24 Ocak 2013 Tarihli Radikal Gazetesi Sayfa 1

24 Ocak 2013 tarihli Radikal Gazetesi Sayfa 1

Çözüm süreci devam edecek Başbakan, partisinin Doğu teşki- latlarına çözüm konusunda iyim- ser olduğu mesajını verdi. Erdo- Şan'ın “Süreci sonuca ulaştırmak- ta kararlıyız" dediği öğrenildi. SI2 Dünyanın en büyük i havalimanı İstanbul'a yapılacak 150 milyon yolcu ka- pasiteli yeni havalima- nıiçin 3 Mayıs'ta ihale- MECLİS'TE ANADİLDE ye çıkılacak. Projenin SAVUNMA MUHAREBESİ! Paris zanlısı için maliyeti 7 milyar euro- Anadilde savunma hakkına ilişkin tasarının görüşmeleri gergin 6 kritik soru yu bulacak. S22 başladi. Vekiller birbirlerinin üzerine yürüdü, yumruklar sıkıldı. 514 Hakkı Özdal'ın analizi S13 no : İ 24. 2013 « PERSEMBE (4 : < Fiyat75Kr wwwradıkalcomir ) Lİ ) 1 - Ok Küllerinden doğacak Galatasaray Üniversitesi'nin 142 yıllık binasında önceki gün saat 19.00'da başlayan yangını 110 itfai- yeci, 47 araç ve 2 gemi gece yarısı söndürebildi. Hasar 20 milyon TL. Camia ayakta: Aynen yapacağız. Yangın Galatasaray camiasını ayağa Kaldırdı. Vakıf yöneti- mi, “Binanın mülkiyeti 5 bizim" dedi. Vali ve belediye baş- kanına göre itfaiye hatasız. Vakıf yönetimi de "Yangın dedektörü ve alarm var" dedi. ii Bina üç kez tutuştu: * Yönetimin açık- İlkini güvenlik sön- , laması çok netti: i. Tekrar tutuşunca * Buraya kimse otel yapa- itfaiye geldi, aynı şey maz. Yapılacak ve yine | yineyaşandı. okul binası olacak. Vakıf, en az 20 mil- yon liralık hasarın Uzman gözüyle: Ta- rihi binada yanmaz Kablolar çelik borudan 10 milyonunu karsılaya- gecmeli, demir buat cak, Kalanı dernekler ve Kullanılmalıydı. Kulüpten gelecek. : Uzmanlara göre her Kültür Bakanı “7 odada söndürme Günay da “Aynen cihazı olmalı, alarm İ korunacak"derken, sistemi dışarıdan takip İl öğrencilerfonkurup edilebilmeliydi. ii kampanya başlattı. CEM ERCİYES 535 Enis Tayman'ın haberi 506 ER NN 919008!