10 Ağustos 1944 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

10 Ağustos 1944 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

Almanyada suikastcilerden 7 kişi idam edildi İç kuvvetler komutanı Himlerin Gray in yaralandığı hakkında da: hober geldi asılmışlardır. Mücrimler, Günün siyasi hareketleri Yazan: Selim hararetli bir Londra, 9 tarafından mükâfat eylemiştir. Ayni ajans, sabık Ajans, suikastten sonra intihar te bulunmuş olan General Goebelles'i Bulgar Başvekili esl b talyada son g muharebe vaziyeti Von Papen Berline vardı Romanyanın mümessilleri istifa ettiler Roma 10 (A.A) — Vatikandaki siyasi ve nup meze in kavsini Antonesco hükümetine istemediğinden dolayı Ya RED Eski faşistlerden 300 âyan âzası mahkemeye verilmiş 9 YUM) bu da 51 bin liralık Paris meydan muharebesi Müttefikler iki köldan Faransiz Selim Gl Azzişü Ema de Komiserine suikast Rusyadaki esirlerini serbest “bırakmak alınan bir İcra Vekilleri heyeti dün toplandı bu “ talep etmiştir. eş İstilâ cephesi RA ma Gr Moskovada karargâhı Başvekiline - Fransada 150 tozdan aşağı motü lerin Akdenize çıkmalarına müsaade edilecek General Franko rejimine karşıda bir EŞ an hava subayları İngilterede staj Suret » Çörgül üçüncü de Harp içinde 500 Al Bulgaristan sulh fa cephesine (Baş tarafı 1 inci sayfada) yi Sırtlan anlamazsa Masura rağ OO (Baş tarafı 1 inci sayfada) kanlılıkla rolünü tarif ediyormuş Atinada kurla dizilen Almanlar Uçan bomba merkezlerine hücum , — Hava her halde Romanya, büyük etmek cesari la müdafaa edilemez SOKAK MUHAREBELERİ Almanları ve bunlara