24 Haziran 1944 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 4

24 Haziran 1944 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 4

Ayıp ilânlar Malı ne malsa alanlarda. Velhasıl hepimizde... İsmet Hulüsi İMSET (aus). 51446 . şiirleri Hikmet Şinası Onal'ın Böğaziçi hakkındaki şiirleri toplamak suretiyle hazırladığı eser Yazan: Halit Fahri Ozansoy landığını ayı suları bir mehtaph geceyi ve ucuza mal miş bir takım tinalı basılmış kitapları sevindiriyor. yahut Yahya Kemalden: Maamafi, düşündükçe, kendi © ma bir teselli duyuyordum: — biraz müstei ki, — Hadi, bakalım. Gidiyorsunuz. Dedi. ba se: taben, — Ne Al aslan dim altında kalına hürmet havalesini. sini birden derle, toparla.. -vermutad.. Zarete,. Bu gece başımıza Kıs bas —, smlar... © Diye emirler veriyordu. — Vallahi, ömürsün baba... 70 Üzerinde R TAYYARELER Kral ailesinin huzur emniyeti için bir mesele - Uşak amma gündüz çok hop verdikleri mese genç erkek de Prenses — hanimefendiyi tanıyor ile birlikte ni temsil — Hayir âma bizimkiler — Ha sahi, bizim evin küçük hanımı — Sizinkiler mi1? daha evvel bir evdz çalış ni çer Güzel bir küçük hanım vardı. — Güzel miydi? — Güzeldi, hem çok güzeldi. — Yat!!! Odasına girer çikar mıydı — Ne iyi, ben de hizmetçiyim! — Ne iyi! — Nasıl size epey maaş ve Kraliçe bütü tâbidirler, de de yeni yaptılar. Harp Dünyasından Resimler — Beni olsa kaçarım. — Kaçar mısınız? — Kaçarım ya! Birbirine sokuluyor gibiydiler. söyleniyordu. — Pezevenk hikâyesini bilir misin?, Dedi. Sonra, ellerini boru gibi ağ- Avaz çıktığı kadar, (U- ...) iye bir nâra at. Tabtidir 4 nârayı işitenler, dük- dışarı fırlamış. Ne oluyor diye, id andairma, Rasim Bey çıktığımız zaman, artık Bittiği 20” — Baba!. Herift döğeceğine, keşki. de öyle bağırsaydın. — zaptiye rast ger