30 Ekim 1942 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

30 Ekim 1942 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

€ G ; ON POSTA Ve Bütün Ağrıları Derhal Keser. İcabında Günde 3 kaşe Alınabilir. İsim ve Markaya Dikkat. Teşvikiyede Satılık Arsa Teşvikiye Emlâk Caddesi üzerinde her türlü bina yapmağa müssid iki arsa satılıyor Emiâ« ve Eyiam Bankasından Yeri Kıymeti m Teminata 309 Teşvikiye » Harbiye 21305.— 1m Vali konağı o mahal. ei Bostan ve Em. Kik cadüeleri eski! 8/4. yeni 23 muma. rah arsa, Teşvikiye - Yarbiye “ali konağı mahal. «si Bostan ve Em. Mik caddeleri (eski 4/8, yeni 27 rah arsa, İzahatı yukurda yazılı gayrimenkuller peşin para ile ve açık arlırma usfile sabılacairtar. İlale 11/11/1942 Çarşamba günü saai 14 de Bankamız İstanbul Şubesi Satış komisyonu huzurunda yapılıcak ve en yüksek bedel merkeze bildirilecek ve haddi lâyık görüldüğü taklide Maliye Vekâletinden / istiran edilerek muvafakat cevabı alındıklan sonra kat'i ihalesi yapılacaklır. Satış esnasında verilen bedel mukadder kıymeti geç'iği takdirde teminat aleçesi derhal arttırılmıyarak ihale kimin uhdesine İcra odilime aradaki fark ondan tahsil eöflecelitir. Mümyedeye İştirak edeceklerin mukadder kıymetin yüzde onu nisbetinde teminat yatırmaları lârimdir, İsteklilerin teminat akçesi, nüfüs terkeresi ve üş aded folografla birlik'e bildirilen çün ve samfe kadar Şubemiz Emlâk Ser vine müracaat eimeleri mercudur. (526) —————————————— ıı nn Kas No, 3133.— Lir 20.130.— Lira 013— Lima sr Mi numa. NEZLE - GRİP - BAŞ - DİŞ ve bütün ağrıları derhal keser. Her eczaneden arayınız Devlet deniz yolları umum müdürlüğünden: Müteimidlerle dul ve yetimlerin ekmek karneleri öevzi edileceğinden alika. darların 30 İlkteşrin ve 1 İkinciteşrin 942 günleri Zat İşleri müdürlüğüne mü. racant eâmeleri, | (895) Türkiye Cümhuriyeti ZiRAAT BANKASI Kuruluş tarihi: 1488 Sermayesi: 100.000.000 Türk Lirası Şube ve ajans adedi: 165 Zirai ve Kcari her nevi banka muameleleri PARA BiRiKTİRCNLERE 28.800 LİRA iKRAMiYE VERİYOR ZGral Bankasında kumbaralı ve ihbarın tasarruf | hesablarında en ax 50 Tirası bulunanlara senede 4 defa çekilerek kur'a üç aşağıda, plâna göre iramiye dağıllacaktır. 4 Aded 1,000 Liralık 4,000 Lira 4 » 500 » 2,000 » 4 » 250 » 1,000 » 40 » 100 » 4,000 » 100 » 50 » 5,000 » 120 » 40 » 4,800 » 160 » 20 » 3,200 » Düdemi: Hesablarınızdalıi paralar bir sene çinde S0 Uradan aşağı düsmiyenlere ikramiye çıtı takdirle $ 20 farlasile verilecektir, Kuraları senede 4 defa, VI Mart 11 Haziran, Ti Eylâ) 11 Birinsl Küsen tarihlerinde çekilecektir. Bulgar takımı dün ilk maçın- | da Beşiktaşa 2-0 yenildi (Baş tarafi 3/1 dej avantaja malik olmiyan Beşiktaş bir gol yediği takdirde düşeceği zorluğun büyüklüğünü hissettiği Için anlarda önliyebilmek İçin gayretini azami dereceye çikardı ve ancak bu sayede mağlöbiyetten kurtulup İ büsbütün gelib bir vaziyete girdi. Vecdinin sağdan yaptığı bir hücum İda topu ortalaması, Leviski mü. dafan kattınin kalesini tamamen boş birakması gene Şerefe yaradı ve Şeref 15 inci dakikada yakala - dığı bu firsatı beba etmeden laki. mma İkinci güzel sayıyı kazan - dırdı. Leviski takımı biç beklemediği anlarda yediği 2 gol İle oyundeki akibetini iyice anladığı Için mev - cwd olan bütün hünerlerini ortaya döktü, fakat İstanbul şampiyonu Beşiktaş kalesine bir tek sayı yapa. madan sahayı 2.0 mağlâb olarak terketti, Ti ün oyunu o bakkında şöyle bir yapmak yerinde olur: Bir İki istisnesile takım çok gençtir. Hızlı ve atletik oynuyor. Antrenör tarafından verilen talimatı tatbikte Mig İcusur etmedi, yani adama adam tarzinda oynuyor, 90 dakikalik o - yan İçinde iki taraf da sinir içinde idi, yani lüzumsuz sertlik gösteril di. Leviski taktmı dünkü maçında talihsizdi. Levlski: Aldef . Zografof, Pet - kof . Görgiyef, Radef, Stambolyef (takim kaptanı) - Svetkof, Spasof, Laskof, Biakopof, Slmeavof. Bisildaş: M Ak . Yavuz, Hris: to » Salm, Ömer, Hüseyin . Sabri, Halis, Hakkı, Şeref; Şükrü, Hakem: Şazi Tezcan, Veya o Resmi dairelerin veya © hükümde lerde nesredilecek İlânları, bir Hmtet matbuatinin Türk Basın Birl Resmi Şirketin mevzuu iştigali: doğruya, Türk Basın Birl Tasfişe halindeki bir srkele veya resmi fanların dairelerinin malümat ağan değişliilmek suretile meşrine İstanbul Ankara caddesi 80 Türk Basın Birl! ne göndermelidirleğ fabrikası makinisti Bay Yakuba İ ğa başlamıştı. Bu maçta büyük bir! hiç durup eksilmiyen hücumları ilk! Bilümum Resmi Dairelere Müessesat ve Teşekküllere tevdi edilmekte idi, Bu limitet şirket elyevm bali üastiyededir. Bu defn yeniden teşekkül eden ve bütün Türk Resmi dağre veya o bükümdeki dairelerin ve müemeselerin deari mahi, yelip olmayan ilnlarının şapela ve mecnualardı vesiir İlân yamlan yer. ierde neşri için kabul ve nesir vasılalarına sevkedip neşirierine lavassut'ur. Diye yatılı bulunduğundan bundan böyle resmi daireler ilanlarını doğrudan Resmi ilânlar şirketi we göndermeleri lâzımdır Bu yeni şi'ket bütün resmi Ilânları bir intizam dihilinde ve İeaihemi müddetleri sartmda ve günü gününe İstenen o her gneslede neştini temin etmekle olduğu gibi hasılatının © 75 İni de Hasım Birliği yırdım teşkililna vermektedir. Binaemaleyh resmi dülreler, Hünlarını döledölüeri bislin büyük ve günde Fa siyasi çizetelerie meşreğerek her yerde herkes tarafindan temin edebiimek için de Toğrudan doğruya ve yalnır Resmi ilânlar şirketi Çifte silindirli ve 99 beygir kuvvetinde bir buhar makinesi satı. liktir. Talib olanların Dilli kazasında Çandırlı nahiyesinde Ünan Her yemekten sonra günde 3 defa muntazaman dişlerinizi fırçalayınız TİYATROLAR ) | İstanbul Belediyesi Şehir Tiyatroları Bu akşam saat 2080 da | Dram Kısmı kış Masarı İ b Komedi kısın YALANCI “ Yazan: Carle Goldoni Yaman; Shâkespeğre Cumarlesi ve Pazar günleri 1520 da matine Öksürük ve Bronşit TURAL Komprimeleri derhal geçirir. KUTUSU 35 KURUŞTUR. Hendek İcra Memurluğundan: Hasan Maki İbrahime temliken dört İyüz lira Masına borçlu Hendeğin Tuzak köyünden Yaşiik ve Mehmed Ihlamurun meskür köydeki 15/16 Ne, kı gayri imen- küllerdeki hisseleri haciz edilmiş oldu. Kundan icra ve Mis kanumunun 103 ün. İcü madde mucibince daveiiye maka. mama kaim olmak üsere keyfiyet kendi. lerine mezdkür gayri menkullerdeki his. selerinin de 23/11/43 de 42 de İc) Saçınız dökülüyorsa, başınızda kepek varsa? MAJ:K SAÇ EKSİRİ Kullanınız. Tesirini derhal görürsünüz. Üniversite A. E. P. Komisyonundan: Tp Fakültesi 3 üncü iç ve 1 inci diş haslalıdar kliniklerine ahnacak 2304.90 ra muhammen bedelli emase haslane levazmı 2/X1/947 Pazartesi günü «aa! 15 de rektörlükle pazarlıkla İhale edilecektir, İstekliler 369 İlralık teminat makbezlarile gelmeleri, Liş'e ve gariname rektörlükle görülür, (030) hükümdeki yi müessesi ve ieşekküllerin gasele. girket tarafından kabal ve gazetelere alâkadar olduğu iği ve Ortakları ilânlar iği ve Ortakları diker türedi mutavassıtları gönderilen ve muvafakatlar: haricinde, o gazete asetik edildiği öğrenilmektedir. T, İŞ BANKASI K, TASARRUF HESARLARI £ İkinek eşrin Keşidesine ayrılan ikramiyeler 1 adet 1060 Hirahık . SW 3 20 » © > 3: *5 okunmasını mumaralı Kaya hanmdakl iği ve Ortakları Teletan: 21025 Son Posta Matbaa Neşriyat o Müdürü: M. Sami Karayel müracaatları, İ SAHIBİ: A. Ekrem UŞAKLIGIL