18 Şubat 1944 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 4

18 Şubat 1944 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 4

Şapka fiatları nasıl artar ? — Bu şapkalar Smmiyi re ün yüz İsmet Hulüsi İMSET uyucularımızın dlek voşikâyatleri ve havuzların önüne yolda yürümek adeta burası bir çamur deryası. kesen caddelerinden biri, © etmemi söyledi, Maçka hattı ran okuyucumuzun e de çu: yarım saat kadar Maçka beklediğim olür. Bittabi bu gelen tramvaylara da memur. geldi. oVaziyeli tramvay o Cereyan gelmeyen güç belâ şekerimi Sokak: Bu akk DANMEK dikkat nazarımın de şu: ediyorum. — 30/1/944 gecesindenberi o Hacıhasan mahallesinin Kıyak evlere elektrik cereyanı ye müteaddid m Gezi mean al elek AKTÖR VE SAN'AT san'atkâr mıdır? Müellifin Sai veri en ve san'at Yazan: Kemal Emin Bara “Hukukçu gözü ile MUNUMMNMMMMNNMNNNl Sahkıkalılar | fşkia sözlerin kıymeti ULANUNNMNUKIN) Avukat Ensarioğlu H. Celâl Yardımcı Nakleden: Nuriye ve İsmini hatırlayamadığım bir tarif etmişti. başlar.. Li vardır. keçmadı. ii eli Beni Karşılıksız. Böyle birdenbire ir bu çeş ortaya Gidek selelerinde Don — Benimle hiç konuşmıyacak mısın? — Neye yarar? Demek ister gibi o irmedim. «Kimbilir? Diyordum,.. Belki de çob Bir konuştuğu için 5d ldiyöe arkadaş sayarak > yalla — Sözler ortadan kalkınca Dik Artık küçük bir ormanda sık sık bu elim her geleni bende bir fikri sabit | haline — Esas kalır... Vecdi Köstem: — im pek zerin bir şey? kaideler çalışacak Bahsimiz; ri Şeye tablatin, mahküm. gitmemeğe kalbimde bir kin,.. Bir nefret uyan- verdi vaziyetine Uzaktan yi GN en Fakat ipi sözleri yen müdafaa hepimizde bir oynuyordu.. esbap ve avamilin Cezadan aslâ pi bir mi? mahkemelik dodleğii bee "yel lay aslına ermek istedik. Israr Z Ey ze bir Türkçe ile bük âdeta felerinde Çok nağlanmadan anlatmağa eme Sanki bütün öm yapmanıştı!. Yaşlı bırakmamak da ayaı adamla fiat yer almahdır. telkini Etraftan mütalealar yağmağa e içinde ayni kötü — Ne yapsi... , ve ane tutak — Sevimli mahlükt,.. ötürü insanların di dinlemekten bu kapı sabıkalı husus Vecdi, bu lakırdı sağnak altında Yoksa aşk- neye yararlar Bize ümid ve hayal eee sonra bir yek rine altında KARIŞ DÜ CARIŞ DÜNYASI Hemen kek sa umumi ve- beni seyrediyordu. Bir müddet sonra Haftalık büyük fikir alâkadar eden SENDEN Çılaran: A. Kamdi Başor 3 üncü sayısı bugün çıktı " Müvezzilerden isteyiniz köylü mahkemelerinin sınıfına intikal eşyamı O zaman Hstice duma