23 Şubat 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

23 Şubat 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Ağrıların ve soğuk algınlığının seri ve, kafi tesirli devası, ambalaj ve komprime- lerinde GP alâmeti larikasını taşıyan ha- kiki ASPİRİNdir. İsrarla mele: zerinde 653 markasının mutlaka bulunmasına dik- kat ediniz! DEVLET DEMİRYOLLARI İDARESİ İLANLARI | İ DEVLET DEMİRYOLLARI İDARESİ İLANLARI | idaremiz için pazarlıkla satım alınacak olan dalgalı saç, kalorimetre, ( elektrikli teklid fırını, Kaol ve kaba üstü- beç, bez hortum gibi 17 kalem ( muhtelif eşyanm 28-2-34 çar şamba günü saat 11 de pazarlığı (yapılacaktır. İsteyenlerin mezkür saatte mağazaya müracaatla tahriren (teklife bu- lunmaları ve mağaza dahilinde (asılı listede (X) işaretli mal zeme için nümune getirilmesi ve nümunesiz tekliflerin kbul edilmiyeceği ilân olunur. (865) Denizyolları İŞLETMESİ Acenteleri : Karaköy Kö; Tel, 42362 — Sirkeci Mühürdarınde Han Tel. 22740 Ayvalık yolu SEYYAR vapuru24 Şubat CUMARTESİ 18 de Sirkeci rıhtımından kalkacaktır. » (887) Mersin yolu ÇANAKKALE vapuru 25 Şubat PAZAR onda Sirkeci rıhtımından kalkacak. Gidişte Çanakkale, İzmir, Küllük, Bod- rum, Rodos, Marmaris, Dalyan, Fethiye, Kalkan, Kaş, Finike, Antalya, Alanya, Mersin'e. Dö- nüşte bunlara ilâveten Taşucu, Anamur, Kuşadası, Geliboluya yöravaraktır, (268) Dr. Nuri Fehmi Göz Hekimi Cağaloğlu Süreyya Bey apart. sz Era kadar, Telefon 23212 633 2 üncü kolordu ilânları M.M.V.SA.AL. KOM. dan: Hava ihtiyacı için muhtelif cins boya, vernik, ve üstübeç kapalı zarfla münakasaya kon muştur. Şartnamesini görmek isteyenlerin hergün öğleden sonra ve münakasaya iştirak edeceklerin 3-3-934 cumarte - si günü saat 10,30 da teklif ve teminat mektuplarile An - karada M.M.V.SA. AL. Ko- misyonuna müracaatları. (3476) (620) 817 Umumi Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET sma beşlira tenzilâttan istifade ederler. Adres : İstanbul MILLIYET CUMA 23 . yes © e Umumi Müdüriyetinden: Bankamız ve müessesati Muhasebe servislerinde is- tihdam edilmek üzere imtihan ile on iki memur alma- caktır, İmtihana iştirâk için lâakal Lise mezunu bulun- mak ve Aş'cerlik hizmetini ifa etmiş olmak ve otuz yaşı- nı mütecaviz bulunmamak şarttır. Kabul edilecek memurlara tahsis edilecek maaş asgari 80 liradan iptidar eder. Aynı derecede muvaf- fak olanlar arasında Âli mektep mezunlarile Banka ve sair müessesatta tecrübe görmüş olanlar ve ecnebi lisan- lardan bir veya ikisine vakıf (olanlar tercih ve bu evsafı haiz olanlara iktidarları nisbetinde maaş tahsis edilecek- tir. İmtihan 20 Mart 934 Salı saat dokuzda Ankara ve İstanbulda aynı zamanda icra edileceğinden talin olanla- rm imtihan programımı ve sair sartları anlamak ve isim- lerini kayıt ettirmek üzere nihayet 17 Mart 934 aksa- mma kadar Ankara'da Umumi Müdürlüğün memurin subesine ve İstanbul'da Galata'daki Bankamız Şubesine (821) wiiraenatları ilân ehir, l ISTANBUL BELEDİYESİ İLANLARI | Tophanede kâin Kılıç Ali paşa medresesi pazarlıkla kiraya verilecektir. Talip olanlar şeraiti anlamak üzere leva- zım müdürlüğüne, pazarlığa virmek için de 54 liralık temi- nat makbuz veya mektubu ile 26-2-934 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat etmelidirler. (764) Çırçır yangın yerinde Manisalı Mehmetpaşa mahal- lesinde sandıkçılar sokağında Belediye malı 8,20 metre mu rabba arsa satılmak üzere temdiden müzayedeye konulmuş tur. Talip olanlar şeraiti anlamak (üzere Levazım Müdürlü ğüne, müzayedeye girmek için de 5 liralık teminat makbuz veya mektubu ile 26-2-934 pazartesi günü saat on beşe kadar Encümene müracaat etmelidirler. (829) Daimi Türk Anonim Şirketinden: Fabri kamızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim Çırıl Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 Sanlı Küp Şekerin Kilosu 39,50 Kunıştır.£ Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon baş ıma beş lira indirilir. Istanbul haricindeki yerlerden yapılacak siparişler roule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bütün masraflar ve mes'uliyet müsteriye aittir. hesabına sigorta ettirilir, Sipariş bedelinin tamamını gönderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en az beş va gon sipariş ederek 'da Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Han. No. 40-30. Telgraf adresi tanbul Şeker, Telefon: No. 24470. HEYETİ UMUMİYE DAVETİ Esas niz izin 45 inci maddesine tevfikan alelide hissedarlar heyeti umumiyesi 22 Mart 1934 perşembe güü saat on beşte Ankarada Bankamız Merkezinde içtima edeceğinden Muhterem hissedarların muayyen. gün ve saati? bu içtimada hazır bulunmaları rica olunur. Esas nizamnamemizin 49 uncu maddesi mucibince gerek asaleten gerek VE kâleten 50 hisseye malik olan hissedarlar heyeti umumiyeye iştirak edebilir. Ancak vekillerin de şahsen histedar ve rey sahibi olmaları İlzımdir. Hiss8* darlar hamil oldukları hisse senetlerinin miktar ve numaralarını gösteren bir ot veli ve mezkür nizamnamenin 50 inci maddesi hükmüne teb'an hissedarlardan birini tevkil suretile heyeti umumiyeye iştirak edecek olanlar dahi mevzulahs cet velden başka merkezi idare ve şubelerimizden alabilecekleri vekâletnameyi içtima gününden bir hafta evvel şubelerimize vereceklerdir. Ruznamei müzakerat bilâhara ilin edilecektir. 1080 Münakasa llânı Nafıa Vekâleti Ankara Şehri İçme Suyu Komisyonundan: Ankara Şehri su isale işleri için font su borusu, hususi parçalar ve su saatleri mübayaası kapalı zarf usulile (24-12- 933 tarihindenitibaren iki ay müddetle münakasaya ko- nulmuştur. Münakasa 24-2.934 tarihinde saat 15 te Ankara'da İş Hanının dördüncü katında İçme Suyu Komisyonu Dairei mahsusasında icra kılmacaktır. Taliplerin aranılan vesaik ve muvakkat teminat bu hususta şartnamede izahedilen tarz ve mıktarda olacaktır. Talipler bu husustaki şartnameleri Ko- misyondan 2 Lira bedel mukabilinde alabilirler. (7132) İnhisarlar U. Müdürlüğünden A.— (5000) kilo yerli malı Demir Tel : 28-2-934 çar- şamba günü saat 15. B.— (2000) adet Bayi Levhası : 5-3-934 pazartesi gü- nü saat 15. C— (7000) kilo Siklop Oo Çenberi ve (250) kilo Rap- tiye : 12-3-934 Pazartesi günü saat (14). D.— (6000) — Bandrol Kâğıdı : 12.3.934 Pazartesi günü saat (15). | Satım alınacak bu dört kalem levazımı vermek isteyen lerin nümune ve şartnameleri gördükten sonra pazarlığına iş- #râk edebilmek üzere her birinin hizasında gösterilen gün ve saatte (95 7,5) teminat akçelerile beraber Galata'da Alım, Satım Komisyonuna müracaatları. (809) Istanbul Üniversite MübayaatKomisyonundan: 7 1 — Fen Fakültesine bağlı Beyazıtta Eczacı mekte- bindeki inşaat ve tadilât toptan aleni münakasaya vaz edil- miştir. 1 2 — Mezkür inşaata talip müteahhitlerin asgari (5000) lira kıymetinde * bir binayı -muvaffakiyetle ikmal ve teslim etmiş olması lâzımdır. j 3 — Talipler Istanbul Universitesi Mimarlığına mü“ racaatla ehliyetlerini gösterir evraklarmı tetkik ettirecek- ör. Alacakları vesaiki Kâtibi Umumiliğe isaret ettirdikten sonra bu işe ait mukavelename, Sortname, İâhika ve projesini tetkik etmek ve suretlerini istinsah etmek üzere her gün Mü- bayaat Komisyon kitabetine müracaat edeceklerdir. 4 — Talipler kendi teklif edecekleri fiatın yüzde 7,5 “u nisbetinde teminat muvakkateleri ile birlikte ihale günü olan 18 Mart 934 Pazar günü saat 14te Universite Mübayaat Komisyonunda hazır bulunacaklardır. (855) i Antalya Belediye Riyasetinden: 1 — Bedeli keşfi (9778) lira olan Antalya'da inşa edi- lecek halk pazarı binası şartnamei fenni, şartnamei umumi ve münakasa şartnamesi evrakı keşfiye ve projesi mucibince 15-2-934 tarihinden 7-3-934 Çarşamba günü saat 16 yaka dar 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya ko- nulmuştur. 2 — Münakasaya iştirak edecek zevatın yevmi mez kürda bedeli keşfin yüzde yedi buçuğu olan (733) lira 35 kuruş muvakkat teminat mektubile Antalya Belediye Riyas€ tine müracaat etmeleri. si 3 — Ihale6ll numaralıihalât kanununun maddei mah- susasma göre icra edilecektir. € 4 — Taliplerin bu işi yapabileceğine dair münakasa şartnamesinde yazılı evsafı haiz olması şarttır. 5 — Evrakı keşfiye ve proje ve şartname Antalya Be“ lediyesinden beş lira mukabilinde alınabilir. 6 — Taliplerin Antalya Belediyesine müracaatları. 1046 bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı ha- , Gönderilecek mal şirket tarafmdan müşteri bedelinin temammı peşin ödeyenler vagon ba- 645