30 Mayıs 1944 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 6

30 Mayıs 1944 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 6

inkişaf ediyor. Ancak hususi inşcat sahipleri çimento bulama- dıklcrından yaz devam edemiyorlar Ayn (Hususi) — Yer da yeniden hayli * inşaat husust inşaat sahipleri yan bir inşaatlarını durdurmuşlar ve rını taşıyan Selimiye müştemilâtından Hacı muhtelif tarihlerde bildirmiştim. hırsızları meydana dan çingene Osman Merdin ve Salomon, Mulz dikleri tesbit edilmiş ve bura ve alanlar YEL buraya ve derhal tevkif ear Develide bu yıl mahsul bol olacak len yeni in Hilmi isme, vazifesine Sai ar, i, kasabanın bir amış, süprüntü. attı lâzım gelenlere temizlik için . Şimdi verilen emir üzerine bütün göp Yeni kaymakamımız, yiyecek, satan bütün esnafa beyaz mi Eski kaymakam Hikmet, Arar, geçen Pazartesi günü Karabiga iskelesinde Su şehrinde bir kız kaçırma hâdisesi Sivas (Hususi) — Su şehri Kütamı yünden o Dursun yaşlarında Sami; yakalanmış ve Adliyeye Kr 1 toprak ofisinde Kay a açığı 9 rüldü ve hesabatının tetkik neticesi hububat açığı olduğu ve karakol binasile muhtelif Elâzığda bir cinayet ve öldürüldükten 80ı cesedi parça parça lee. muhtelif yerlere atıldı (Hususi) — Elâzığ, çok feci bir cinayet oğlu Abbas, SPOR: Tayyar güreş müsabakaları Taksilerde mezarlıkların ıskatcılar; ün bir mektup yazmış. ediyor: lere gelince; HİKAYE: Sayfiyeye giden adam rezil olacaktım. veya arkadaşlarımdan günkü, bu takdirde, ve vazifemden sen hatırıma Harpten evvelki günlerde: Muazzam pro jeler ribe'nin sekiz kilometre Gi yerden başlayacak ve Tanca mıntakasında nihaş boyu otuz iki kilometre tu derin yeri kemeri altmış beş at toprak tabakası deniz nehri vadisinden işler demir. otomobiller için derinleştirecek da istifade saatlik me- le ve şartsız giltere me le a sonradan tünelin Muammer Alatu meyva ıslah istasyonu istasyonun, yapan bir telsiz memuru İstanbul telsiz telgraf memurlarından Hay- ımandanberi inek mü 4 gübreleme fenni işleri bizzat