa Rakoçi'nin Evini Ziyaret. 22 EK, düşmüş ve Yeti büsbütü; bi: Mştır, Bir araya gelerek, Bunun Günün Kitabı. iş bütü ticaret şebekemizin evsafı esasen