4 Şubat 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

4 Şubat 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Bu “ Superinduktans,, ahizesi bir radyo makinesinden bekle. nebilen bütün evsafı haizdir. Avrupanın en büyük radyo fabrikaları tarafından inşa edil. miştir. Pastil Antiseptik KANZUK Nezle, Bronşit, Grip ve 80- guk algınlıklarından mütevellit boğaz, burun ve kulak ağrıla- rında çok tesirli pastillerdir. Hava yollarile geçen hastalık- lara karşı vikaye edici tesiri kat'idir. Her mczanede bulunur. (12802) Istanbul İthalât .. ..... .. ys. yese Gümrüğü Müdürlüğünden: Nümunesi Müdüriyetimizde mevcut iplik numarasını öl çen alâtten beş ve kumaşların metre murabbaı sıkletini öl- çen aletten de 16 tane şartnamesine tevfikan münakasa ile a- İmacaktır, Talip olanların 6-2.934 tarihine tesadüf eden Salı günü saat 14 te İstanbul İthalât Gümrüğündeki o Satınalma Komisyonuna müracaatları. (282) (o 667 Adana Belediye Riyasetinden: Belediye kimyahanesine muktazi ve müfredatı şartna- mesine bağlı listede yazılı alât ve edevatla maalicenin müba- yaası kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İhalesi Şubatm 24 üncü Cumartesi günü saat onda icra edileceğinden taliplerin o gün muayyen zamana kadar temi- nat ve teklif mektuplarile Belediye Encümenine müracaatları ilân olunur. (558) Fabrikamızın şekerleri: 1000 kilodan az olmamak şartiyle Fiatlarımız:f Fabrikada teslim şartiyle sandıkta küp şekerin kilosu 40, çuvalda kristal toz şekerin kilosu 37 kuruştur. Fabrika deposundan itibaren bütün mesarif ve sigorta ve mes'uliyet münhasiren müşteriye âittir. Nakliye fabrikamızca yapılabilir. Gönderilecek mal fabrika tarafından müşteri hesabına sigorta ettirilir. Bedelin yüzde yirmi beşi siparişle peşinen ve mütebaki yüzde yetmiş beşi ile diger mesariflar hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere siparişler derhal gönderilir. Sipariş bedelinin tamamını gönderenler için sigorta ihtiyaridir. En az beş vagon veya daha fazla mikdarda alan müşterilere tenzilât yapılır. ADRES: Eskişehir Şeker Fabrikası. Telgraf adresi: Eskişehir ŞEKER İSTANBUL VE MİLLİYET . . rfa Belediyesinden: Takriben © iki kilometre murabbar mesahei malik Urfa şehrinin şimal istikametinden gelen (o kehriz ve | cavsak sularmın şehrin münasip bir mevkiinde © yapılacak | terşih havuzlarından : geçirilerek biriktirme deposunda topla- dıktan sonra demir borular derunundan şehre ve isalesi için yaptırılması muktazi projenin şeraiti atiye dairesinde 30/ Kâ- nunusani / 934 den itibaren otuz bir gün müddetle ve kapalı | zarf usulile münakasaya konulmuştur. Ihale 3/Mart/934 gü- nü saat on beşte Urfa Belediye Encümeni huzurile icra kılma- caktır. Pilân ve projenin aşağıdaki evrakı fenniyeyi muhtevi olması lâzımdır: 1 — Esbabı mucibe raporu 2 — Tahlili fiat cetveli 3 — Boru kuturlarının hisabatı ile miktarı. 4 — Şartnamei fenni 5 — Terşih ve su havuzları taları, 6 — İsale mecrası ve güzergâh, harita ve profili. 7 — Sehir tevziatı ve şebekesi plânı, ve haritası. 8 — Tevziat şebekeleri makta tulanileri. 9 — Çeşmeler ventüs döşarj ve lüzumu olan resmi ve plânları. 10 — Bunlardan başka fennen bulunması icap eden ve müamelât itibarile yapılması lâzım gelen bilümum evrak. Teklifte bulunacak taliplerin yevmü ihaleden mukaddem yüz seksen liradan ibaret teminat muvakkate akçasını nakten veya hükümetçe muteber bir banka mektubile teklifnamesini havi mühürlü zarfı Urfa Belediye Riyasetine tevdi eylemele- ri lâzımdır. İhale bedelinin nısfı işe başladığı tarihte muteber bir ban- ka kefaletile peşinen ve nısfı diğeri de projenin Nafra ve Sıh- hiye Vekâletlerinden tastikile Belediyeye teslimi tarihinden | itibaren bir hafta zarfmda tesviye olunacaktır. & Daha fazla i tafsilat almak isteyenlerin Urfa Belediye Dairesine müraca- atları ilân olunur. (541) Antalya'da Arteziyen Kuyuları Antalya Belediye Reisliğinden: Arteziyen usuliyle Antal ya şehrine içme suyu taharrisi münakasaya çıkarılacaktır. Bu münakasa esas olmak üzere açılacak arteziyen kuyusu, bulunacak su ve bu işin sair tefer- ruatına ait iptidai teklifler aşağıdaki şartlara uygun olacak- tır. 1 — Arteziyen mesafesi şehre 25 kilometreyi geçmiye- cektir. 2 — Kuyunun sarfiyatı kuyu mevkiinde saniyede en az az 5litre olacaktır, 3 — Çıkarılacak suyun kabili şürp olduğu fennen taay- yün edecek ve mikyas derecesi en çok (10) olacaktır. 