24 Nisan 2013 Tarihli Milli Gazete Gazetesi Sayfa 1

24 Nisan 2013 tarihli Milli Gazete Gazetesi Sayfa 1

/05 Büyük İsrail için Türkiye yi bolecekler Son dönemlerde Türkiye ve Ortadoğu'da yaşanan baş döndürücü gelişmeler ABD-İsrail merkezli yeni bir tezgâhı işaret ediyor. Yaşanan bütün bu gelişmelerin amacının İsrail'in güvenliğini sağlamak olduğunu söyleyen Saadet Partisi Genel dm Başkanı Prof. Dr. Mustafa Kamalak, “Nihai hedef İsrail devletinin kurulmasıdır. Bunun için de Türkiye'nin < -— — vwnmilligazete.comr bölünmesi lazımdır. Türkiye'yi bölmek için yapılması gereken her şey de yapılıyor” değerlendirmesinde bulundu. , ÖNCELİKLİ hedefin srairin Ortadoğu coğrafyasında. YP terör örgütünün ilah bırakma konusuna değinen Kamalak güvenliğini sağlamak ve sonrasında da büyük İsralin tesis akmaları itenen silahları kimler veriyor?” derken, Doğu ve edilmesi olduğunu söyleyen Kamalak, bu uğurda Türkiye'nin Güneydoğu'nun küresel emperyalizm için kanlı bir pazar olduğunu bölünmesi gerektiğini belirtti, Kamalak, Türkiye'yi bölmek söyledi. Kamalak, "İmralı'dan barış çıkmaz, örgütün meşru için etnik yapı ve mezhepsel farklılıkların ön plana çıkarılma” © sıçıkar" dediklerini ve şu andaki durumun da bunu doğruladığın Si başta olmak üzere her şeyin yapıldığını söyledi. Kürtler belirt. “Öcalan bebek katil mi yoksa devletin muhatabı mı?” inkâr politikasının yanlış olduğunu anlatan Kamalak, “İktidar- © diyen Saadet Partisi Genel Başkanı Kamalak, da olsaydık olaylar lara gelmezdi ki temelinde eko- terör larak anılmayacak: nomik ve eğtim sorunları var, En önemlisi oradaki insanların —— gerilla ya da özgürlük savaşçısı olarak dinine, dine, kıyafetine ve ismine müdahale var. Türkiye'nin o — anılacaktır. Herkesi tek çatı alında en fakir ileri, işsizliğin en yoğun olduğu iller neresi? Şu an toplayabilecek yegane şey İlam kara: ülkenin bölünme endişesini taşıyoruz” dedi mıdır" ifadesini kulandı. 21. ez — yı soyarak kayıplara karıştı/09 Men » Çalıştığı bankat rail protestosu/20 » Diyaloğun amacı, ılımlı İslâm/11 » Buzhokeyi maçın Yazdı, çizdi, oynuyor Dışardan akıl almayı bırakmalıyız eee « li Pa Sınır dışı zulmü SINIRDIŞI edilmek istenen Çeçen nine ve 310 için mücadele veren ledi. İMKAN “Çeçen bir babaanne iç yetim torunu hakkında verilen kararda Türkiye'yi terk etmesi, aksi halde sınırdışı edileceği ifade e onu medya ya taşınmamış olsaydı 1 inde tekrar Rusya'ya gönderileceklerdi” dedi. /10 bora ee y Türkiye'nin önde gelen mütefekkilerinden Sezai Karakoç çarpıcı açıklamalarda bulundu. İslam âlemi birlik bütünlük içinde gerçekleştirdiği olmalıdır Ama şu anda tam tersi durumdadır. Ruhlar da ista edilmektedir diyen Karakoç, “İ iddia edilen Çeçen iyor. Bunun çin öncelikle kendi kavramlarını gözden geçirmeli. Bunu yapamadığımız takdirde dev iştıkça mutlaka hayal kırıklığına uğrayacağız” dedi Karakoç, slam dünyasının çok kritik bir dönemden geçtiğinin de alını rununun Türkiye'de kalm Başka yerlerden yor” /40 ABDÜLKADİR GEYLANİ HZ. MHP Genet Bahçeli'nin, 23 6CİLT Bursa mitinginde Beylikdüzünde, Rezidans Kapalı Yüzr Spor Salonlu ve Sosyal analar le Bir aşa İleri « Metrobüse ve ES 200 mt. mesafede * Tüyap Fuar alanı 400 mt. mesafede * AVM, hastane, okula, resmi dairelere 3 dakika mesafede LÜX BASKI vuralım, öl de ölelim' sloganlarını karşılık söylediği “Onun da zamanı gek zleri hakkında Bursi Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından ruşturma başlatıldı. /09 Detayı Bilgi Müracat Eray Kaya EE m TO EZER ii — ii tüm | 106.000TUİ