27 Ocak 1941 Tarihli İkdam (Sabah Postası) Gazetesi Sayfa 4

27 Ocak 1941 tarihli İkdam (Sabah Postası) Gazetesi Sayfa 4

Eâdise3 Sultan Aziz Nasıl Öldürüldü? | zan: M. Sami Karayei —- | Bu seferde yeniçerilerin nizamsızlığı ve itaat- | sizliği ve devletin idaresizliği tamamile belirmişti Petro, Azak kalesini ve doğru araziyi Bir mektubun hikâyesi. Nakleden: Faik Bercmen devamlı bir suretle bu ——— — durdu. Hasretine Petrodan Me Kabartayı Ruslar bin beş Petrodan tamamile almak makz için mecbur oldu. Sıska mı, esmer Yoksa — Bana kalırsa bu Rusya, Devleti Aliyenin tamamile belirdi, bir o imi harp iş ve manevi Fransızların da bu iidiaları fakat etti, 18.15 19.30 israrla devam bizar oldukları e in ir. AA var, ne yok yıktıkları ap verdi. — Özleme yarı yarıya ve Katerinayı takdir ağı sene Komedi kısmında Kiraiık odalar kelimeleri Çarlık Rusya Devleti (Devamı var) simakta mecdü sâl Anlar ise asker ahvale vâkıf Yazan: M. Sami Karayel Sonra, Feridun Beyi etti: — Sahibi o devlete Hak tuttuğu âsan ve devlet umuru Sokullu, veliaht Ahmet Paşa, mukabele etti: — Anın bunda gelmesi iyi Getürmezsiz, anın Dedi ve sözüne devam etti: — Sultanım, sizin böyle halka Günüm re Abluka ve Sw iktısadi za ki Me pen inde şi ile harbin neti- cesi üzerinde mühim ir rol oyniyacaktır tesirli yanuslardan iaşe ve harj Yazan: Hâmit Nuri Irmak birer, 1914 - 1918 Cihan karşısında bu sebepler azlığına göre gıda kö ilerdeki ve ekseriyetle da kısme: tarlada işçileri ve #abrikalarda istihsalâtı Doğrudan telgraf çekmiştir. Fakat aksamile Asyada değildir. kuvvetli Bu iki cihangirlik, fatihlik