2 Nisan 1949 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 4

2 Nisan 1949 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 4

Profesör Aysoy'un yazılarından doğan münakaşa Radiyestezi ile hastalık teşhis edilemez Profesör Samuel Aysoyun Sentonizatör âleti misbet ilim çerçevesine sığmaz Veteriner a ni yazılıp, bir mi el eşredilen ” hakkinda iki ati. Sa yer Şer kemerler "her land BE birçok münakaşalara sebeb olmuştur. Bu arada dokter Saip Ali Toygarlı, sayın profesöre cevap ver- mek lüzumunu hissettiğini bildirerek iki yazi göndermiştir. Bu yarıları da aynen yoruz, Yazan: Dr. Saip Ali TOYGARLI Tarihi Büyük Roman Büyük kahramanlıklar destanı : 5 Osmanlı ordularının Çdihan ) döküntüleri üzerine akın (ERMENİ DERBENDİ) MUHAREBESİ harp menkıbeleri Yazan: Hulüsi Milli Eğitim Bakanlığından: Ankara Evkaf apart- öğretim merkez satın ktup, veya makbuzunun, edip, ie iyi bir şe. birlikte vel spike başkanlığına ası lâzımdır 6 — Postada vâki olacak Gill Bi ai 3969 Manganez Cevheri Satın Alınacak Türkiye Demir ve Çelik Fabrikaları Müessesesi Müdürlüğünden: Şartnamesine göre ton Manganez cevheri açık eksiltme suretiyle satın alınacaktır. Şartname İK limiri Sümerbank Satınalmadan, An- kara'da İrtibat memurluğundan, Karabük'te Müessese Ticaret Şefliğinden alınabilir. iltme 11 Nisan 1949 Pazartesi günü saat 16 da Ki: rabük'te — üessese Satinalma Komisyonunda amları li gün ve saatte muvakkat teminatla- ii bulunmaları ilan mir. yapıp yapmamakta ve dilediği- ve eksiltme kanununa tâbi de- SULTAN # Al seyreyle Yeşilköy ha Yazan: BE - SE — Sonra konağa durup dururken e nasıl kalkışsın. Bilirsin eçhul kimseleri buraya sok SHEN samsn cene ex