14 Şubat 1950 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

14 Şubat 1950 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

Uenşlsin h Amerika milli güvenliği için yn © yardım Asyada kat'i tedbirler alıyor”. vu Olağanüstü bir durum halinde Japonyadaki Amerikan donanma kuvvetlerinin komutasını ele alması için Mc. Arthur'e yetki verildi Uzakdoğudaki teftiş seyahatinden dönen Amerikan yüksek komuta heyeti, Asyadaki komünist ilerleyişi hakkında, Trumana gizli bir rapor verdiler İngiliz, Amerikan donanmaları Pasifikte manevra bir İngrid seçim mücadelesi çok çetin olacak Muhafazakârlar seçim yi bir is iyorlar çeteci -“ Einsteln, topyekün Imhaya Fransız kuvvetleri çarpıştı Fas“çin | doğru gidildiğini söyledi Vietnamdakl âsi kızıl milliyetçilerin lideri münasebetleri Meşhur Gine Moskovayı ziyaret edecek verdi (AP) ie 3 hafta sonra | Adana işçileri grev hakkının nikâhlanacak MANEVRALARI CAP) — Bir otomobil yuvarlandı Hindistan için plebisit bin Müslümanı Belçika Kralı tanınmasını İstediler Özalp faciası öuzün kide Mahkemede > ii 2 sanık müda- kongresine faasını Bağdatta isyan Bir polis müdürü hükümet darbesi yapmak istedi Fransada yapi — şiddetli kasırga Satılık Otomobil Hususide 97 Çınar Han . lata tel, 44087 — | dünya devleti kurulduğu takdirde Kelley Bevine harp tehlikesi zail olacaktır 13 — gece son boks açı N, en bir revanş ise de, ida. diğer tecrübesiz böksör. faydalanması hususu tercih etmekte ve bu akşam karşısına Selmi ve çıkarmayı düş akşam İtulyanlara çıka. takım sön dakikalarda, bir Mesrup Halit Ergönül Adnan İnan ağla EL Ki Ayhan Tayyar IN GÜREŞÇİLER PERŞEMBEYL GELİYORLAR ikl Greke -