15 Ağustos 1944 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

15 Ağustos 1944 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

İzmir Fuarı Başvekil namına Ticaret Vekili tarafından açılacak Balkanların da yeni sahne olması Romada Mareşal Tito ile Çörçil arasında görüşmelerden mana çıkarılıyor 4 (A.A) — Sunday diplomatik muhabiri e Mister Çörçil İtalyada © Müttefiklerin mühim bir kararı Yazan: Selim ise bir emri altında isyan oyunu mu bir ticaret müddetince fırsat düşerse, geleceğini vadetmiştir. İngiltere büyük kuvvetlere Japonlara yüklenecekmiş! 14 (A.A) — Tas İngiltereden miktarda ilâç Ve LONDRANIN MÜTALAASI A.) — Tas Ajans Selim Emaç Harp 1944 yılı bitecek ! Bir İngiliz gazetesinin anketine alm şahsiyetlerin verdiği cevaplar Adalar telefon hattı bozuldu Adalara Ruslar Doğu Prusya hududunda mühim bir şehir işgal ettiler Moskova, 14 (A.A) — eden Burgaz ile mamıştır. Hat bugün tamir edilecektir. ros adasına bir Yunan baskını İngiliz © muharrirlerinden Fakat Edirnede 40 bin hariciye nazırı M. olarak vi etmek harblu 78 Sonteğrii vi ediyo- ederse Çe- tam Bir fikir edinmek İçin 1000 Kurban... inci sayfada) Köprülü halen ediyorum. - Vansittardın Silâhla beklenen Bu sabahki sis iii” bir Alman kafilesi de 4 dün için vilâyete . müracaatta esaslı bu şekilde müracaat göstereceği edeceklerine dair birer taahhütna- Rezzan Yalman'ın tercümesi REBEKA 4 üncü Basımı Çıktı. 150 Kr. MARİ ANTUANET İkinci: Basım: Çıktı. 200 Kr. 350 kişilik dördüncü dün akşamki Sirkeci - ekspresile memleketimizi Gidenlerden 190 i erkek reisi Sir yekdiğerine yaklaşmış nin esassız olduğunu Meselenin müteakip Ekrem Uşaklıgil F