21 Ağustos 1936 Tarihli Kurun Gazetesi Sayfa 4

21 Ağustos 1936 tarihli Kurun Gazetesi Sayfa 4

- TE Oo — 4— KURUN 21 AĞUSTOS 1936 Hergün bir hikâye Cümlenin Sonu Vir Gul Dil kurultayı daveti inin isim m dün yi başlamıştık, bugun de- ali Coşkun (Kastamonu), ak - dine epg çe ve hayat gözü ammül slemiyeck gibi örümmeğe On beş onu tekkar rünce evvelâ ne dım. Mazi o kadar uzak ik at bu! Elimden bir ki! Maceramız nasıl er Pek Hayatım Saçları da daha Fakat bakışı © bakıştı. Gençliğimde onu severken bir . Sonra kacının yanında çalışırdı. sını bırakarak, o muallimle mı! miyorum. Belki de her ikisi, Bir öteden beriden göre, bir çok çok Ağ görmüştü. va bir çok maceralar bir hayat ve Niçin? , Benden bahsediyorlardı. et, buria nen şuydu: Bi 'a gelince, onu bırak: O talm İşte, asıl Niei bendim. Tabii ten geldim ve hiç belli o saya vdiği Eh Evet, genlğimlde ik ikimiz de birimizi ik. içinde bocalarken o, rl gün, ——— aşkımı itiraf etmemi Kırk ba gün söylediğine — söyler ayini EE kendisi na vermeğe hazır bulunuyordu. Ha; “Onu bırak: O tal biridir,, yemez... Bunun bambaşka bir Bay Münü Naci Eldeniz Bayan soy (Gaziantep), (izmir), Bay ere şara (Sivas), Fakat usturadan ziyade aşktı. 6 Bu ruh değişikliğinin âmili İM ÖZM ok İnsel (Bursa). bir gün beni tanbul), sonunu işittiğim vii mın karşısına çıkmağı ne kadar rim! ROBERT DESTEZ mi Arga ie Bay ise mir çe ir). (D yarınki sayımızda) Kumkapıda iki ev çöktü, Şimdi hatırlıyorum da kendi yaralanan yok sabah Askeri Fabrikalar Umum Müdür- , lüğünden : Klerans Terras esrarı Romanımız bugün skaikik ve biri oparatör olmak üzere üç dok. bini an ri Dil Kurultayı bir Bir sandaicı denize düşlü, boynuna ip dolandı, boğuldu ve de Asva kaldırılmış ve a EE