4 — Çıkan su arteziyen mahallinde müteahhidinden te- sellüm edilecektir. Ve bu müteahhit için ileride suyun şehre isalesi münakasasında hakkı tercih kabul olunacaktır. 5 — Bulunacak'su terfia ihtiyaç göstermeksizin şehre isale edilebilecek rakımda olmalıdır. 6 — Buişiçin Antalya Belediyesi Belediyeler Bankasım- dan kefalet gösterebilir. 7 — Yukarıki şartlara uygun olarak açılacak kapalı zarf usulü münakasaya iştirâk etmek isteyenlerin münakasa şera- iti sairesini tesbite medar olmak üzere Antalya Belediyesini Şubat nihayetine kadar tekliflerinden haberdar etmeleri lâzım- dır. (533) sathiyeye plânları ile muhtelif mak- eçhizenin her TRAKYA ŞEKE Eskişehir Şeker Fabrikası — isteyene Tayyare Piyangosu 16 ncı tertip 4 üncü keşide !1 Şubat 1934 tedir. Büyük ikramiye 25.000 lira Ayrıca: 10.000, 4.000, 3.000 liralık ikramiye ve 20.000 liralık mükâfat vardır. ABE ZE RE EE | DEVLET DEMİRYOLLARI İDARESİ İLANLARI | Osmaneli ile Mekece arasında yeni Cambazkaya köprüsü yerine çekileceğinden 10/2/934 Cumartesi günü saat altı- dan ve ameliyatta bir arıza zuhur etmediği takdirde 11/2/ 934 Pazar günü saat “23” e kadar bu noktada yol kesilecek- tir. Bu münasebetle: ! 1— 10 ve 11/2/934 Cumartesi ve Pazar günleri 7 ve8 No. lı katarlar İzmit - Eskişehir arasmda Pazar günü 9 ve 10 No. lı katarlar Arifiye - Bilecik arasmda işlemiyeceklerdir. 207 No. lı katarla Eskişehire gelen yolcular 1 katarla ve ak- tarma ile Haydarpaşaya devam edebileceklerdir. 2 — 10/2/934 Cumartesi günü Haydarpaşadan 2 No. kâtar hareket etmeyecek onun yerine saat 20,50 de 68 numa- ra tahtında bir yolcu katarı tahrik ve yolcular Cambazkaya aktarmadan sonra yollarıma devam ve Ankaraya 21 raddelerinde varacaklardır. Bilecik - Ankara arasmda başkaca 2 No. katar işlemiyecektir. , 3 — 10/3,/934 Cumartesi günü Ankaradan hareket eden I No. lı katar yolcuları Cambazkava köprüsünden aktarma suretile Haydarpaşaya gidece lerdir.; , 4 — Aktarma dolayısile o gün için yalnız gazete paketleri ve yolcuların ağır olmıyan ba gajları kabul ve sevkedilecek- tir. 5 sı muhterem halktan rica olunur. Fazla tafsilât için istasyonlara müracaat buyurulma" (532) > Satılık motör ve hurda eşya Biri büyük diğeri küçük olmak üzere iki hava gazi motörü ile bazı hurda demirler ve tahta parçaları satılıktır. İsteyenler idare müdüriyetine müracaat etsinler, NAM Manisa Vilâyeti Emrazı Akliye ve Asabiye Hastanesi Baş Tabipliğinden: Manisa Emrazı Akliye ve Asabiye Hastanesinde olbapts* ki keşifname ve şartname mucibince yapılacak © “9413” lira bedeli keşifli kalorifer tesisatı 17/2/934 tarihine müsadif Cu. martesi günü saat 16 da ihale edilmek üzere yirmi gün mi detle kapalı zarf usulile yeniden münakasaya © çıkarılmıştı Taliplerin münakasaya iştirak etmek için Manisa Sıhhat mü düriyetindeki Komisyonu Mahsusuna ve şeraiti öğrenme! için Manisa Emrazı Akliye ve Asabiye Hastanesi Baş Taba” betine müracaat eylemeleri ilân olunur. (537) Umumi Neşriyat ve Yazı aacılık T. A. Ş. Gazetecilik ve Matbişleri Müdürü ETEM İZZET Verem, Kalp MÜTEHASSISI Dr. Ceva satılmaktadır. İHTİRA İLÂN “ İçi boş cisimlerin sıcak vaziyeti kil verilen cisimlerden tazyik | mesi için usul ve tertibat” hakkınd? tihsal olunan 25 Nisan © 1932 tarihi 1354 numaralı ihtira beratı bu def# kii file konmak üzre ahere devrüfe”, veya icar edileceğinden talip ol Galata'da, Çinili rıhtım - Handa * bert Ferr'iye müracaatları ilân ol" (12648) Cemal Ankara Karaoğlan besinden kamı 2 i a dan eski hükmü olmadığı iL | Tunur. Taksim Kışlageçidi No: 9 ZAYI — 316 tevellütlü ileri keri 647 R FABRİKALARI Türk Anonim Şirketinden: Fabrika mızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulütoz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim fınlla Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 Şık Küp Şekerin Kilosu 39,50 kırışli. Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir. İstanbul haricindeki yerlerden yapılacak sipar işler. bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bütün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafından müşteri hesabına si> görta ettirilir. Sipariş bedelinin tamammı gönderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en az beş vagon sipariş ederek bedelinin temamını peşin ödeyenler vagon başma be$ lira tenzilâttan istifade ederler. 4 mem